صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : رئیس صدا و سیما خواستار فیلتر فیلیمو شد!

رئیس صدا و سیما خواستار فیلتر فیلیمو شد!

فیلیمو

بعد از تایید نامه رئیس صدا و سیما به رئیس جمهور و درخواست فیلترینگ پلتفرم فیلیمو، امروز از متن این نامه رونمایی شد. بخش جالبی از استدلال‌های جبلی برای این فیلترینگ تحریم صداوسیما از سوی بازیگران و کوچ آنان به پلتفرم های شبکه نمایش خانگی است.

به گزارش مووی مگ به نقل از سینمادیلی، در بخش‌هایی از این نامه آمده:«متاسفانه سکوی فیلیمو بدون توجه به مقررات، به دفعات در حوزه تولید و انتشار سریال ها، از اخذ مجوز استنکاف کرده و در مورد اخیر با انتشار قسمت اول سریال سقوط که با موضوعی کاملا امنیتی و بدون اخذ هر گونه مجوزی ساخته و منتشر شده است، سیاست های نظام در خصوص نحوه حضور و فعالیت برخی بازیگران که در حوادث و اغتشاشات اخیر به ارکان نظام توهین کرده و با پناه بردن به شبکه های سعودی- صهیونیستی قصد رهبری حوادث و ناآرام کردن فضای امنیتی کشور را دارند نیز، مد نظر قرار نداده است.

در همین راستا این پلتفرم با برهم زدن رویه های ممیزی محتوا،  تامین مالی چهره های بعضا مغرض را که محلی برای حضور در رسانه ملی و یا تولیدات سینمایی دارای مجوز از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی ندارند بر عهده گرفته است. به عنوان مثال و از قرار اطلاع برخی از چهره ها که حضور در جشنواره فیلم فجر و یا تولیدات رسانه ملی به اصطلاح تحریم کرده اند در حال حاضر با بازی در آثار این پلتفرم و یا دریافت پیش پرداخت های قابل توجه ضمن دهن کجی به ارکان نظام، از این طریق به حیات سیاسی خود ادامه می دهند.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها