صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : سارا میشل گلار: ذهنیت عقب مانده طرفداران فیلم های زن محور مارول را نابود کرد!

سارا میشل گلار: ذهنیت عقب مانده طرفداران فیلم های زن محور مارول را نابود کرد!

Sarah Michelle Gellar

«سارا میشل گلار»‌ می‌گوید طرز تفکر «عقب‌مانده» هواداران باعث شکست خوردن فیلم‌های زن-محور مارول می‌شود. ستاره سریال «بافی خون‌آشام‌کش» (Buffy the Vampire Slayer) در مصاحبه با «گاردین» از رویکرد هالیوود به فیلم‌های ابرقهرمانی پس از فیلم‌هایی چون «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) گفته است.

گلار می‌گوید: «ژانر جایی است که زنان می‌توانند واقعاً موفق باشند و مخاطب را جذب کنند. هر بار یک فیلم مارول سعی می‌کند بازیگری زن انتخاب کند، از هم می‌پاشد. متأسفانه مخاطب چندان پذیرا نیستند. هنوز این ذهنیت «ابرقهرمان مرد»، این طرز تفکر عقب‌مانده وجود دارد.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، این بازیگر ۴۵ ساله در بخش دیگری از مصاحبه از تجربه همکاری با «جاس ویدن» نویسنده «بافی» در دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰ می‌گوید. بعضی از بازیگران «لیگ عدالت» (Justice League) ویدن را به «رفتار غیرحرفه‌ای» متهم کرده‌اند.

گلار می‌گوید: «روزی نمی‌گذرد که مجله‌ای تخصصی را برداری چیزی در مورد اخراج یک شورانر به خاطر رفتاری ناشایست نشنوی. در زمان نوجوانی من، مردم در حین فیلمبرداری فریاد می‌زدند: بازیگران، کارگردانان، همه. دیگر اتفاق نمی‌افتد. اگر کسی در آن‌جا صدایش را بلند کند، می‌گویند: «آرام باش!»»

گلار در نوجوانی به خاطر انتخاب نقش‌های غیرابرقهرمانی گاهی با انتقاد مواجه می‌شد. فیلم «مقاصد بی‌رحمانه» (Cruel Intentions) یکی از ریسک‌های دوران بازیگری او بود: «اعضای گروه من نمی‌خواستند آن نقش را بازی کنم. دائماً می‌گفتند: «درکش نمی‌کنیم، مسخره است – او زنی هرزه است و تو یک ابرقهرمانی.»»

گلار اخیراً فیلم «انتقام بگیر» (Do Revenge) را در نتفلیکس داشته و به تازگی در «گله گرگ» (Wolf Pack) پارامونت+ دیده شده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها