صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ساخت فصل دوم سریال «Wednesday» تایید شد

ساخت فصل دوم سریال «Wednesday» تایید شد

ونزدی - Wednesday

در حالی که کمتر از یک ماه به برگزاری نتفلیکس مطابق انتظار سفارش ساخت فصل دوم سریال پربیننده «ونزدی» (Wednesday) را صادر کرد. فصل اول «ونزدی» در قالب هشت قسمت ساخته شد و در ماه نوامبر در دسترس مشترکین نتفلیکس قرار گرفت. این فصل با ۳۴۱ میلیون ساعت بیننده رکورد نتفلیکس را شکست و به پربیننده‌ترین سریال‌های انگلیسی زبان این پلتفرم در هفته اول تبدیل شد. «ونزدی» سپس با ۱.۲ میلیارد ساعت بیننده در ۲۸ روز اول دومین سریال انگلیسی زبان پربیننده تاریخ نتفلیکس لقب گرفت.

سریال «ونزدی» داستانی در دنیای «خانواده آدامز» (Addams Family) و در مورد دوران تحصیل شخصیت «ونزدی آدامز» با بازی «جنا اورتگا» در آکادمی نورمور را روایت می‌کند. او در این آموزشگاه علاوه بر کسب مهارت‌های ذهنی، با رفتارهایش ساکنین شهر خود را به وحشت می‌اندازد، اما باید گره از معمای فراطبیعی مرتبط با والدینش را نیز بگشاید.

 برای دانلود موسیقی های جذاب این سریال اینجا کلیک کنید.

«کاترین زتا-جونز» در نقش «مورتیشا»، «لوییز گوزمن» در نقش «گومز»، «گوئندولین کریستی»، «هانتر دوهان»، «جوی ساندی»، «اما مایرز»، «پرسی هاینز وایت»، «جیمی مک‌شین»، «جرجی فارمر»، «نایومی اوگاوا»، «موسی مصطفی»، و «ریکی لیندهوم»، دیگر بازیگران سریال در فصل اول بودند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها