صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : واکنش سازندگان «The Last of Us» به تغییر بازیگر نقش الی!

واکنش سازندگان «The Last of Us» به تغییر بازیگر نقش الی!

بلا رمزی

پخش فصل اول «آخرین بازماندگان ما» (The Last of Us) در اچ‌بی‌او با موفقیت‌های بزرگ به پایان رسیده و تولید فصل‌های بیشتر به تأیید رسیده است. اقتباس از بازی ویدیویی محبوب پلی‌استیشن به شکلی ساخته شد که هم وفادارانه باشد و هم پلیرها را غافلگیر کند. هواداران «آخرین بازماندگان ما ۲» پیش می‌دانند که جوئل و الی پس از حوادث پایانی بازی اول در این قسمت پنج سال در زمان پرش می‌کنند. به همین علت برخی از آن‌ها درخواست می‌کنند که به جای «بلا رمزی» بازیگر دیگری در فصل دوم نقش الی ۱۹ ساله را بازی کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، اما «کریگ میزین» و «نیل دراکمن» در یک کنفرانس مطبوعاتی تأکید کرده‌اند که رمزی در فصل دوم نقش الی را تکرار خواهد کرد. میزین می‌گوید: «یکی از مسائل دشوار در فرایند انتخاب بازیگر این است که ما از بازیگران دعوت می‌کنیم به این فرایند ملحق شوند، اما فقط ما همه‌چیز را [در مورد تمام داستان] می‌دانیم و دیگران فقط بازی را تجربه کرده‌اند.»

او اضافه می‌کند: «از نظر طراحی لباس و چهره‌پردازی می‌دانیم که چه خواهیم کرد، اما مهم‌تر از آن، می‌دانیم که بازیگر چه روحیه‌ای باید داشته باشد.»

میزین ادامه می‌دهد در مورد اعتراض هواداران به انتخاب رمزی برای نقش الی می‌گوید:‌ «می‌گفتم:‌ «اهمیتی ندارد. سریال را نگاه کنید! فقط ببینید چه پیش می‌آید.» و حالا متوجه شده‌اند.»

پدید‌آورنده «چرنوبیل» (Chernobyl) در ادامه می‌گوید فصل دوم نسبت به بازی ویدیویی «متفاوت» خواهد بود به همان شکلی که فصل اول داستان را به مسیری متفاوت هدایت کرد.

میزین می‌گوید: «گاهی به‌شکل بنیادین متفاوت است و گاهی تفاوت اندکی دارد. اما در هر حال متفاوت خواهد بود و دنیای خودش را خواهد داشت. دقیقاً به بازی شبیه نیست. سریالی است که من و نیل می‌خواهیم بسازیم. اما با بلا [رمزی] آن را می‌سازیم.»

دراکمن اضافه می‌کند:‌ «بیایید این بحث را تمام کنیم. فقط در صورتی بازیگر دیگری به جای بلا انتخاب می‌کنیم که او بگوید: «دیگر نمی‌خواهم با شما همکاری کنم.» و در آن صورت، نمی‌دانیم که آیا به او اجازه می‌دهیم یا نه. شاید او را مجبور کنیم به فصل دوم برگردد.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
21 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
מעהדי
מעהדי
1 سال قبل

البته این رو در نظر داشته باشید که تا اینجای کار سریال رو دوش جوئل بوده نمیشه بگی رمزی کم گذاشته ( به هر جهت پاسکال خیلی پر رنگتر و غالب بوده و با توجه به اینکه پاسکال از هنرپیشه‌هایی نیست که صحنه رو با هر روشی و به هر قیمتی تصاحب کنه پس میشه روند فیلم‌نامه در نظر گرفت ) چون کلا داستان رو با جوئل جلو میبرن ،شاید چون میخوان به روند بازی وفادار بمونند که در قسمت اول بیشتر با کاراکتر جوئل بازی کردیم ( و در قسمت دوم الی کاراکتر اصلی بازی هست )، اما دیدیم که کارگردان میخواست ما رو درگیر شخصیت الی هم بکنه ( که البته بسیار ضعیف عمل کرد و دقیقا همون قسمتی که به گذشته الی فلش بک میزد کمترین نمرات رو از دید تماشاگران گرفت ) ولی نتونست و تماشاگران دوست دارند با کاراکتر جوئل سریال رو تجربه و احساس کنند . اینکه آیا رمزی میتونه به تنهایی سریال رو جلو ببره یا نه چیزی نیست که بشه الان راجع بهش نظر قطعی داد .

علیشونم
علیشونم
1 سال قبل

اگر به جای بلا رمزی عمه اقدس من میرفت نقش الی رو بازی میکرد سریال قشنگ تر میشد، آخه قحطی بازیگره نه چهره داره نه احساس

آرین
آرین
1 سال قبل

پدرو پاسکال که از اولم حرفی توش نبود
راستش چند سال پیش که تیزرای سریال اومد خورد تو پرم که بلا رمسی قراره نقش الی بازی کنه
زمان گذشت و بلا نشون داد که بهترین انتخاب برای کاراکتر الی بود
فوق العاده از پس شخصیت پر چالش الی برومد
جوری نقش مال خودش کرد که الان به الی فک میکنم بلا رمزی میاد تو ذهنم

Hassan
Hassan
1 سال قبل

شما ها نمی فهمم مختون تاب داره چیه هیچکس اندازه بلا رمزی نمی تونست نقش الی رو بازی کنه بعد هم از نظر من قیافش هم مشکلی نداره

Kotlas
Kotlas
1 سال قبل
پاسخ به  Hassan

آخ چه خوب میشد.دختره که تو نهنگ بازی کرده بود این نقش و بازی میکرد.چی میشد

مینا
مینا
1 سال قبل

اگه گریم الی بهتر بود مثلاً بلندی پیشونی بلا رو با چتری میپوشوندن بهتر بود ،بازیش قابل فهم وخوب بود به راحتی تونقشش فرو رفته وازپس چنین کاراکتر پرازچالشی براومده بود

Amirzx
Amirzx
1 سال قبل

ببینید بحث نکنید که چرا رمزی شبیه الی نیست مهم اینه که توی نقشش فوق العادس و می‌تونه نقشش رو بدون نقض بازی کنه شاید کسی هم پیدا شده که قیافش به الی توی گیم بخوره ولی عمرا پتانسیل اونو (بلا رمزی) داشته باشه که بتونه تو سریال نقش الی رو بازی کنه
خلاصه من که میگم قیافشم یه جورایی به سریال میخوره و سریال هم جالب شده با همین تفاوت هاش نظرم خودم همین بود تمام.

تام
تام
1 سال قبل

بلا خوبه.فقط خدا کنه فصل ۲ جوئل نکشن…
جوئل بمیره .بلا رمزی عمرا نتونه سریالو پیش ببره.
سریال با کله میخوره زمین.

AMiR
AMiR
1 سال قبل

فقط اونایی ک گیمشو زدن مشکل دارن با فیلم ک اینام دارن میگن نمیخوان شبيه به گیم سریال رو بسازن، باز 4 نفر پیدا میشن خیلی مهندسی نظر میدن “قیافه بلا رمزی به الی نمیخوره”

AMiR
AMiR
1 سال قبل

اقا دارن میگن نمیخوان شبیه بازی در بیارن، میگن میخوان متفاوت درست کنن، اینو به کشم یه سریال جدید نگاه کنید، عجب!
چرا هی به قیافه بلا رمزی گیر میدین؟ به این خوبی داره بازی میکنه اخه سما چسبیدین ب قیافه؟
قیافه نداره نمیدونم قیافش نمیخوره بسه دیگه هرجا میرم یه نفر بصورت مهندسی اومده به قیافه گیر داده.

علی ماهان زاده
علی ماهان زاده
1 سال قبل

همین قیافه بلارمزی باعث شده یه نقطه ضعف تو سریال ایجاد شه چون هیچ شباهتی به الی نداره وگرنه تو بقیه زمینه ها سریال عالیه بلارمزی بازیش خوبه ولی قیافش واقعا رو اعصابه الانم که یه فصل سریال تموم شده دیگه نمیشه بلارمزی رو بزارن کنار ولی احتمالش هس بخاطر این هجمه ها و فشارهایی که به خاطر قیافش تو مجازی علیش شکل گرفته خود بلا رمزی بره کنار و یه بازیگر دیگه بیارن

מעהדי
מעהדי
1 سال قبل

رمزی واقعا حس قشنگی میده به محیط فیلم من گیم رو قبلا بازی کردم خوب نمیشه بگم اوایل تفاوت ظاهر من رو خیلی بدبین کرده بود و همین هست که ثابت میکنه رمزی هم خودش قابلیت داره هم عوامل تمام قد دارن تو پروژه میپذیرند اون رو چون باوجود بدگمانی اکثر بیننده هایی که بازی رو تجربه کردن تونست اعتماد رو جلب بکنه اما به شخصه خودم قبل از قسمت دوم یا حتی شاید سوم میگفتم بهترین گزینه Isabella sermon هست چه از نظر ظاهر چه از نظر اون نگاه‌های خاصش وقتی میخواد ترسش رو مهار کنه ( یه روش خاصی نگاه میکنه )

AMiR
AMiR
1 سال قبل
پاسخ به  מעהדי

سنش زیاده

احمد
احمد
1 سال قبل

بلا رمزی فوقالعاده هست

درن درن درن دبی
درن درن درن دبی
1 سال قبل

بازی خیلی خوبی می‌کنه بلا رمزی. مشکل شاید این‌جاست که قیافش زیاد مشابه الیِ بازی نیست. برعکس پدرو پاسکال که خیلی خیلی مشابه جول بازی‌ـه.

فرید
فرید
1 سال قبل

سلام می‌شود اسم نقش الی که تغییر کرده است را بگید

nima the lost of us
nima the lost of us
1 سال قبل
پاسخ به  فرید

😳😳😳😳🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️😑😑😑😐😐😐

امیرمصطفی یاری
امیرمصطفی یاری
1 سال قبل
پاسخ به  nima the lost of us

دیوونه خونه س این مملکت🤣🤣

بی نام
بی نام
1 سال قبل

دیگه دارم مطمعن میشم ک بلا رمزی یه فیلم شخصی چیزی از نیل دراکمن داره .. آخه حالش به هم میخوره بلا رمزی رو تو نقش الی میبینه … دیگه چطور طرفداران بیان حالیت کنند. فقط بخاطر شخصیت پردازی جوئله از ۲۰۱۲ داریم دنبالش میکنیم

پدرت
پدرت
1 سال قبل
پاسخ به  بی نام

شاید ظارهرش شبیه الی نبود اما نقشش رو به بخوبی ایفا کرد و تونست 90 درصد طرفداران رو راضی کنه شما هم به جای فشار خورن بهتره بری تام و جری نگاه کنی تا اعصابت آروم بشه

بی نام
بی نام
1 سال قبل
پاسخ به  بی نام

اصلا شخصیت جوئل جالب یه شخصیت خشک و افسرده داره
نقش الی با بازیگری بلا رمزی فیلمو زیبا کرده فقط بخاطر شخصیت الی