صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : امتیازات ناامید کننده «Morbius» آن را در رده دوم بدترین فیلم مارول قرار داد

امتیازات ناامید کننده «Morbius» آن را در رده دوم بدترین فیلم مارول قرار داد

Morbius

«موربیوس» (Morbius) پس از چندین مرتبه تأخیر در حین پاندمی، سرانجام به اکران سالن‌های سینما در سراسر دنیا درآمد اما مخاطبین به آن نمره ضعیف C+ «سینمااسکور» دادند. این نمره در میان تمامی اقتباس‌های مارول در رتبه دوم بدترین‌ها قرار می‌گیرد. منتقدین نیز نقدهایی اغلب منفی به این عنوان با بازی «جرد لتو» داده‌اند تا امتیاز ۱۷ درصد «راتن تومیتوز» برای «موربیوس» به ثبت برسد. امتیاز مخاطبین «راتن تومیتوز» کمی بهتر است به ۶۷ درصد رسیده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، با این حال این فیلم جمعه گذشته ۱۷.۱ میلیون دلار در بازارهای آمریکا فروخته و به سمت فروش افتتاحیه داخلی ۴۰ میلیون دلاری حرکت می‌کند. «موربیوس» با بودجه ۷۵ میلیون دلاری ساخته شده، بنابراین چنین فروشی برای سونی چندان بد نیست.

تنها فیلم مارول که پایین‌تر از «موربیوس» جای می‌گیرد، «چهار شگفت‌انگیز» (Fantastic Four) «جاش ترنک» در سال ۲۰۱۵ است که از مخاطبین نمره C– دریافت کرد. اغلب عناوین «دنیای سینمایی مارول» نمرات A و یا A+ از مخاطبین دریافت کرده‌اند. فیلم «جاودانگان» (Eternals) یکی از استثنائات اخیر بود که نمرده B از هواداران گرفت.

«موربیوس» تازه‌ترین فیلم در «دنیای شخصیت‌های مارول سونی پیکچرز» (SPUMC) است. دو قسمت اول «ونوم» (Venom) هر دو نمره B+ «سینمااسکور» از مخاطبین دریافت کرده بودند. «کریون شکارچی» (Kraven the Hunter) با بازی «آرون تیلور جانسون» که فیلمبرداری آن به‌تازی آغاز شده و «مادام وب» (Madame Web) با بازی «داکوتا جانسونن دیگر فیلم‌های سونی بر اساس شخصیت‌های مارول خواهند بود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها