صفحه اصلی > رپرتاژ : بزرگترین و شلوغ ترین چت روم های فارسی

بزرگترین و شلوغ ترین چت روم های فارسی

چت فارسی

امروزه با توجه به گستردگی زیاد جمعیت و داشتن امکانات زیاد مردم فارسی زبان ایران دنبال یک اتاق گفتگو چت روم فارسی هستند. در این مقاله میخواهیم سه تا از بزرگترین و بهترین چت روم های ایران رو معرفی کنیم. چت روم های که همیشه در سطح موتور های جستجو گوگل آمار خیره کننده دارند.

– چت روم فارسی یاهو چت

– چت روم فارسی پرشین چت

– چت روم فارسی ناز چت

این سه تا چت روم محبوب ترین و بهترین چت روم های فارسی زبانان است. چت روم که کاربر خیلی بالایی دارند. این چت روم ها سال ها در زمینه مدیریت سایت اتاق گفتگو عملکرد موفق دارند. گستردگی و پیچیدگی چت روم ها و داشتن امکانات فوق العاده بالا و مهم تر از آنها داشتن کاربران زیاد در چت روم از موفقیت های این سایت به شمار میاید.

 

چت روم فارسی یاهو چت

این چت روم مطلوب است کاربران فارسی زبان و سایر زبان ها در این چت روم وجود دارند. اما بخاطر داشتن آمار بسیار مناسب و داشتن گرافیک منظم داخل چت روم از مهم ترین چت روم های فارسی زبانان به شمار میاید.این چت روم با داشتن امکانات همچون ارسال ویس به کاربران داخل چت روم و داشتن سطح درجه منظم کاربران زیادی به خود جذب کرده است.داشتن چت روم تنها یک سرمایه است که باید با دقت از کیفیت سایت و رضایت کاربران باشد.

چت روم فارسی

اما جالب این است که کدوم سایت ها از سایت چت روم فارسی یاهو چت حمایت میکنند؟

تنها سایت که این چت روم رو حمایت میکند سایت عمو میرزا است. در سایت عمو میرزا تعداد گسترده بیشتری از چت روم ها در آنجا معرفی میشونداین سایت در موضوعاتی مانند پیدا کردن معما های ساخت و دانستنی های جالب در مورد اخبار روز دنیا فعالیت دارد.سایت عمو میرزا ثبت شده در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میباشد. هم اکنون از طریق لینک سایت عمو میرزا میتوانید به این سایت بیاید..سایت عمو میرزا در موضوعات مختلف فعالیت دارد و تنها حمایت کننده سایت چت روم یاهو چت است.

اما چت روم فارسی یاهو چرا به این سرعت محبوب شد؟

تنها دلیل که چت روم یاهو در این مدت خیلی کم محبوب شد بخاطر داشتن لوگوی طلایی از طرف سایت ستاد ساماندهی مجوز مورد نیاز برای فعالیت خود گرفته است. این مجوز مستقمآ از طرف وزارت فرهنگ ارشاد ارسال شده است. این مجوز بدان معنی است که کاربران میتواند با خیال راحت در سایت یاهو چت فعالیت کنند. و تنها عهده دار  سایت و رفع مشکلات توسط مدیر وب سایت انجام خواهد شد. در برخی از موارد چت روم های فارسی به دلیل نداشتن لوگوی طلایی از طرف این سازمان دچار فیلتر میشوند. اما سایت چت روم یاهو چت به هیچ عنوان فیلتر نخواهد شد.بلکه تمامی موارد به مدیر وب سایت اعلام خواهد شد.

آیا چت روم های پرشین و ناز چت مجوز لازم برای فعالیت در چت روم رو دارند یا نه؟

چت روم ناز چت و پرشین چت به هیچ وج مجوز لازم برای فعالیت در زمینه چت روم رو ندارند. قطعا سایت توسط یک فرد اداره میشود و این فرد برای ستاد ساماندهی غیر قابل شناسایی است.تمامی تخلف ها و سایر مورد در چت روم به عهده مدیر سایت میباشد و از طرف ستاد ساماندهی بخاطر تخلف قطعا شدید مجازات خواهند شد.

پرشین چت

موفق ترین چت روم در طی چند هفته های آینده

یکی از دلیل های که میتواند چت روم به آمار بالا برسد داشتن یک محیط امن و آرام برای کاربران محیا شده باشد. یاهو چت با تمام امکانات چت روم داری توانایی این امکانات بهتر میباشد. هم اکنون میتوانید به چت روم یاهو چت بپیوندید

چت روم بزرگ یاهو بهترین و مهم ترین چت روم فارسی است. یاهو گپ همیشه به داشتن آمار مناسب خود افتخار میکند و برترین و مهم ترین گپ فارسی زبانان است

هر وقت شما برای بالا بردن آمار چت روم یاهو  نیاز دارید تا سایت های مشابه سایت های تگ در موتور های جستجو درس کنید. این راه اصلا مناسب نمیباشد. برای بالا بردن چت روم خودتون شما باید با دوستان خود آنها را به چت روم دل دعوت کنید. برای ورود به چت روم مناسب دل همین الان میتوانید وارد شوید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها