صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : دیزنی صحنه همجنس گرایانه را به انیمیشن «Lightyear» بازگرداند

دیزنی صحنه همجنس گرایانه را به انیمیشن «Lightyear» بازگرداند

لایتر

پیکسار بوسه هم‌جنس‌گرایانه انیمیشن «لایت‌یر» را به دنبال اعتصاب کارمندان دیزنی برگردانده است.

به دنبال اعتصاب کارمندان دیزنی به نحوه واکنش کمپانی به لایحه «نگویید گی» ایالت فلوریدا، استودیوی پیکسار که یکی از زیرشاخه‌های دیزنی است، بوسه هم‌جنس‌گرایانه پیش‌درآمد «داستان اسباب بازی» (Toy Story) تحت عنوان «لایت‌یر» (Lightyear) را به فیلم برگرداند.

«ورایتی» گزارش داده است که این صحنه میان شخصیت‌ «هاتورن» با صداپیشگی «اوزو ادوبا» و یک زن دیگر است. رابطه میان این زنان در حین تولید پروژه زیر سؤال برده نشده اما بوسه آن‌ها هفته گذشته به فیلم برگردانده شده است. استودیوی پیکسار هفته گذشته به شدت از واکنش «باب چاپک» مدیر عامل دیزنی به لایحه فلوریدا انتقاد کرده و در نامه‌ای درز شده فاش کرده بود که کمپانی نمایش عناصر روابط هم‌جنس‌گرایانه را در پروژه‌های پیکسار ممنوع اعلام کرده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، لایحه «نگویید گی» به زودی به امضای «ران دسانتیس» فرماندار فلوریدا می‌رسد. این لایحه بحث پیرامون جامعه دگرباشان و هویت جنسیتی و گرایش جنسی در مدارس عمومی از کودکستان تا کلاس سوم ممنوع خواهد شد. مدیر عامل دیزنی ۹ مارس پس از مقاومتی نسبتاً طولانی سرانجام تسلیم شد و از لایحه «نگویید گی» انتقاد کرد. چاپک ۷ مارس اعلام کرده بود که این لایحه را مستقیماً محکوم نمی‌کند.

«کریس اوانز» بازیگر سابق «کاپیتان آمریکا» در نقش «باز لایت‌یر»، «کیکی پالمر»، «تایکا وایتیتی»، « دیل سولز»، «اوزو ادوبا»، «جیمز برولین»، «پیتر سان»، «ماری مک‌دونالد لوییس»، «افرن رامیرز» و «عیسا ویتلاک جونیور» از جمله صداپیشگان این فیلم خواهند بود.

«لایت‌یر» قرار است ۱۷ ژوئن ۲۰۲۲ در سالن‌های سینما اکران شود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها