صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : اولین تصویر از هیو جکمن در نقش ولورین در «Deadpool 3» منتشر شد

اولین تصویر از هیو جکمن در نقش ولورین در «Deadpool 3» منتشر شد

هیو جکمن ولوورین ددپول 3

اولین تصویر از «هیو جکمن» در فیلم «ددپول ۳» (Deadpool 3) را «رایان رینولدز» در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. در این تصویر رینولدز در قالب شخصیت «ددپول» و جکمن در نقش «ولورین» با لباسی به رنگ آبی و زرد دیده می‌شود اما ماسکی به صورت ندارد. رینولدز ضمن انتشار این تصویر می‌نویسد: «پلک نزنید.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، هفته پیش تصاویری از رینولدز در پشت صحنه این فیلم منتشر شده بود. «ددپول ۳» در لندن در حال فیلمبردرای است و مارول و دیزنی امیدوارند پیش از اعتصاب احتمالی اعضای «اتحادیه بازیگران» (SAG-AFTRA) پروژه را به پایان برسانند.

پیش‌تر گزارش شده بود که «جنیفر گارنر» در نقش «الکترا» به رینولدز و جکمن ملحق خواهد شد. شایعه پیوستن «بن افلک» در نقش «دردویل» و «هالی بری» در نقش «استورم» نیز شنیده می‌شود. «راب دلینی» در نقش «پیتر» و «اما کورین» بازیگر سریال «تاج» (The Crown) و «متیو مکفدین» بازیگر سریال «وراثت» (Succession) دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. «مورنا باکارین» و «استفان کاپیچیچ» از قسمت‌های قبلی برای «ددپول ۳» بازمی‌گردند.

«ددپول ۳» که رده سنی بزرگسالش را حفظ می‌کند، اولین قسمت چندگانه خواهد بود که پس از ادغام فاکس و دیزنی با همکاری «کوین فایگی» و در «دنیای سینمایی مارول» به تولید می‌رسد.

جکمن زمستان گذشته در مصاحبه با «جس کیگل» توضیح داده بود که چگونه برای بازی در «دنیای سینمایی مارول» مقابل «رایان رینولدز» توافق کرده است: «به خاطر طراحی دنیای مارول و خطوط زمانی در حال تغییرش، حالا می‌توانیم در زمان به عقب برگردیم، چون می‌دانید، علمی است، بنابراین نیازی نیست خط زمانی «لوگان» را تغییر دهیم، مسئله‌ای که برای من مهم بود. و همین‌طور شاید برای هواداران.»

«ددپول ۳» در حال حاضر قرار است ۸ نوامبر ۲۰۲۴ اکران شود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها