صفحه اصلی > سرگرمی و تکنولوژی : بهترین پلیرهای ویدئو برای اندروید + لینک دانلود

بهترین پلیرهای ویدئو برای اندروید + لینک دانلود

MX Player 1

 در سال های گذشته و با پیشرفت تلفن های همراه، تماشای محتوای ویدئویی بر روی گوشی ها اهمیت بیشتری پیدا کرده است. از این جهت داشتن یک ویدئو پلیر مناسب برای تماشای فیلم و سریال بر روی گوشی ها به یک اصل مهم بدل شده است. در ادامه مطلب قصد داریم تا به معرفی «بهترین ویدئو پلیرهای اندروید» بپردازیم و ویژگی های مهم آن ها را با هم مرور کنیم.

برنامه MX Player: ام ایکس پلیر یکی از قدیمی ترین و در عین حال محبوب ترین پلیرهای ویدئو در اندروید به شمار می رود. این اپلیکیشن بیشترین تعداد نصب در میان کاربران اندروید در ایران را هم دارد و به دلیل سهولت در استفاده و توانایی بالا در پخش بدون مشکل ویدئوها، تبدیل به پلیر محبوب کاربران شده است. از جمله امکانات جذاب MX Player، پشتیبانی از زیرنویس، تغییر اندازه متن و عقب و جلو بردن آسان ویدئو از طریق اسکرول کردن است. لازم به ذکر است که این پلیر در دو نسخه رایگان و حرفه ای منتشر شده که نسخه رایگان حاوی تبلیغات است.

دانلود MX Player از گوگل پلی  

vlx player

برنامه VLC: این برنامه علاوه بر اندروید، برای کاربران سیستم های ویندوز نیز شناخته شده است. برنامه VLC پلیر قدرتمندی است که امکانات جذابی مانند پخش از طریق صفحه وب (URL) و حتی پخش از روی فایل ISO نیز دارد. وی ال سی از زیرنویس و فرمت های مختلف ویدئویی پشتیبانی می کند و می توان گفت یکی از بهترین پلیرهای تلفن های همراه به شمار می رود که به صورت کاملاً رایگان به کاربران عرضه شده است.

دانلود برنامه VLC از گوگل پلی

برنامه XPlayer

برنامه XPlayer: تفاوت بارز ایکس پلیر با پخش کننده ای دیگر در امکاناتی است که این اپلیکیشن به کاربران ارائه می دهد که شامل قرار دادن فایل ها در داخل پوشه به منظور عدم دسترسی کاربران دیگر به آن است. این پخش کننده همچنین قادر است به جستجوی زیرنویس ویدئوها بپردازد و آن را مستقیما هنگام تماشای ویدئو پخش نماید که می تواند امکان جذابی باشد. این پلیر در پخش ویدئوها نیز عملکرد بسیار درخشانی از خود به جای می گذارد.

دانلود XPlayer از گوگل پلی

برنامه FX Player

برنامه FX Player: شاید مهم ترین شاخصه این اپلیکیشن، قابلیت شناور کردن ویدئو در حال پخش است که باعث می شود بتوانید به راحتی هنگام تماشا به سراغ دیگر اپلیکیشن ها مانند پیام رسان ها رفته و پیام های خود را در عین حال که ویدئو را می بینید ارسال نمائید. پیشنهاد می کنیم در صورت استفاده از این اپلیکیشن، نسخه غیر رایگان آن را تهیه نمائید تا از شر تبلیغات عجیب و غریب آن رهایی پیدا کنید!

برنامه FX Playerاز گوگل پلی

برنامه FX Player 

برنامه KMPlayer: محال است که تا به حال کاربر کامپیوتر بوده باشید و نام کی ام پلیر را نشنیده باشید! این پلیر یکی از محبوب ترین نرم افزارهای تحت ویندوز به شمار می رود که نسخه اندروید آن نیز با حفظ ویژگی های همان نسخه، به دنیای موبایل آمده است. KMPlayer امکانات جذابی برای مدیریت فایل های ویدئویی در حال پخش دارد و حتی قادر است که ویدئوها را به صورت مستقیم از سرویس های مختلف از جمله گوگل درایو پخش کند.

برنامه KMPlayer از گوگل پلی

اپلیکیشن Playit

اپلیکیشن Playit: نکته جذاب درباره این اپلیکیشن این است که می تواند به صورت مستقیم ویدئو شبکه های اجتماعی از جمله فیسبوک و اینستاگرام را دانلود کند و آن ها را پخش کند. این پخش کننده همچنین قادر است ویدئوها را به MP3 تبدیل کند. این پخش کننده بازه گسترده ای از کدک های مختلف را پشتیبانی می کند که کار مخاطب را هنگام تماشای ویدئو بسیار ساده خواهد کرد.

برنامه Playit از گوگل پلی

برنامه Kodi

برنامه Kodi: این اپلیکیشن به دلیل رابط کاربر ساده و جمع و جوری که دارد، یکی از گزینه های محبوب کاربران تلفن های همراه در سال های اخیر بوده است. کدی به راحتی از اغلب فرمت های ویدئویی پشتیبانی می کند و نکته حائز اهمیت این که به دلیل رایگان بودن، تبلیغاتی هم در گوشه و کنار خود قرار نداده که چشم مخاطب را آزار دهد!

برنامه Kodi از گوگل پلی

برنامه BSPlayer

برنامه BSPlayer: یکی از قدیمی ترین برنامه های پخش ویدئو برای اندروید که به دلیل ساختار قدرتمند خود همواره یکی از گزینه های محبوب کاربران تلفن های همراه بوده است. این پلیر از قابلیت دیکدینگ چند هسته‌ای و پخش روان و ساده تر ویدئو از طریق به کارگیری قدرت سخت افزاری برخوردار است که می تواند در پخش ساده و بی دردسر ویدئوهای شما در فرمت های مختلف عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

 

برنامه BSPlayer از گوگل پلی

برنامه Plex

برنامه Plex: ویژگی منحصر به فرد این اپلیکیشن این است که شما می توانید از طریق آن بر روی یک پوشه خاص در کامپیوتر محتوای ویدئویی خودتان را ذخیره کنید و سپس از طریق موبایل به تماشای آن بپردازید! در واقع شما از این طریق یک سرور ایجاد کرده و به تماشای فیلم و ویدئو مشغول خواهید شد. این گزینه مخصوصاً برای کاربرانی که گوشی همراهشان محل ذخیره سازی کافی ندارد کارایی دارد.

برنامه Plex از گوگل پلی

شما هم در صورت استفاده از پلیرهای دیگر، می توانید نام آن ها را در بخش نظرات برایمان بنویسید.

 

محمد برزگر

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می‌گردد.

به صفحه اینستاگرام مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها