صفحه اصلی > پنج برتر : 5 بازیگر مشهور با طولانی ترین نام میانی!

5 بازیگر مشهور با طولانی ترین نام میانی!

1469602327109342

بسیاری از افراد علاوه بر نامی که از آنها در ذهن داریم، نام میانی هم دارند که معمولاً فقط در مدارک شناسایی آنها یافت می شود و در گفتار از آن استفاده نمی شود. در مواردی، این نام های میانی بسیار طولانی هستند بطوریکه پس از شنیدن آنها متعجب می شویم!

هنرمندان مشهور نیز از این قاعده مستثنی نیستند و از این جهت اینبار در پنج برتر هفته به سراغ « 5 بازیگر مشهور با طولانی ترین نام میانی! » رفته ایم تا شما را با 5 مورد از این افراد که نامهای میانی بسیار طولانی دارند آشنا نمائیم.

 

5- رادا میشل ( Radha Mitchell ) : بازیگر استرالیایی فیلمهای مطرحی از جمله اقتباس سینمایی از بازی کامپیوتری « Silent Hill » و « در جستجوی ناکجا آباد » نیز در رده بازیگرانی قرار می گیرد که نام میانی طولانی و البته عجیبی دارند. نام کامل رادا میشل اینچنین است «Radha Rani Amber Indigo Ananda Mitchell » که همانطور که مشاهده می کنید، اشاره به رنگ ها و البته هندوستان دارد تا به این ترتیب نشان بدهد که او از کدام تبار و دیار است.

 fiennes 2841396b01

4 – رالف فاینس (Ralph Fiennes  ) : بازیگر مشهور فیلمهای « فهرست شیندلر » و « بیمار انگلیسی » که به نظر می رسد جشنواره اسکار یک مجسمه به او بدهکار باشد، برخلاف نام کوتاهش که بر زبان می نشیند و راحت تلفظ می شود، نام اصلی اش عجیب و طولانی است. این نام کامل رالف فاینس می باشد : «Ralph Nathaniel Twisleton Wykeham Fiennes » که البته شبیه به بسیاری از نامهای انگلیسی است که معمولاً در گفتار کوتاه هستند اما در مدارک شناسایی افراد گاهاً حتی به یک خط هم می رسند!

 sobieski2

3- لیلی سوبیسکی (Leelee Sobieski  ) : سوبیسکی یکی از بازیگرانی بود که در آغاز قرن بیست و یکم از او به عنوان ستاره آینده هالیوود نام برده می شد اما هرچه زمان گذشت، کمتر از او شنیدیم به حدی که امروز کمتر کسی است که نامی از او در خاطر سپرده باشد. اما قرار گرفتن او در این لیست به جهت نام کامل اوست که جالب توجه است. سوبیسکی که همین حالا هم تلفظ نامش چندان راحت نیست، نام کاملش « Liliane “Leelee” Rudabet Gloria Elsveta Sobieski » می باشد. نامی که چنانچه اگر او روزگاری بتواند اسکاری تصاحب کند، یک کابوس برای فردی خواهد بود که قرار است نام او را بطور کامل پشت تریبون اعلام نماید!

 2495726A00000578 2905628 Spot the family resem23e Joaquin Pho23

2- رین فونیکس ( Rain Phoenix ) : خانواده فونیکس پیش از آنکه نام میانی شان باعث توجه شود، نام کوتاهشان زبانزد عام و خاص بود. خانواده ای که در آن بچه ها اینگونه نامگذاری شده بودند : برگ، باران، رودخانه ، تابستان و اختیار! در این میان خواکین تصمیم گرفت نام ” برگ ” را حذف و از نام خواکین استفاده نماید اما دیگران با نامهای نامتعارفشان کنار آمدند. در این بین، نام میانی ” باران ” نیز در نوع خودش جالب است. در واقع نام کامل او اینچنین است « Rain Joan of Arc Phoenix » که به نظر می رسد بیشتر شبیه به یک مصرع از یک شعر است!

 24Season7Promo47jpg

1- کیفر ساترلند ( Kiefer Sutherland ) : بازیگر مشهور هالیوود و ستاره سریال « 24 » نیز از جمله بازیگرانی است که نام میانی عجیب و غریبی دارد. نام میانی ساترلند از این قرار است : « Kiefer William Frederick Dempsey George Rufus Sutherland » به نظر می رسد که والدین او در ابتدا بر سر انتخاب نام او به اختلاف برخورده و بهترین راه حل ممکن را اختصاص دادن تمامی نامهای مد نظرشان بر روی او یافته اند! البته این فرضیه هم وجود دارد که هنگام تولد او تمام دوستان و آشنایان پیشنهاداتی برای نامگذاری او ارائه داده بودند و برای اینکه هیچکس ناراحت نشود، در شناسنامه او تمامی نامهای پیشنهادی قرار داده شده است!

 

 

میثم کریمی

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها