صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : وین دیزل بعد از دواین جانسون، با جیسون موموآ هم دچار اختلاف شد!

وین دیزل بعد از دواین جانسون، با جیسون موموآ هم دچار اختلاف شد!

وین دیزل جیسون موموآ

«وین دیزل» از نمایش اغراق‌آمیز «جیسون موموآ» در فیلم «سریع و خشن ۱۰» (Fast X) ناراضی است و آن را سرمنشأ نقدهای منفی می‌داند. قسمت دهم این چندگانه که از دو هفته پیش به نمایش درآمده با بودجه ۳۴۰ میلیون دلاری تولید شده است. «رادارآنلاین» گزارش داده است که دیزل نقدهای منفی فیلم را به بازی موموآ مرتبط می‌داند. بعضی از منتقدین «سریع و خشن ۱۰» را «یک دنباله احمقانه دیگر» نامیده بودند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، در این گزارش آمده است که دیزل به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان فیلم به‌شدت مستأصل است و نمی‌پذیرد که ممکن است خودش باعث به وجود آمدن نقدهای منفی باشد. این در حالی است که بعضی از منتقدین از بازی موموآ ستایش کرده بودند.

یکی از منابع نزدیک به دیزل می‌گوید: «وین شرمنده است که جیسون یکی از تنها نقطه روشن فیلم دانسته شده و گوی سبقت را در چندگانه‌ای که او بنا کرده ربوده است.» علاوه بر این دیزل به دوستانش از «بازی اغراق‌شده» و «صحنه‌-ربایی» موموآ در فیلم او شکایت کرده است. این فیلم در حال حاضر از «راتن تومیتوز» امتیاز ۵۷ درصد دریافت کرده است.

بنا بر گزارش‌های غیررسمی، موموآ برای بازی در نقش شخصیت شرور دانته ۵ میلیون دلار دریافت کرده است. در گزارش «رادارآنلاین» آمده است که موموآ از نارضایتی و انتقاد دیزل آگاه است. یکی از منابع می‌گوید: «جیسون می‌داند که در کانون توجه است و وین به او رشک می‌برد. اما از اینکه وین سعی دارد عموم را در مقابل او قرار دهد ناراضی است. پتانسیل تبدیل شدن به عداوت بزرگ بعدی هالیوود را دارد.»

دیزل به تازگی عداوت با «دووین جانسون» را فراموش کرده و او را در صحنه پایانی قسمت دهم بازگردانده است. جانسون قرار است در فیلم جداگانه دیگری نقش «لوک هابز» را بازی کند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
20 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آیوار
آیوار
1 سال قبل

به جرعت میتونم بگم بهترین بازی رو توی این فیلم جیسون کرد هنوز کسی اون شاهکاری که توی سریال دیدن از خودش به جا گذاشت رو فراموش نکرده که بعد یه طاس بی ریخت برای اینکه از نظرای منفی فرار کنه بیاد همه نظرات منفی رو بریزه روش

علی
علی
1 سال قبل

کارگردان رسما مخاطبو احمق فرض کرده فیلم کمترین منطقی نداره مخصوصا تو صحنه های اکشن بیشتر صحنه های کمدی شده تا جدی خسته ام نمیشن از ادامه سریع و خشن دیگه گندش بدجوری دراومده

محمد
محمد
1 سال قبل

هالیوود دیگه مثل قبل نیست خرابش کردند اصلا فیلم های که میاد در حد انتظار نیست حتی امتیاز هفت و بالای هفت هم در حد و اندازه های نمره شش نیست . این فیلم هم که وین دیزل تا روز مرگش هی میسازه . سریع و خشن تو قسمت سوم یا نهایت چهارم باید تمام میشد و میرفتن دنبال یک سوژه جدید

ستاره
ستاره
1 سال قبل

تنها نکته مثبت فیلم بازی جیسون بود که آدم میتونست ازش لذت ببره،من خودم بشخصه فقط اون قسمت هایی رو نگاه کردم که جیسون بود، وین دیزل هم از حسودیشه که انقدر زر میزنه مگه نه واقعاااا این فیلم بشدت مزخرفه و ربطی به جیسون نداره تو خودت این فیلم فاجعه رو تهیه کنندگیش رو بر عهده گرفتی پس گردن بقیه ننداز این فیلم میاس از قسمت۴به بعد تموم میشد

فرزاد
فرزاد
1 سال قبل

چاه مکَن بهر کَسی
اول خودت دوم کَسی

آراد
آراد
1 سال قبل

مزخرفی به اسم سریع و خشن باید بعد از نسخه ۵ که اخرین نسخه خوبش بود تموم میشد ون دیزل خودش عامل اصلی نقدهای منفی و شکست های هنری)نه مالی(این سری فیلماست و هر زمان میبینه کسی توی فیلم از خودش محبوب تر شده یه دعوا راه میندازه و اخراج میکنه
نه فقط توی سریع و خشن تو ۹۰ درصد فرنچایز هایی که هست

احمد
احمد
1 سال قبل

340 میلیون دلاااارررر؟ چه بودجه هایی که برای بعضی فیلما در نظر گرفته نمیشه. حیف که سلیقه ملت دنیا هنوز روی فرانشیزها و فیلمهای معروف چند قسمتی قفل شده وگرنه این سری فیلمها دیگه واقعا حرفی برای گفتن ندارن. هر چی داشتن تا الان رو کردن و فقط دارن الکی دست و پا میزنن. دو سه قسمت قبل همین سریع و خشن واقعا به درد نخور بود. ماموریت غیرممکنم دو قسمت آخرش مفت گرون بود. بتمن و اینام که هیچی. اگه ملت یه خورده سلیقه شون و تغییر بدن، واقعا فیلمایی هستن که با بودجه خیلی کمتر، بهتر از این فیلمایی ابربودجه ای خروجی دارن. یه نمونه اش همین فیلم سقوط محصول 2022 که با بودجه سه میلیون دلاری ساخته شده. داستان دو تا دختر که میرن بالای یه برج رادیویی کهنه 600 متری و برج شروع میکنه به ریختن. واقعا با این بودجه، سازندگان فیلم یه شاهکار تحویل دادن.

Marvel Man
1 سال قبل
پاسخ به  احمد

همونجا که گفتی ماموریت غیرممکن دیگه ادامه ندادم به خوندن!
Fallout رو تقریبا اکثریت قاطع منتقدان و تماشاگران موافق هستن که بهترین فیلم مجموعه هست؛ منم باهاشون موافقم!

اسکورسیزی
اسکورسیزی
1 سال قبل
پاسخ به  Marvel Man

معلومه چندساله شروع کردی به فیلم دیدن و هیچی از سینما نمیدونی.بهترین قسمت ماموریت غیرممکن با اختلاف قسمت اولشه که برایان دی پالمای بزرگ ساخته که فیلمنامه خیلی خوبی داره.منتها واسه شما تین ایجرا که فقط عشق صحنه های اکشن هستید fallout که فیلمنامه احمقانه ای داره بهترینه.
حتما بهترین اکشن تاریخ سینما از نظرت مدمکسه؟

علی
علی
1 سال قبل
پاسخ به  اسکورسیزی

👌👌 این از اسم حساب کاربریش معلومه چیکارس😁

Marvel Man
1 سال قبل
پاسخ به  علی

من از یه چیز دیگه هم معلومه چیکاره هستم منتها اینجا نمیشه گفت! در کل خیلی خوشحالم که این اسم باعث فشار به شماها میشه و هیچوقت عوضش نمیکنم و تا جاییکه میشه هم خودمو وارد بحث های جدی میکنم تا دچار فشار مضاعف بشید!
واقعا شما فسیلبازا سطح شعورتون بیشتر از این نیست

Mvbshsbd
Mvbshsbd
1 سال قبل
پاسخ به  Marvel Man

چرا … تو هیچی نیستی چون ادعا همه چی داری اونی که می‌دونه ادعا نداره ولی اونی که …. خودشو پاره می‌کنه مثل تو ک من چه … هر ..هستی واسه خودت هستی

Marvel Man
1 سال قبل
پاسخ به  Mvbshsbd

ادعای همه چیز دارم چون ۲۰ ساله دارم فیلم میبینم و از این ۲۰ سال، ۱۴ سالش رو دارم جدی سینما رو دنبال و مطالعه میکنم و حداقل ۱۰ سالش تو شبکه های اجتماعی با اهل فیلم های دیگه در ارتباطم. میدونی چی فهمیدم؟! دشمن اصلی سینما نه سلیقه مخاطب عامه، نه کمپانی های پول و پرست و سرویس های استریم. دشمن اصلی سینما تفکر کثیف شما فسیلبازهاست چون اشتیاق و ذوق مردم نسبت به فیلم رو هدف گرفتید. خودتون عددی نیستید ولی تفکر شما در سطوح بالاتر هم تا حدودی وجود داره و تنها راه مقابله باهاش خفه کردن صداش در نطفه با هر روشی هست. بیست سی سال پیش یه فیلمباز اون آدمِ خوش ذوقی بود که پر خونه یا اتاقش پوستر و دیسک و نوار فیلم های مورد علاقه اش بود. الان فیلمساز یه اسکلی هست با یه لپ تاپ و یه ترابایت هارد که فیلم با کیفیت ۷۲۰p رو سی دقیقه پلی می‌کنه بعد شیفت دیلیت و کامنت تو فضای مجازی که «نبینید… حیف حجم»! اولا که حیف اکسیژن… . سگ اون بچه …که بخاطر مارول و dc به هم فحش ناموسی میدن به شماها شرف داره پس تا اون موقع؛ اسکورسیزی یه فسیل اورریتده، کاپولا سه دهه هست خاکستر شده و به دست فراموشی سپرده شده و از اون هم کمتره، دی پالما یه کارگردان دوزاریه، شیاد واقعی ریچارد لینکلیتره، اینتراستلار با اینکه ازش خوشم نمیاد از ادیسه کوبریک بهتره و هیچکاک اگه حرفی درباره فیلمنامه زده شکر زیادی خورده و شکلاتم به قبرش!

Marvel Man
1 سال قبل
پاسخ به  اسکورسیزی

حالا به خودت لایک نمیخواد بدی جوک متحرک! امتیاز متای fallout رو برو با نصف فیلم های اربابت (اسکور رو میگم نه دی پالمای دوزاری که در ادامه باهاش کار دارم) مقایسه کن ببین چه خبره 😉
دی پالما هم یه کارگردان دوزاری و کپی شنبه بازاری هیچکاکه که مثلا قرار بود با فیلم body double بشن عستاد تعلیق جدید!!! با ابر شاهکارهای سطح کهکشانی چون دومینو و Passion 🤣
ماموریت غیرممکن ۱ دومین فیلم ضعیف مجموعه هست بعد از قسمت دوش. حتی ۳ ازش بهتره! این حرفا مستنده، با سلیقه عقب مونده تو کار ندارم فسیلباز!

اسکورسیزی
اسکورسیزی
1 سال قبل
پاسخ به  Marvel Man

اینهمه چرندیات و مهملات سرهم کردی آخر نگفتی بهترین اکشن تاریخ سینما از نظرت مدمکسه؟

Marvel Man
1 سال قبل
پاسخ به  اسکورسیزی

بهترین اکشن های سینما اورجی هواپیمایی دی‌کاپریو تو کمر وال استریت و لگد زدن رابرت دنیرو به صاحب مغازه تو فیلم فسیلمنه!

GIGA
GIGA
1 سال قبل
پاسخ به  اسکورسیزی

دی پالمای بزرگ 😆🤣
باز اسکورسیزی رو حداقل میگیم اورریتده
دی پالمای بزرگ رو دیگه کجای دلمون بذاریم؟؟؟؟

سروش
سروش
1 سال قبل

اینجور فیلمها واسه گیشه ساخته میشه، اولویت فروشه نه بازی،در کل هرچقدر امتیاز پایینی بگیرن بازم فروش بالایی دارن

احمد
احمد
1 سال قبل
پاسخ به  سروش

سر همین میگم که سلیقه و ذائقه ملت دنیا خوب نیست. به یه فیلم وقتی عادت میکنن، تا هزار قسمتم بسازی باز میان میبینن؛ حتی اگه فوق العاده ضعیف و آشغال بشه.

Marvel Man
1 سال قبل
پاسخ به  احمد

آخه بستگی به تعریف شما از آشغال داره. شما میگی ماموریت غیرممکن ۵ و ۶ خوب نبوده که من اصلا موافق نیستم. من با کیفیت fallout ده تا فیلم دیگه هم تو سری ساخته بشه با علاقه میبینم (البته دوتا دیگه بیشتر ساخته نخواهد شد. تام کروز شصت سال رو رد کرده!) ولی خب شما میتونی نبینی. جان ویک هم همینطوره برای من ولی خب آره، سری fast من شماره ۹ رو هم ندیدم. علاقه نداشتم.