صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : دادگاه امبر هرد کار دست این بازیگر داد / تنها 11 دیالوگ در «آکوامن 2»

دادگاه امبر هرد کار دست این بازیگر داد / تنها 11 دیالوگ در «آکوامن 2»

امبر هرد - آکوامن 2

پس از ادعاهای اخیر مطرح شده مبنی بر تلاش جیسون موموآ برای اخراج امبر هرد از دنباله فیلم آکوامن، مشخص شد که این هنرپیشه هالیوودی تنها ۱۱ خط دیالوگ در «آکوامن و پادشاهی گمشده» دارد و حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بر صفحه نمایش ظاهر می‌شود. کارگردان فیلم مدعی شده است که «مِرا» با بازی هرد هرگز قرار نبوده که نقش مهمی در قسمت دوم داشته باشد اما هرد مدعی است که نقشش نسبت به پیش نویس اولیه فیلم‌نامه به شدت کوتاه شده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو، امبر هرد در دنباله این فیلم ابرقهرمانی به نام «آکوامن و پادشاهی گمشده» حضور بسیار کوتاهی دارد. در عوض جیسون موموآ و پاتریک ویلسون در مرکز این فیلم قرار دارند. یحیی عبدالمتین و نیکول کیدمن نیز از دیگر بازیگران آن هستند.

این فیلم دنباله‌ای بر فیلم اصلی آکوامن ساخته سال ۲۰۱۸ است و داستان «بلک مانتا»، با بازی یحیی عبدالمتین را دنبال می‌کند که از قدرت افسانه‌ای خود برای به راه انداختن نیرویی قدیمی و بدخواهانه استفاده می‌کند. آکوامن با امید به پایان دادن به سلطنت مخوف او، با با بردار خود، اُرم، پادشاه سابق آتلانتیس متحد می‌شود. آنها با کنار گذاشتن اختلافات خود سعی در محافظت از قلمرو خود و نجات جهان از نابودی بازگشت‌ناپذیر دارند.

اما امبر هرد که نقش پرنسس مِرا را در فیلم اصلی بر عهده داشت تنها در چند سکانس «آکوامن و قلمرو گمشده» ظاهر می‌شود و درنهایت با وجود اینکه او و جیسون موموآ در فیلم با هم فرزندی دارند که از بخش‌های اصلی داستان است، از طرح اصلی حذف می‌شود.

طبق گزارش‌ها صحنه فیلمبرداری فیلم آکوامن ۲ برای امبر هرد بسیار خصومت‌آمیز بود زیرا هم‌بازی‌اش جیسون موموآ سعی در بیرون کردن او از این فیلم داشت. امبر هرد مدعی شده که جیسون موموآ مست در صحنه فیلمبرداری حاضر می‌شد و در جریان دادگاه جنجالی او و همسر سابقش، جانی دپ، مانند دپ لباس می‌پوشید.

این ادعاها در اسناد تازه‌منتشرشده از دکتر داون هیوز، روان‌درمانگر امبر، مطرح شد که به عنوان بخشی از دادگاه پرحاشیه سال پیش زوج سابق هالیوودی استفاده شد.

اسنادی که پس از پرداخت هزینه‌های دادگاه توسط طرفداران جانی دپ به دست آمده امبر را نشان می‌دهد که می‌گوید: «جیسون گفت که می‌خواهد من از پروژه اخراج شوم. مست در صحنه فیلمبرداری بود و مثل جانی لباس پوشیده بود. همه انگشترهای جانی را هم به دست داشت.»

سخنگوی استودیوی فیلمسازی دی‌سی، زیرمجموعه برادران وارنر، در پاسخ به این ادعاهای امبر هرد گفت: «جیسون موموآ همواره در صحنه فیلمبرداری آکوامن و پادشاهی گمشده رفتاری حرفه‌ای داشت.» او اصرار داشت که موموآ مست در محل فیلمبرداری حاضر نشده و شبیه جانی دپ لباس نپوشیده است. به گفته او «موموآ همیشه به آن سبک بوهمی لباس می‌پوشید.»

یادداشت‌های جلسه تراپی امبر هرد همچنین نشان می‌دهد که این بازیگر از سوی جیمز وان، کارگردان این اثر نیز حمایت نمی‌شد. در یادداشت‌ها آمده است: «صدایش را روی من بلند کرد و گفت «من حتی نمی‌توانم درباره آکوامن پست بگذارم»، انگار تقصیر من است. من گفتم «متاسفم». هیچ‌کس نمی‌توانست در آنجا با من سلفی بگیرد.»

یکی از سخنگویان دی‌سی در پاسخ به این ادعاها گفت: «جیمز با تمام اعضای تیمش با نهایت احترام رفتار می‌کرد.»

همه این‌ها در حالی است که کاترین آرنولد کارشناس سرگرمی، سال گذشته در دادگاه شهادت داد که امبر هرد نقش خود را در «آکوامن ۲» به خاطر جیسون موموآ نگه داشت. او ادعا کرده بود که هرد نقش خود را در این فیلم به این خاطر حفظ کرد که جیسون موموآ و کارگردان فیلم جیمز وان، برای او جنگیدند و مصمم بودند که او در فیلم حضور داشته باشد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ساکن
ساکن
6 ماه قبل

“امبر هرد مدعی شده که جیسون موموآ مست در صحنه فیلمبرداری حاضر می‌شد و در جریان دادگاه جنجالی او و همسر سابقش، جانی دپ، مانند دپ لباس می‌پوشید.”
یعنی علاقه ام به موموآ 100برابر شد. چهره هرد دیدن داشته 😆  😅  😄 

FFFF
FFFF
6 ماه قبل

همین یازده دیالوگ هم واسش خیلی زیاده

محمدجواد
محمدجواد
6 ماه قبل

از حواشیه زنان بلوند :)))))
آخه جیسون موموآ قیافشم به آدمای مست و پاتیل و لجباز نمی خوره که بخواد اینجور رفتار هارو انجام بده

علیرضا ggg
علیرضا ggg
6 ماه قبل

بیا ایران یه فیلم میسازم با هم فقط خودم و خودت بازیگرهاش هر چقدر هم خواستی دیالوگ بهت میدم بگی