صفحه اصلی > پنج برتر : 5 چهره شناخته شده ای که از دنیای کشتی کج به سینما آمدند!

5 چهره شناخته شده ای که از دنیای کشتی کج به سینما آمدند!

hulkhogan2332
بازیگران زیادی در سه دهه اخیر از دنیای ” کشتی کج ” به سینما آمدند که بسیاری از آنها هرگز در حد و اندازه بازیگران متوسط هالیوود هم ظاهر نشدند! اینبار در « 5 برتر » تصمیم به معرفی 5 ورزشکاری گرفتیم که از دنیای ” کشتی کج ” به سینما آمدند و توانستند تا حدودی موفق باشند.
 
5- هالک هوگان : یکی از تنومند ترین و پر افتخارترین کشتی کج کاران تاریخ این مسابقات که از محبوبیت بسیار بالایی نزد آمریکایی ها برخوردار هست و به واسطه همین محبوبیت هم پایش به سینما و تلویزیون کشیده شد. البته هالک هوگان موفقیت در خور توجهی در سینما و تلویزیون بدست نیاورد و در طی دوران بازیگری اش در انواع و اقسام آثار ضعیف و کمدی حضور پیدا کرد. با اینحال نام وی را می توان به عنوان یکی از کشتی کج کارانی که بیش از دیگران در دهه ی هشتاد و نود در تلویزیون حضور داشت، قرار داد.
 
john cena
4- جان سنا : یکی دیگر از محبوب های دنیای کشتی کج که همواره با سر و شکلی یکدست ( شلوارک و کلاه ) در دنیای کشتی کج مشاهده می شود و چند سالی هم هست که سر از دنیای سینما درآورده. سنا اگرچه در عالم سینما چندین فیلم کم ارزش پلیسی بازی کرده و در مجموع پرونده درخشانی ندارد اما با اینحال با توجه به آثاری نظیر « 12 راند » ، می توان امیدوار بود که در آینده وضعیت بهتری هم در سینما نصیبش شود.
 
rowdy-roddy-piper-21721621
 
3- رودی پایپر : یکی از محبوب ترین کشتی کج کاران دهه ی هشتاد میلادی که خیلی زود سر از سینما و تلویزیون درآورد. پایپر در عالم کشتی کج تقریباً به هر افتخاری که وجود داشت رسید ولی در هنر هفتم در آثار اکشن و سطحی ماندگار شد. پایپر یکی از پرکارترین بازیگرانی است که از دنیای کشتی کج به سینما آمده و البته هرگز تصویری ماندگار از خود در سینما بر جای نگذاشت.
 
Steve-Austin
2- استیو آستین ( Stone Cold ) : یکی از ” کله خراب ” ترین افراد حاضر در دنیای کشتی کج که هرگز حتی در رینگ هم اعصاب درست و حسابی نداشت و همین ویژگی را هم با خود به سینما آورد و موفق شد در مُشتی آثار سطحی و کم ارزش ایفای نقش کند. فیزیک و چهره آستین و مشخصاً فیگوری که از وی در دنیای کشتی کج در اذعان باقی مانده، باعث شده تا وی در عالم سینما هم همواره نقش فردی ” گردن کلفت ” یا خشن را ایفا کند و اَبدا انعطافی در نقشهایش مشاهده نشود. با اینحال به نظر می رسد که استیو آستین بتواند در آینده حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشد به شرط اینکه هالیوود هم بتواند به این فرد تنومند و بی اعصاب اعتماد کند!
 
Dwayne-Johnson-sells-estate
1- دواین جانسون ( راک ) : بدون شک موفق ترین ورزشکاری که از دنیای کشتی کج به سینما وارد شده، دواین جانسون یا همان راک معروف است که یکی از محبوب ترین های تاریخ کشتی کج محسوب می شد. دواین جانسون سالها زیر سایه لقب راک یا همان « صخره » ، در سینما فعالیت کرد اما پس از مدتی تصمیم گرفت تا حضورش در سینما را جدی تر کرده و از نام و فامیل واقعی خودش در فیلمها استفاده کند. حقیقت این هست که کمتر کسی فکر میکرد دواین جانسون بتواند سرنوشتی فراتر از همقطاران کشتی کج کارش داشته باشد اما رفته رفته مشخص شد که جانسون دارای استعدادهای فراوانی در بازیگری هم هست و این استعداد در سالهای اخیر چنان پرورش یافت که امروز نام وی به عنوان یکی از گرانترین هنرپیشه های هالیوود در بخش اکشن مطرح می شود.

میثم کریمی

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

به جمع طرفداران مووی مگ در فیس بوک بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها