صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : 16 سلبریتی مشهوری که نام واقعی شان متفاوت از نام هنری آنهاست + تصاویر

16 سلبریتی مشهوری که نام واقعی شان متفاوت از نام هنری آنهاست + تصاویر

دمی لواتو

یکی از ویژگی های اصلی صنعت نمایش این است که بسیاری از افراد مشهور نام خود را به چیزی که فکر می‌کنند محبوب تر خواهد بود تغییر می‌دهند.

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو، ما اکثر آنها را با نام هنری شان می‌شناسیم بدون اینکه حتی نام اصلی آنها را بدانیم. در واقع، برخی از افراد مشهور به دنبال نامی کاملا متفاوت از آنچه در شناسنامه آنها ذکر شده است می‌روند، بنابراین به احتمال زیاد دانستن نام واقعی آنها شما را شگفت زده خواهد کرد.

 

۱. دمی لواتو – دمتریا دِوُن لواتو

Demetria Devonne Lovato خواننده آمریکایی تصمیم گرفت نام واقعی اش را کوتاه کرده و از یک نام مستعار برگرفته از آن به‌اضافه نام خانوادگی اش استفاده کند. بنابراین در نهایت خود را Demi Lovato خواند.

۲. کارمن الکترا – تارا لی پاتریک

۲. کارمن الکترا – تارا لی پاتریک

این بازیگر حرفه کوتاه خود در موسیقی را با نام واقعی اش، Tara Leigh Patrick، آغاز کرد. اما بعدا با پرینس خواننده آشنا شد و او بود که نامش را به Carmen Electra تغییر داد.

۲. کارمن الکترا – تارا لی پاتریک

۳. جک بلک – توماس جیکوب بلک

Thomas Jacob Black بازیگر و نوازنده پیش از آنکه حرفه‌اش در صنعت نمایش را آغاز کند تصمیم گرفت نامش را عوض کند. به گفته خودش، Jack Black بیشتر به او کمک کرد تا به شهرت برسد.

۴. کویین لطیفه – دینا الین اوِنز

۴. کویین لطیفه – دینا الین اوِنز

این رپر و بازیگر تنها هشت سال داشت که نام اصلی خود، Dana Elaine Owens، را به کلی تغییر داد و Latifah را انتخاب خوبی دانست. او فکر می‌کند که این اسم، ظریف، بااحساس و خوشایند به نظر می‌رسد. علاوه بر این، او کلمه Queen (به معنی ملکه) را به نامش اضافه کرد تا به آن جذبه بیشتری ببخشد.

۵. شانیا تواین – ایلین رجینا ادواردز

۵. شانیا تواین – ایلین رجینا ادواردز

Eilleen Regina Edwards خواننده زمانی که خیلی جوان بود نام خانوادگی پدرخوانده خود، Twain، را گرفت. در نهایت زمانی که کار موسیقی را آغاز کرد تصمیم گرفت خود را Shania بنامد که به معنی «در راه هدفم هستم» است.

لوداکریس – کریستوفر برایان بریجز

۶. لوداکریس – کریستوفر برایان بریجز

Ludacris خواننده احساس کرد برای کسب محبوبیت بیشتر به یک نام هنری نیاز دارد، بنابراین Christopher Brian Bridges را کنار گذاشت و لوداکریس را انتخاب کرد که از تغییر کلمه ludicrous (به معنی مضحک) به دست آمده است.

۷. مندی مور – آماندا لی مور

۷. مندی مور – آماندا لی مور

تغییر نام Mandy Moore خیلی ساده است. Amanda Leigh Moore بازیگر یک نام مستعار رایج برای آماندا را به عنوان نام هنری خود استفاده می‌کند.

دریک – اوبری دریک گراهام

۸. دریک – اوبری دریک گراهام

مورد Drake کاملا مشابه مورد قبلی است. Aubrey Drake Graham زمانی که کار خود را به عنوان رپر شروع کرد فقط از نام میانی‌اش استفاده کرد.

۹. مرلین مونرو – نورما جین بیکر

۹. مرلین مونرو – نورما جین بیکر

اگر به Marilyn Monroe فکر کنیم هرگز تصور نمی‌کنیم نام واقعی‌اش نورما (Norma Jeane Baker) باشد. نام هنری او پیشنهاد بن لیون بود که از نام مادرش استفاده کند. به این ترتیب یکی از خاطره انگیزترین بت های تاریخ سینما متولد شد.

۱۰. جودی فاستر‌ – آلیشیا کریستین فاستر

۱۰. جودی فاستر‌ – آلیشیا کریستین فاستر

پس از طلاق والدین Alicia Christian Foster، مادرش با یک زن به نام ژوزفین دومینگز (Josephine Dominguez) زندگی می‌کرد که همه او را جو دی (Jo D) صدا می‌زدند و در واقع او بود که این بازیگر را بزرگ کرد. خواهر و برادر فاستر او را جودی صدا می‌زدند و Jodie Foster نامی بود که آلیشیا برای حرفه خود در هالیوود انتخاب کرد.

۱۱. ناتالی پورتمن – نِتا-لی هرشلَگ

۱۱. ناتالی پورتمن – نِتا-لی هرشلَگ

سال ۱۹۹۴ بود که Neta-Lee Hershlag کوچک برای فیلم لئون تست داد و اولین نقش خود را برای یک تولید بزرگ به دست آورد. حین بازی، این بازیگر نام خود را به Natalie تغییر داد و نام خانوادگی مادرش، Portman را گرفت.

۱۲. تینا فی – الیزابت استاماتینا فی

۱۲. تینا فی – الیزابت استاماتینا فی

Elizabeth Stamatina Fey از نام میانی خود که ریشه یونانی دارد الهام گرفت تا یک نام هنری بسازد. این بازیگر با Tina بهتر ارتباط برقرار کرد و نام خانوادگی‌اش را حفظ کرد.

۱۳. دمی مور – دمی جین گاینز

۱۳. دمی مور – دمی جین گاینز

Demi Moore بازیگر شناخته شده، با نام اصلی Demi Gene Guynes ترجیح داد نام کوچک خود را حفظ کند اما نام خانوادگی اش را که از ناپدری‌اش گرفته بود به نام خانوادگی همسر اولش، فردی مور تغییر داد و بعد از طلاق هم آن را حفظ کرد.

۱۴. بونو – پل دیوید هیوسون

۱۴. بونو – پل دیوید هیوسون

نام هنری این خواننده، Bono، از اصطلاح لاتین bona vox گرفته شده که به معنای «صدای خوب» است. Paul David Hewson اوایل نام مستعارش را دوست نداشت، اما بعد از فهمیدن معنای آن، با آن همراه شد. او از ۱۴-۱۵ سالگی با همین نام شناخته می‌شود.

۱۵. مارتین شین – ریمون آنتونیو جراردو استیوز

۱۵. مارتین شین – ریمون آنتونیو جراردو استیوز

Martin Sheen از پدری اسپانیایی و مادری ایرلندی متولد شده است و تصمیم گرفت نام اصلی خود، Ramón Antonio Gerardo Estévez را کنار بگذارد تا یک نام تاثیرگذارتر و آسان‌تر برای فعالیت هنری اش بسازد.

۱۶. تام هنکس – توماس جفری هنکس

۱۶. تام هنکس – توماس جفری هنکس

تام نسخه کوتاه‌ نام رسمی‌اش،‌ توماس را انتخاب کرد. مثل بسیاری از افراد حاضر در این لیست، Tom Hanks هم فکر می‌کرد یک نام ساده‌تر به او کمک می‌کند تا بیشتر در ذهن مخاطبان بماند که به نظر می‌رسد کارساز هم بوده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها