صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : پیشنهاد 9 میلیون دلاری به امبر هرد برای بازی در فیلم های بزرگسالانه!

پیشنهاد 9 میلیون دلاری به امبر هرد برای بازی در فیلم های بزرگسالانه!

Amber Heard - امبر هرد

در طول یک سال گذشته نام «امبر هرد» و «جانی دپ» به دفعات در گزارش‌های غیرقابل‌باوری ذکر شد و تابستان امسال با برگزاری دادگاه افترازنی در ویرجینا به اوج رسید. با این حال هنوز گاهی ادعایی غافل‌گیرکننده‌تر علیه هرد یا دپ مطرح می‌شود. هفته پیش گزارش شد که «زن مدلز» به هرد پیشنهاد بازی در یک فیلم بزرگسالانه را داده است.

نشریه «پاپ تاپیک» استرالیا گزارش می‌دهد که سازندگان یک فیلم بزرگسالانه تحت عنوان «ولتاژ بالا» (High Voltage) به هرد پیشنهادی ۹ میلیون دلاری ارائه داده‌اند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «ورونیکا ماداریان» مدیر «زن مدلز» می‌گوید: «ما با گروهی از کمپانی‌های فیلمسازی که علاقه داشتند به خانم هرد پیشنهاد بازیگری در یک فیلم بزرگسالانه بدهند در تماس بوده‌ایم.» او اضافه می‌کند که امیدوار است با این پیشنهاد «راه حلی برای مشکلات [مالی] هرد» ارائه دهد و «چهره‌های جدیدی در صنعت فیلم‌های بزرگسالانه» بیابد.

بازیگر «آکوامن» (Aquaman) اخیراً خانه‌ای به ارزش ۱ میلیون دلار را در کالیفرنیا به فروش رسانده و با تیم حقوقی جدیدی آماده اعتراض به رأی دادگاه افترازنی علیه دپ است. . او در ماه ژوئن به پرداخت ۱۰.۳۵ میلیون دلار به همسر سابقش «جانی دپ» محکوم شد. هرد با انتشار مقاله‌ای در «واشینگتن پست» بی‌آنکه نامی از دپ ببرد، خودش را قربانی خشونت خانگی نامیده بود و باعث اخراج دپ از چند فیلم شد.

دپ در مقابل وضعیت بسیار متفاوتی نسبت به هرد دارد و در حال فیلمبرداری فیلم «ژان دو باری» (Jeanne Du Barry) است. او به تازگی تولید فیلم «مودیلیانی» (Modigliani) با تهیه‌کنندگی «ال پاچینو» را تأیید کرده و با «دیور» قراردادی هفت میلیون دلاری منعقد کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها