صفحه اصلی > پنج برتر : بهترین فیلم های مارگو رابی (Margot Robbie) که باید ببینید

بهترین فیلم های مارگو رابی (Margot Robbie) که باید ببینید

درباره زمان (About Time):

مارگو رابی از جمله بازیگران مطرح هالیوود است که پس از درخشش در فیلم «گرگ وال استریت» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی تبدیل به چهره ای شناخته شده در هالیوود شد. این بار در پنج برتر سینمایی به «5 فیلم برتر مارگو رابی» پرداخته ایم که می توانید مطالعه بفرمائید.

5- درباره زمان (About Time): این فیلم درباره مردی است که متوجه می شود قابلیت سفر در زمان را دارد و می تواند از طریق آن گذشته و اتفاقات را تغییر دهد اما همه چیز مطابق میلش پیش نمی رود و…

مارگو رابی در زمان بازی در فیلم « About Time» چهره چندان شناخته شده ای نبود، اما این فیلم در اکران مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت و بعد از انتشار عمومی، با اقبال به مراتب بیشتری هم مواجه شد که این محبوبیت تا به امروز ادامه داشته است.

جوخه انتحار (Suicide Squad):

4 – جوخه انتحار (Suicide Squad): شاید بهتر باشد بگوییم که مجموعه نفش آفرینی های مارگو رابی در نقش “هارلی کویین” می تواند در این گزینه قرار بگیرد. بازی مارگو رابی در نقش هارلی کویین تحسین فراوانی را برانگیخت و تماشاگران نیز در کنار انتقاداتی که از این فیلم داشتند، یکصدا از بازی این بازیگر تمجید کردند.

Margot Robbie Wolf Of Wall Street مارگو رابی

3- گرگ وال استریت (The Wolf of Wall Street): به طور قطع، ستاره بی چون و چرای فیلم «گرگ وال استریت» لئوناردو دی کاپریو بود. اما حضور مارگو رابی در این فیلم و جذابیت هایی که به فیلم بخشیده بود، خیلی زود مورد توجه تماشاگران قرار گرفت. بازیگری که تا آن روز کمتر در هالیوود شناخته شده بود و پس از این فیلم بود که تبدیل به ستاره شد.

روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time in... Hollywood

2 – روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time in… Hollywood): مارگو رابی در این فیلم در نقش شارون تیت، همسر سابق رومن پولانسکی بازی کرده بود. شخصیتی که سرنوشت تراژیک او یکی از خبرسازترین وقایع هالیوود در قرن بیستم میلادی بود. بازی رابی در این فیلم اگرچه مورد تحسین قرار گرفت اما به هر حال، او در اینجا نیز زیر سایه دی کاپریو و البته بازی جذاب برد پیت قرار گرفته بود.

من تونیا هستم (I, Tonya):

1- من تونیا هستم (I, Tonya): بهترین نقش آفرینی رابی تاکنون در فیلم « I, Tonya» شکل گرفته است. فیلمی که خود این بازیگر نیز یکی از تهیه کنندگان آن بود و توانست با درخشش در این فیلم نامزد دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی نیز شود.

رابی در این فیلم نقش اسکیت باز مشهور آمریکایی، تونیا هاردینگ را ایفا می کرد. اسکیت بازی که به دلیل حواشی و اقدام عجیبش در سال 1994 به شهرت رسید.

بازی رابی در نقش این اسکیت باز با تحسین یکپارچه منتقدان روبرو شد و بسیاری کماکان معتقدند که بهترین بازی رابی تاکنون در این فیلم به ثبت رسیده است.

 

مائده اکبریان

این مطلب به‌صورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می‌گردد.

به صفحه اینستاگرام مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرزاد
فرزاد
1 سال قبل

‘مارگو رابی’ دختر جذاب، ناز، خوشگل و توانای سینماست که خودم به شخصه منتظر اتمام تولید و اکران فیلم ‘باربی’ از ایشون هستم.
به نظرم در لیست بالا، نام فیلم ‘Focus’ با بازی مارگو رابی و ‘ویل اسمیت’ خالیه!
واقعا بازیگر خوبیست (مخصوصا برای فیلم های عاشقانه و فانتزی)