صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : رونی مارا: دیوید فینچر حرفه بازیگری من را نجات داد

رونی مارا: دیوید فینچر حرفه بازیگری من را نجات داد

رونی مارو

«رونی مارا» که برای دو فیلم «کوچه کابوس» (Nightmare Alley) و «حرف زنان» (Women Talking) نقدهای مثبتی دریافت کرده، در مصاحبه با پادکست «لانچ‌لفت» می‌گوید پس از فیلم «کابوس در خیابان الم» (Nightmare on Elm St) به کناره‌گیری از بازیگری می‌اندیشیده چرا که اواخر دهه ۲۰۰۰ در حین فیلمبرداری پروژه‌ها تجارب ناخوشایندی داشته است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، مارا می‌گوید: «چند سال پیش از «دختری با خالکوبی اژدها» (The Girl with the Dragon Tattoo)، در بازسازی «کابوس در خیابان الم» بازی کردم که تجربه خوبی نبود. باید مراقب باشم که چه می‌گویم و چگونه می‌گویم. بهترین تجربه‌ای نبود که می‌توانستم داشته باشم و به جایی رسیدم و هنوز باور دارم که فقط نقش‌هایی را بازی می‌کنم که احساس می‌کنم باید بازی کنم. بنابراین پس از آن فیلم، تصمیم گرفتم: «دیگر نمی‌خواهم بازی کنم مگر نقشی باشد که چنین احساسی در موردش داشته باشم.»»

اما همکاری با «دیوید فینچر» در فیلم «شبکه اجتماعی» (The Social Network) باور مارا را تغییر می‌دهد و نقش کوتاه او در این فیلم به همکاری با فیلمساز در «دختری با خالکوبی اژدها» می‌انجامد.

مارا می‌گوید: «برای «شبکه اجتماعی» آزمون بازیگری دادم که نقشی کوچک اما در صحنه فوق‌العاده‌ای بود و بعد فکر می‌کنم در پروژه‌ای دیگری نبودم تا «خالکوبی اژدها». دیوید نمی‌خواست از من آزمون بازیگری بگیرد چون بر اساس «شبکه اجتماعی» فکر می‌کرد انتخاب درستی نیستم اما من اصرار کردم که از من فیلم بگیرند تا بازی کنم، و بعد فینچر سخت جنگید تا من این نقش را بازی کنم چون استودیو مخالف بود. یک نقطه بازگشت واقعی در زندگی شخصی و حرفه‌ای من بود.»

مارا می‌گوید همکاری با فینچر در «خالکوبی اژدها» نگاه او به بازیگری را تغییر داده است: «یک سال تمام مشغول این فیلم بودم. دیوید واقعاً من را زیر پر و بال خود گرفت. از جهات مختلف به راهنمای من تبدیل شد.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها