20170119153806 1111111 1

با استناد به آمار و داده های یک شرکت تحلیلی، فیلم جدید وین دیزل در هفته ای که گذشت نزدیک به ۷ میلیون دلار خرج تبلیغات تلویزیونی کرد.

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم، با استناد به آمار تهیه شده توسط کمپانی iSpot.tv که به بررسی و تجزیه و تحلیل داده های مرتبط به تبلیغ های تلویزیونی فیلم های سینمایی می پردازد، کمپانی پارامونت پیکچرز با فیلم «تریپل اکس: بازگشت زندر کیج» در رتبه اول بیشترین پول خرج شده جای گرفت.

قسمت جدید مجموعه فیلم‌های «تریپل اکس» که با عنوان «بازگشت زندر کیج» ساخته شده به غیر از ساموئل ال. جکسون و خود وین دیزل به عنوان بازیگر اصلی، از حضور یک سنگین‌وزن دیگر هم بهره می‌برد و دانی ین بازیگر و رزمی‌کار شناخته‌شده نیز به مجموعه بازیگران این فیلم افزوده شده است تا فیلم با تمرکز شدید بر ورزشکاری ساخته شود. دیپپکا پادوکونه ستاره فیلم هندی نیز که از محبوب‌ترین و پردرآمدترین ستاره‌های دنیای فیلم هندوستان است، در این فیلم حضور دارد. او با «تریپل اکس» اولین تجربه هالیوودی‌اش را پشت سر می‌گذارد.

آگهی های تلویزیونی این فیلم تریلر که سومین فیلم در مجموعه «تریپل اکس» است، ارزش تخمینی ۶٫۸۷ میلیون دلار به ازای ۱۰۸۹ آگهی که در سراسر کشور در ۳۲ شبکه روی آنتن رفت را به ثبت رساندند. (ارقام مبالغ خرج شده متعلق به یک هفته و در بازه بین روزهای نهم تا پانزدهم ژانویه هستند). کمپانی پارامونت پیکچرز اولویت بودجه آگهی های تلویزیونی اش را به سمت ورزش سوق داد و ترجیح داد خرج سنگینی برای آگهی هایی که طی فوتبال لیگ ان‌اف‌ال و بازی های قهرمانی ملی فوتبال آمریکایی کالج پخش می شوند، بکند.

پشت سر «تریپل اکس: بازگشت زندر کیج» فیلم «کامیون‌های هیولا» محصول پارامونت جای دارد که در ۳۳ شبکه تلویزیونی ۱۶۸۹ آگهی از آن روی آنتن رفتند که تخمین زده می‌شود ارزش آن ها چیزی معادل ۶٫۳۳ میلیون دلار بود.

آگهی های تلویزیونی برای فیلم های «اسپلیت» محصول یونیورسال پیکچرز (با ارزش تخمینی ۵٫۷۲ میلیون دلار)، «در شب زندگی کن» محصول برادران وارنر (با ارزش تخمینی ۵٫۶۸ میلیون دلار) و انیمیشن «فیلم لگوی بتمن» محصول بخش انیمیشن برادران وارنر (با ارزش تخمینی ۵٫۰۲ میلیون دلار) لیست پنج فیلم اول را کامل می کنند.

«تریپل اکس: بازگشت زندر کیج» با ۶٫۸۷ میلیون دلار

درصد فعالیت آنلاین: ۲٫۸۸% در طبقه بندی خاص فیلم*

تعداد پخش تلویزیونی آگهی ها در تلویزیون ملی: ۱۰۸۹ بار

شبکه ها: ۳۲

بیشترین خرج در شبکه های فاکس (FOX) و ای اس پی ان (ESPN) صورت گرفته است

۲۶ نسخه مختلف از آگهی های فیلم وجود دارد

خرج تخمینی کلی برای آگهی های تلویزیونی فیلم: ۳۶٫۴۲ میلیون دلار

استودیو: پارامونت پیکچرز

تاریخ آغاز پخش: هفدهم نوامبر ۲۰۱۶

«کامیون های هیولا» با ۶٫۳۳ میلیون دلار

درصد فعالیت آنلاین: ۱٫۲۸% در طبقه بندی خاص فیلم*

تعداد پخش تلویزیونی آگهی ها در تلویزیون ملی: ۱۶۸۹ بار

شبکه ها: ۳۳

بیشترین خرج در شبکه های نیک (Nick) و کارتون (Cartoon Network) صورت گرفته است

۲۵ نسخه مختلف از آگهی های فیلم وجود دارد

خرج تخمینی کلی برای آگهی های تلویزیونی فیلم: ۴۹٫۶۶ میلیون دلار

استودیو: پارامونت پیکچرز

تاریخ آغاز پخش: نهم دسامبر ۲۰۱۶

«اسپلیت» با ۵٫۷۲ میلیون دلار

درصد فعالیت آنلاین: ۴٫۶۶% در طبقه بندی خاص فیلم*

تعداد پخش تلویزیونی آگهی ها در تلویزیون ملی: ۸۲۲ بار

شبکه ها: ۳۰

بیشترین خرج در شبکه های فاکس و ای اس پی ان صورت گرفته است

۱۰ نسخه مختلف از آگهی های فیلم وجود دارد

خرج تخمینی کلی برای آگهی های تلویزیونی فیلم: ۳۱٫۶۵ میلیون دلار

استودیو: یونیورسال پیکچرز

تاریخ آغاز پخش: هفتم دسامبر ۲۰۱۶

«در شب زندگی کن» با ۵٫۶۸ میلیون دلار

درصد فعالیت آنلاین: ۰٫۷۵% در طبقه بندی خاص فیلم*

تعداد پخش تلویزیونی آگهی ها در تلویزیون ملی: ۸۹۶ بار

شبکه ها: ۳۸

بیشترین خرج در شبکه ای اس پی ان و فاکس صورت گرفته است

۱۴ نسخه مختلف از آگهی های فیلم وجود دارد

خرج تخمینی کلی برای آگهی های تلویزیونی فیلم: ۴۵٫۰۴ میلیون دلار

استودیو: برادران وارنر

تاریخ آغاز پخش: یازدهم دسامبر ۲۰۱۶

«فیلم لگو بتمن» با ۵٫۰۲ میلیون دلار

درصد فعالیت آنلاین: ۴٫۳۲% در طبقه بندی خاص فیلم*

تعداد پخش تلویزیونی آگهی ها در تلویزیون ملی: ۶۰۰ بار

شبکه ها: ۴۳

بیشترین خرج در شبکه های فاکس و سی بی اس (CBS) صورت گرفته است

۹ نسخه مختلف از آگهی های فیلم وجود دارد

خرج تخمینی کلی برای آگهی های تلویزیونی فیلم: ۱۵٫۳۳ میلیون دلار

استودیو: بخش انیمیشن برادران وارنر

تاریخ آغاز پخش: یازدهم دسامبر ۲۰۱۶

* درصد فعالیت دیجیتال ضبط شده در سراسر تمام ویدیوهای آنلاین، رسانه های اجتماعی و جستجوهای اینترنتی که به خاطر تریلرهای این فیلم ها به وجود آمد. این درصد در مقایسه با تمام فعالیت های آنلاین در بخش سینمایی مرتبط با آن فیلم ارایه شده است.

ورایتی با iSpot.tv قرارداد بسته که یک کمپانی تحلیلی است که آگهی های تلویزیونی را در زمان واقعی و در سراسر بیش از ۱۰ میلیون تلویزیون هوشمند بررسی می کند. به این ترتیب این کمپانی به صورت هفتگی آمار تبلیغات تلویزیونی فیلم های سینمایی حال حاضر سینما را بررسی می کند.