صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : واکنش سازندگان «انتقام جویان» به انتقادات تارانتینو از مارول

واکنش سازندگان «انتقام جویان» به انتقادات تارانتینو از مارول

تارانتینو جو روسو

«جو روسو» و «آنتونی روسو» که به زودی فیلم «آزادسازی ۲» (Extraction 2) را به عنوان تهیه‌کننده در نتفلیکس دارند، به انتقاد «کوئنتین تارانتینو» از فیلم‌های ابرقهرمانی مارول واکنش نشان دادند.

کارگردانان «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» (Avengers: Infinity War) و «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) در مصاحبه با «نیویورکر» می‌گویند «رابطه تارانتینو با منبع» اقتباس احتمالاً بیزاری او از فرایند تولید چنین فیلم‌هایی را سبب شده است. «آنتونی روسو» می‌گوید: «فکر نمی‌کنم کوئنتین احساس می‌کند برای ساختن فیلم‌های مارول زاده شده و شاید به همین دلیل فکر می‌کند که اگر بسازد احساس کارگر بودن خواهد کرد. به رابطه شما با منبع اقتباس بستگی دارد.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «جو روسو» اضافه می‌کند: «آنچه که برای ما رضایت‌بخش است خلق حس جمعی پیرامون کارمان است.»

کارگردان «قصه عامه‌پسند» (Pulp Fiction) و «جکی براون» (Jackie Brown) پاییز سال گذشته در مصاحبه با پادکست «۲ خرس، ۱ غار» (2 Bears, 1 Cave) گفته بود که «مارولیزاسیون هالیوود» باعث شده که ستاره‌ای به سینما معرفی نشود: «بخشی از مارولیزاسیون هالیوود این است که… همه این بازیگران را دارید که با بازی در این نقش‌ها معروف شده‌اند. اما ستارگان سینما نیستند. این‌طور نیست؟ کاپیتان آمریکا ستاره است. ثور ستاره است. من اولین نفری نیستم که این را می‌گویم. فکر می‌کنم هزاران بار این را گفته‌اند… اما می‌دانید این شخصیت‌های چندگانه‌اند که ستاره می‌شوند.»

تارانتینو در این مصاحبه تأکید می‌کند که از فیلم‌های مارول «بیزار» نیست بلکه فقط از خوش ندارد ببیند که هالیوود فقط به تولید چنین فیلم‌هایی علاقه‌مند است: «ببینید، وقتی بچه بودم کامیک‌های مارول را دیوانه‌وار جمع‌آوری می‌کردم. وقتی بیست و چند ساله بودم و چنین فیلم‌هایی بیرون می‌آمدند کاملاً خوشحال بودم و آن‌ها را دوست داشتم. یعنی تنها فیلم‌هایی نبودند که ساخته می‌شدند. بعضی از فیلم‌هایی بودند که ساخته می‌شدند. اما می‌دانید، تقریباً ۶۰ ساله‌ام. نه، به اندازه آن زمان برایشان هیجان‌زده نیستم.»

تارانتینو در مصاحبه با «لس‌آنجلس تایمز» گفته بود: «برای ساختن چنین فیلم‌هایی باید کارگر باشید. من کارگر نیستم. دنبال کار نمی‌گردم.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ارژنگ
ارژنگ
10 ماه قبل

آقا یا خانم مووی مگ ،
من با گوشی اندروید باید بارها روی یک خبر بزنم تا کلیک بخوره لطفاً رسیدگی بفرمایید . سایت قبلی خیلی سبک‌تر و بهتر بود.

سروش
سروش
10 ماه قبل
پاسخ به  مووی مگ

منم رو تبلتم همچین مشکلی دارم ولی رو موبایلم نه،انگار قالب جدید سایت با یه سری دستگاها با سخت افزارهای خاص مشکل داره نسبت به لمس کُند عمل میکنه هرچی که هست خیلی رو اعصابه

rrr
rrr
10 ماه قبل
پاسخ به  مووی مگ

منم همینطور . منم همینطور.
البته گوشی من مال ده سال پیشه همین که سایت باز میشه خدا رو شکر.

امیر
امیر
10 ماه قبل

واقیعت این که مارول ژانر تخیلی بسیار سطحی ، بدون خلاقیت و به معنای واقعی کلمه کپی و پیستی کرد . دو ده پیش توی همین ژانر ماتریکس ساخته شد، ارباب حلقه ها ساخته شد ، بتمن نولان و هری پاتر بود . حتی مرد عنکبوتی یکم از کارهای الان واقعا قویتر بود .