صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ساخت نسخه انگلیسی «Squid Game» به کارگردانی دیوید فینچر!

ساخت نسخه انگلیسی «Squid Game» به کارگردانی دیوید فینچر!

بازی مرکب

نتفلیکس به بازسازی انگلیسی زبان «بازی مرکب» (Squid Game) با همکاری «دیوید فینچر» تمایل دارد. «جف اسنایدر» ژورنالیست سابق نشریاتی چون «ورایتی» و «کلایدر» در پادکست «هات مایک» (Hot Mic) ادعا کرده است که نتفلیکس خواهان همکاری با «دیوید فینچر» برای بازسازی پربیننده‌ترین سریال تاریخ خود است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، اسنایدر می‌گوید: «نتفلیکس به دنبال دیوید فینچر است تا برداشت آمریکایی از «بازی مرکب» را تهیه و کارگردانی کند.» او اضافه می‌کند که نمی‌داند فینچر به این درخواست چه واکنش نشان داده اما با نقل از چندین منبع موثق می‌گوید نتفلیکس «به‌شدت» به این همکاری تمایل دارد.

داستان سریال کره‌ای «بازی مرکب» به نویسندگی «هوانگ دونگ هیوک» در مورد گروهی متشکل از ۴۵۶ فرد است که دعوت شده‌اند در یک مسابقه نامتعارف حاضر شوند و در صورت بقا ۴۵.۷ میلیارد وون کره دریافت کنند. فصل اول «بازی مرکب» پاییز سال ۲۰۲۱ در دستسرس قرار گرفت و به پربیننده‌ترین سریال اریجینال تاریخ نتفلیکس تبدیل شد. این سریال در مراسم اهدای جوایز «اتحادیه بازیگران» (SAG) تاریخ‌سازی کرد و به اولین سریال غیر-انگلیسی زبانی بدل شد که نامزدی بهترین گروه بازیگری بهترین سریال درام را دریافت می‌کرد. «لی جونگ-جای» و «جونگ هو-یئون» نیز جوایز بهترین بازیگری را به خانه بردند در حالی که سریال برنده سه جایزه «گلدن گلوب» شده بود.

هوانگ پیش‌تر گفته بود که فصل دوم سریال تا اوایل سال ۲۰۲۴ پخش نخواهد شد. فینچر در ماه نوامبر امسال فیلم «قاتل» (The Killer) با بازی «دیوید فینچر» را عرضه خواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سهیل
سهیل
1 سال قبل

به جای این ادامه شکارچی ذهن رو بساز

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

سریال اورریتد مسخره. حالم داره بهم می‌خوره دیگه. همش ریمیک ریمیک ریمیک…
دنیای الان خالی از هرگونه خلاقیت هستش. یک مشت فیلم و سریال فست‌فودی. خوش آب‌و‌رنگ ولی خالی و پوچ. من نمی‌فهمم چرا این سریال این همه گل کرد. تعداد زیادی فیلم و سریال با همین تم ساخته شده. مجموعه هانگر گیمز چی بود پس؟ چرا اون انقدر محبوب نشد؟

Marvel Man
1 سال قبل
پاسخ به  فاطمه

چون شخمی بود!
یه فیلم نسبتاً خوب با یه دنباله نسبتاً بهتر رو با یه فینال دوقسمتی شدیداً mid زمین زدن.
Squid game با یه سریال شاهکار فاصله زیادی داشت ولی به شدت سرگرم کننده بود