صفحه اصلی > رپرتاژ : دانلود قسمت 18 سریال یاغی (قسمت هجدهم) رایگان

دانلود قسمت 18 سریال یاغی (قسمت هجدهم) رایگان

یاغی

قسمت 18 یاغی با لینک مستقیم از زردفیلم به صورت رایگان قرار گرفت. شما میتوانید سریال یاغی قسمت هجدهم 18 را با مراجعه به وبسایت زردفیلم تمامی قسمت های این سریال را به صورت رایگان دانلود کنید. کارگردانی این سریال به عهده محمد کارت و با نگاهی آزاد به رمان سالتو نوشته مهدی افروزمنش ساخته شده است. یاغی داستان پسری است به نام جاوید که تلاش می‌کند تا از کنار همه سختی‌ها و بدبیاری‌ها و جامعه‌ای که او را به سمت خلاف هول می‌دهد.

یاغی چند قسمت دارد؟

همانطور که می‌دانید، سریال‌ها در جریان پروسه تولید، بارها تدوین می‌شوند و با کم و زیاد شدن سکانس‌های فیلمبرداری، امکان تغییر در تعداد قسمت‌ها وجود دارد. چرا؟ چون سازندگان همیشه دلشان می‌خواهد بهترین نسخه ممکن را به نمایش بگذارند. این اتفاق در جریان تولید سریال یاغی هم دور از ذهن نیست. برای همین با اینکه تعداد قسمت‌های یاغی ۲۰ قسمت در نظر گرفته شده ولی اگر بیشتر شد، ما خوشحال می‌شویم!

دانلود قسمت 18 سریال یاغی کامل

برای دانلود قسمت هجدهم و همه ی قسمت های دیگر بر روی لینک زیر کلیک کنید..

لینک روبرو کلیک کنید:  دانلود قسمت هجدهم یاغی

*

 

خلاصه داستان سریال یاغی

جاوید با شناختی که نسبت به بهمن و طلا پیدا کرده هوشیارتر از دیگر هم‌تیمی‌هایش نسبت به نقشه شوم و تلخ بهمن نگاه می‌کند. از سوی دیگر ظهور دوباره اکبر مجلل و اوج خشونت و بی رحمی او در پیدا کردن فردی که به دخترش تعرض کرده است. هر چند چهره بهمن برای مخاطب دیگر آن مرد مهربان و تواب گذشته نیست که تنها به فکر استعداد جوانان و کسب و کار حلال خودش است اما باز هم سیاهی روبرو شدن با اکبر مجلل آنقدر در ذهن مخاطب هولناک است که می‌توان هنوز هم بهمن را با تمام شرارت‌هایش همراهی کرد. شما میتوانید هفته ی آینده دانلود قسمت نوزدهم سریال یاغی را از وبسایت زردفیلم انجام دهید.

قسمت چهارم خون سرد

سریال «خون‌سرد» از محصولات جدید شبکه نمایش‌خانگی است که توسط فیلم‌نت، طی دو هفته گذشته، منتشر شده. این مجموعه به دلیل حضور چهره‌های مشهور، از زمان ساخت در مرکز توجه رسانه‌ها بود و پس از مجموعه ترسناک «آنها» دومین سریال متفاوت فیلم‌نت است که در دو سال اخیر عرضه شده است. اما نکته‌ای که بیش از هرچیز در درون مایه داستانی این سریال، پس از دیدن دو قسمت ابتدایی «خون‌سرد» به چشم می‌خورد، ملغمه‌ای بلاتکلیف از دو سریال مشهور «دکستر» و «هانیبال» با اضافاتی از مسایل روز و مشکلات اجتماعی ایران است.

کارگردان: امیرحسین ترابی
ژانر: جنایی، پلیسی
بازیگران: امیر آقایی، شهرام حقیقت‌دوست، سارا بهرامی

خلاصه داستان سریال

سرگرد طلوعی روی پرونده‌ی قاچاقچیان اعضای بدن کار می‌کند و از دوستش دکتر کیا در پزشکی قانونی هم کمک می‌گیرد. یک قاتل سریالی پیدا شده و نیروهای پلیس را درگیر خود کرده است. با زیاد شدن قتل‌ها پلیس پی می‌برد که هدف قاتل، کشتن عاملین پرونده آزار زنان است. با فهمیدن داستان کلی این ساخته جدید شبکه نمایش خانگی به یاد سریالی همچون دکستر می‌افتیم که قاتل در پی مجازات جنایتکارانی خاص است.

لینک های دانلود قسمت چهارم خون سرد

برای دانلود قسمت چهارم و همه ی قسمت های دیگر بر روی لینک زیر کلیک کنید..

لینک روبرو کلیک کنید:  دانلود قسمت چهارم خون سرد

*

دانلود قسمت چهارم خون سرد

قسمت هشتم آفتاب پرست

کارگردان: برزو نیک نژاد

تهیه کننده: سید مصطفی احمدی

نقد و بررسی تا قسمت هشتم آفتاب پرست

سریال آفتاب‌پرست بازیگران بسیار زیادی دارد؛ از پژمان جمشیدی [که قرار است ستاره اصلی سریال باشد] تا حمیدرضا آذرنگ و از گوهر خیراندیش تا باران کوثری. الهام اخوان، حسن زارعی، غلامرضا نیکخواه، آتیلا پسیانی، جواد خواجوی، سیاوش چراغی‌پور و فرهاد بشارتی از جمله سایر بازیگران سریال آفتاب‌پرست هستند که همگی توانمند به نظر می‌رسند. بنابراین باید پذیرفت که سریال جدید فیلم‌نت عنوانی است که حداقل در سطح و اندازه خودش پرستاره لقب می‌گیرد.

خلاصه داستان سریال

دو رفیق خفت‌گیر به نام‌های جمال (پژمان جمشیدی) و منوچ (حمیدرضا آذرنگ) که عشق لاتی و سطح یک شدن در خفت‌گیری را دارند اما از بی عرضه‌گی و بدشانسی گیر پلیس می‌افتند. جمال با حضور در تلویزیون بیش از پیش مورد توجه اهالی محل و مردم قرار گرفته… او تصمیم می‌گیرد از این شهرت جهت اخاذی از مفسدین استفاده کند ولی شوخی سرنوشت با او ادامه دارد.

لینک دانلود قسمت هشتم آفتاب پرست

برای دانلود قسمت هشتم و همه ی قسمت های دیگر بر روی لینک زیر کلیک کنید..

لینک روبرو کلیک کنید:  دانلود قسمت هشتم آفتاب پرست

*

.دانلود قسمت هشتم آفتاب پرست

{jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها