صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : واکنش صدا و سیما به انتقاد از افزایش 42 درصدی بودجه اش / این بودجه نقشه دشمنان را نابود می کند!

واکنش صدا و سیما به انتقاد از افزایش 42 درصدی بودجه اش / این بودجه نقشه دشمنان را نابود می کند!

بودجه صدا و سیما

پس از اعلام این موضوع که بودجه صدا و سیما 42 درصد افزایش پیدا کرده و به رقم هفت هزار و پانصد میلیارد تومان رسیده، انتقادات بسیاری در شبکه های اجتماعی از نحوه اختصاص این بودجه به صدا و سیما و خروجی آن مطرح شد.

حال سازمان صدا و سیما با انتشار بیانیه ای به انتقادات پاسخ داده است.

در بیانیه صدا و سیما این موارد به چشم می خورد:« دلیل جیغ‌های بنفش رسانه‌های معاند و دروغ‌گو در خصوص بودجه رسانه ملی معلوم است. صداوسیمای قوی و پرمخاطب باطل‌السحر نقشه‌های شوم دشمنان ایران اسلامی است پس دستور کار روشن است: “حمله به بودجه صداو سیما با هدف هزینه‌زایی برای وکلای ملت در تقویت رسانه ملی” در این مقابله اما هم‌نوایی برخی رسانه‌های داخلی موجب تعجب است. با توجه به فاصله تقریباً 4 برابری نرخ های تولید در بخش خصوصی و نمایش خانگی با نرخ‌های صداوسیما و عدم رشد مناسب بودجه تولید سازمان در سالهای متوالی و نیز در لایحه بودجه 1402 عملا آنتن صداوسیما با افت جدّی کمیت و کیفیت مواجه خواهد شد و پاسخگوی نیاز برحق مخاطبان و تولید و پخش آثار فاخر نمایشی و غیرنمایشی برای عموم مخاطبان نخواهد بود.امیدواریم با تصمیم قاطع مجلس انقلابی و همراهی دولت مردمی‌پاسخ محکمی‌به طراحی رسانه‌ای دشمنان قسم خورده ملت ایران داده شود و شرایط جهت تحقق تحول کمی و کیفی در تولید آثار هنرمندانه و جریان‌ساز هویت محور و عدالت گستر مهیا گردد.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها