صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ساخت سه انیمیشن براساس سریال «Game of Thrones»

ساخت سه انیمیشن براساس سریال «Game of Thrones»

Game of Thrones

«جرج آر.آر. مارتین» در وبلاگ خود تولید سه سریال انیمیشن در دنیای «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) را به تأیید رسانده است.

مارتین می‌نویسد: ««سامورائی چشم آبی» دنیای مجزای خودش را دارد و شگفت‌آور است. حتی اگر معمولاً انیمیشن نمی‌بینید، امتحانش کنید. فوق‌العاده است. اگر از آثار من خوشتان می‌آید، عاشقش می‌شوید.»

نویسنده سپس از آثار خودش می‌گوید: «من و اچ‌بی‌او پروژه‌های خودمان را داریم، در دنیای «نغمه یخ و آتش» (A Song Of Ice & Fire). هیچ‌یک از آن‌ها هنوز چراغ سبز دریافت نکرده‌اند، اما فکر می‌کنم به ساخته شدن یکی دو موردش نزدیک شده باشیم.»

او فاش می‌کند که در ابتدا چهار پروژه انیمیشن در اچ‌بی‌او در دست ساخت بوده است. در سال ۲۰۲۱ گزارش شده بود که اچ‌بی‌او سریال یک سریال انمیشین بر اساس آثار مارتین می‌سازد. مارتین می‌گوید پس از تشکیل گروه‌ها و اتاق‌های نویسندگی برای چهار پروژه، نهایتاً دو پروژه بایگانی شده‌اند اما سریال «مار دریایی» (Sea Snake) که پیش‌تر قرار بود لایو-اکشن باشد به سمت انیمیشن چرخش کرده است. او علت این تغییر را بودجه سنگین نسخه لایو-اکشن Game of Thrones با توجه به قرار گرفتن بخش‌های زیادی از داستان روی دریا ذکر می‌کند.

پس از پایان «بازی تاج‌وتخت» با فصل هشتم، گزارش‌هایی درباره تولید چندین پروژه اسپین‌آف منتشر شده است. بهار گذشته «ورایتی» گزارش داد که پیش‌درآمد «ایگان یکم تارگرین» (Aegon I Targaryen) در دست ساخت است و «شوالیه‌ای از هفت قلمرو: شوالیه سرگردان» (A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight) سفارش ساخت گرفته است. اچ‌بی‌او فصل دوم پیش‌درآمد «خاندان اژدها» (House of Dragon) را تابستان آینده پخش خواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها