صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ساخت انیمیشن «Frozen 3» به طور رسمی تائید شد

ساخت انیمیشن «Frozen 3» به طور رسمی تائید شد

Frozen 3

«باب آیگر» مدیر عامل دیزنی تأیید کرد که دیزنی علاوه بر «یخ‌زده ۳» (Frozen 3)، قسمت چهارم این چندگانه را در دست ساخت دارد. آیگر در مصاحبه با شبکه ان‌بی‌سی اعلام کرد که «یخ‌زده ۴» ممکن است به زودی ساخته شود.

آیگر به «مایکل استراهان» مجری شبکه می‌گوید: «خوب، سوپرایز کوچکی برای شما دارم مایکل. «یخ‌زده ۳» در دست ساخت است و «یخ‌زده ۴» ممکن است ساخته شود. در حال حاضر درباره آن فیلم‌ها حرف زیادی برای گفتن ندارم. اما «جن لی» که «یخ‌زده» را ساخته، قسمت اول و دوم را، با دیزنی انیمیشن همکاری می‌کند که نه یکی بلکه دو داستان بنویسد.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، دیزنی به تازگی شهر بازی «یخ‌زده» را در هنگ کنگ افتتاح کرده است. آیگر در این خصوص می‌گوید: «اساساً تجسم فیزیکی بعضی از داستان‌هایی است که روایت کرده‌ایم. و البته «یخ‌زده» یکی از ارزشمندترین چندگانه‌های ماست، یک فیلم بسیار موفق.»

او اضافه می‌کند: «فکر می‌کنم جذابیتش این است که در واقع احساس می‌کنید درون فیلم هستید. و حس نیرومندی از داستانی که مردم در طول دهه گذشته به علاقه نشان داده‌اند را منتقل می‌کند.»

قسمت اول «یخ‌زده» در سال ۲۰۱۳ و قسمت دوم در سال ۲۰۱۹ با ۱.۴۵ میلیون دلار به سیزدهمین فیلم پرفروش تاریخ تبدیل شد. دیزنی تولید قسمت سوم را در سال جاری میلادی تأیید کرد. این فیلم‌ها دو خواهر شاهدخت به نام‌های السا و آنا با صداپیشگی «ایدینا منزل» و «کریستن بل» را دنبال می‌کند. «جنیفر لی» و «کریس باک» هر دو قسمت قبلی را کارگردانی کردند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها