صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ویل اسمیت: به تک همسری اعتقاد ندارم! / من و همسرم با افراد دیگر رابطه جنسی داشتیم!

ویل اسمیت: به تک همسری اعتقاد ندارم! / من و همسرم با افراد دیگر رابطه جنسی داشتیم!

ویل اسمیت جدا پینکت اسمیت

ویل اسمیت در یک مصاحبه صحبت های جنجالی را پیرامون ازدواجش مطرح کرده است.

این بازیگر ۵۳ ساله در مصاحبه با «جی‌کیو» فاش می‌کند که به تک‌همسری اعتقاد ندارد و «جیدا پینکت اسمیت» تنها همسر او نبوده است. اسمیت می‌گوید در طول ازدواج با «جیدا پینکت اسمیت» هر دوی آن‌ها با افراد دیگر رابطه جنسی داشته‌اند.

سال گذشته «آگست السینا» رپر آمریکایی با این ادعا که با رضایت «ویل اسمیت» با جیدا وارد رابطه شده جنجال به پا کرد. جیدا در ابتدا چنین ادعایی را تکذیب کرد اما «ویل اسمیت» در مصاحبه با «جی‌کی» اعتراف می‌کند که اگرچه رابطه‌اش با جیدا تک‌همسری بوده اما در سال‌های بعد هر دو احساس کرده‌اند که «به روشنی وضعیت باید تغییر کند.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، اسمیت می‌گوید: «جیدا هرگز به ازدواج‌های مرسوم اعتقاد نداشت. اعضای خانواده او روابط غیرمرسومی داشته‌اند. یعنی او به گونه‌ای بزرگ شده که با نحوه رشد من متفاوت است. بحث‌های بی‌پایانی وجود دارد در مورد اینکه یک رابطه بی‌نقص چگونه باید باشد؟ بهترین راه ارتباط یک زوج چیست؟ و در مورد رابطه ما، اغلب تک‌همسری چیزی بود که انتخاب کردیم، نه اینکه فکر کنیم تک‌همسری بهترین نوع رابطه است.»

اسمیت اضافه می‌کند: «ما به یکدیگر آزادی دادیم و به هم ایمان داریم، و معتقدیم که هر کسی باید راه خودش را پیدا کند. و اینکه ازدواج نمی‌تواند برای ما مثل یک زندان باشد. و نمی‌گوییم این راه برای همه مناسب است. اما به نظر من آزادی‌ها و حمایت بی‌قید و شرطی که از یکدیگر می‌کنیم، عالی‌ترین نوع عشق است.»

«ویل اسمیت» و «جیدا پینکت اسمیت» در سال ۱۹۹۷ با یکدیگر ازدواج کردند و دو فرزند به نام‌های جیدن و ویلو به دنیا آورده‌اند.

 

مطالب پیشنهادی:

نام پدربزرگ درگذشته ویل اسمیت در میان رای دهندگان به جو بایدن دیده شد!

همسر ویل اسمیت به خیانت اعتراف کرد!

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بانی چاو
بانی چاو
4 ماه قبل

خب الان این زندگی کثافتسون تعریف کردن داره؟ دارن تبلیغ می کنن خیانت کردن رو….