صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : کیانو ریوز و الکساندرا گرانت در آستانه ازدواج رسمی قرار گرفتند

کیانو ریوز و الکساندرا گرانت در آستانه ازدواج رسمی قرار گرفتند

کیانو ریوز

کیانو ریوز ۵۸ ساله به قدری درباره ی زندگی شخصی اش پنهانکار است که گاهی فراموش می کنیم ۶ سالی است با الکساندرا گرانت، هنرمند ۵۰ ساله در رابطه عاشقانه است. تا به حال اطلاعات کمی درباره ی رابطه ی ریوز و گرانت منتشر شده، اما به تازگی، یکی از همبازی های ریوز از رابطه ی شاد این زوج گفته است.

کیانو ریوز و الکساندرا گرانت در سال ۲۰۰۹ با یکدیگر آشنا شدند. در سال ۲۰۱۷ آن ها به این نتیجه رسیدند نقاط اشتراک شان به قدری زیاد است که دیگر نباید دور از هم بمانند. با این حال، آن ها رابطه ی خود را پنهان نگه داشتند و تازه در سال ۲۰۱۹ برای اولین بار به عنوان یک زوج در ملأعام حاضر شدند.

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو، ریوز و گرانت از آن زمان باز هم رابطه ی خود را شخصی نگه داشتند و تاکنون هیچ اظهار نظری در اینباره نداشته اند. با این حال، قسمت چهارم «جان ویک» فرصت آشنایی بیشتر با زندگی عاشقانه ی ریوز را برای طرفدارانش فراهم کرده است.

رینا ساوایاما همبازی ریوز در قسمت چهارم «جان ویک» به تازگی از ملاقات خود با الکساندرا گرانت در زمان همکاری اش با ریوز در این فیلم گفته است. ساوایاما که توانسته بود این زوج مشهور را در موقعیتی غیر رسمی ببیند مجذوب رابطه ی آن ها شده بود.

کیانو ریوز

ساوایاما درباره ی ریوز و گرانت گفته: «آن ها فوق العاده اند. در برلین توانستیم مدتی باهم وقت بگذرانیم. باهم شام خوردیم و تجربه ی فوق العاده ای بود. هم انسان های زیبایی اند و هم زوج زیبایی.»

ساوایاما همچنین این فرصت را پیدا کرده بود تا به همراه آن ها در نمایشگاه گرانت حضور پیدا کند. او در اینباره گفته: «صادقانه بگویم، آن ها خیلی نرمال اند. کاملاً طبیعی و انسان. کیانو می تواند وجه سلبریتی بودنش را کنار بگذارد و وقتی با الکساندرا است واقعاً همینطور است. خیلی رابطه ی زیبا و همه چیز تمامی دارند.»

از قرار معلوم همه چیز برای ریوز و گرانت عالی پیش می رود. در حقیقت، آنقدر عالی که ریوز نگران است رابطه ی بی عیب و نقص شان را خراب کند. منبعی به رسانه ها گفته ریوز یک حلقه ی ازدواج آماده کرده اما از خواستگاری از گرانت می ترسد چون طاقت نه شنیدن از او را ندارد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
10 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کوروش
کوروش
1 سال قبل

خوشبخت بشن ، بازیگر توانمند و محترم

فرزاد
فرزاد
1 سال قبل

‘الکساندرا گرانت’ حداقل ۱۰ سالی بیشتر از سنش نشون میده…
البته شانس آورده ‘کیانو’ معمولا محاسن رو نمیزنه تا این اختلاف بیشتر تو چشم نیاد!!!

کوروش
کوروش
1 سال قبل
پاسخ به  فرزاد

حرف شرم اوری زدی دیگه کلا حرف نزن

فرزاد
فرزاد
1 سال قبل
پاسخ به  کوروش

حقیقت مثل ته خیار تلخه!

Marvel Man
1 سال قبل
پاسخ به  فرزاد

این بانو بنظر زن خوب و مهربونی میاد که کیانو اینطور عاشقش شده. اگه به جوونی و خوشگلی باشه که دیدیم جانی دپ که اون مسیر رو رفت چقدر دردسر براش درست شد! دیگه بعد یه سن و سالی آدم دیگه دنبال محتوا می‌ره نه فرم

فرزاد
فرزاد
1 سال قبل
پاسخ به  Marvel Man

قسمت آخر صحبتت رفتی تو فاز ‘مسعود فراستی’ که با همین دو کلمه (فرم و محتوا) نصف فیلم ها رو کوبید!
۱۰۰ درصد که اخلاق و شخصیت رو نمیشه به طور کامل از رو ظاهر تشخیص داد؛ ولی معیار صحبت من، متن و دو عکس بالا بود که به هر حال اینچنین نشان می‌دهد… .

Marvel Man
1 سال قبل
پاسخ به  فرزاد

به من توهین نکن آقا فرزاد!
صرفا گفتم فرم و محتوا چون چیز شیک تری به ذهنم نیومد 😅

فرزاد
فرزاد
1 سال قبل
پاسخ به  Marvel Man

فرم = ظاهر
محتوا = باطن
اتفاقا جالب بود!

آتوسا
آتوسا
1 سال قبل

مبارک باشه واقعا خوشحال شدم
چقدر انسان فهمیده ای که با هم سن و سال خودش رابطه داره و سعی نمی کنه پشت روابط پول و هوس قایم بشه

Marvel Man
1 سال قبل

بهترین هارو برای آقای ریوز آرزومندم. تو این سن هنوز داره برای سرگرم کردن مردم زحمت می‌کشه و کم نمی‌ذاره. جان ویک ۴ رو با کیفیت پرده دیدم. خدا بود.