صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : پیوستن تام کروز به فیلم The Movie Critic به کارگردانی تارانتینو

پیوستن تام کروز به فیلم The Movie Critic به کارگردانی تارانتینو

تام کروز - کوئینتین تارانتینو - برد پیت

«تام کروز» در حال مذاکره است تا به فیلم «منتقد سینما» (The Movie Critic) «کوئنتین تارانتینو» ملحق شود. «جف اسنایدر» تأیید کرده است که بازیگر «مأموریت غیرممکن» (Mission: Impossible) برای بازی در آخرین فیلم بلند تارانتینو وارد مذاکره شده و در یک نقش مکمل دیده خواهد شد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، کروز در حال فیلمبرداری «مأموریت غیرممکن ۸» است و برای بازی در فیلم تارانتینو باید برنامه‌هایش را تنظیم کند. انتظار می‌رود تارانتینو فیلمبرداری «منتقد سینما» را اوایل سال ۲۰۲۵ آغاز کند.

تام کروز یکی از اولین گزینه‌های تارانتینو برای نقش «کلیف بوث» در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood)‌ بود اما آن نقش در نهایت به «برد پیت» رسید که برای نمایش خود برنده اسکار شد. تارانتینو پیش‌تر در مصاحبه با «جاش هاروویتس» درباره کروز گفته بود: «مرد بزرگی است و با یکدیگر ارتباط دوستانه‌ای داریم. [همکاری] می‌تواند در فیلم دیگری اتفاق بیفتد.»

هفته پیش گزارش شد که «برد پیت» در حال مذاکره است تا به فیلم «منتقد سینما» ملحق شود. «ددلاین» گزارش می‌دهد که پیت ممکن است نقش «کلیف بوث» از «روزی روزگاری در هالیوود» را تکرار کند که در صورت تبدیل شدن به منتقد سینما از یک بدلکار منطقی به نظر می‌رسد.

در ماه‌های اخیر شایعه بازی «ساموئل ال. جکسون»، «کرت راسل»، «لئوناردو دی‌کاپریو»، «پل والتر هاوزر»، «جان تراولتا» و حتی «بروس ویلیس» در این فیلم شنیده شده است.

کروز ۶۱ ساله علاوه بر فیلم‌های اکشن در فیلم‌های درام کلاسیکی مانند «مگنولیا» (Magnolia) دیده شده و تعجب‌آور نیست که او تمایل داشته باشد در آخرین فیلم بلند تارانتینو مقابل دوربین برود.

تارانتینو پیش‌تر گفته بود که داستان فیلم آخر او در دهه ۱۹۷۰ و در مورد یک منتقد سینماست اما برخلاف تصور بسیاری به «پالین کیل» منتقد «نیویورکر» ارتباطی ندارد. در عوض، داستان مردی را روایت می‌کند که برای یک مجله پورنوگرافی می‌نویسد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
FFFF
FFFF
5 ماه قبل

عجب خبر خفنی

فرزاد
فرزاد
5 ماه قبل

اسطوره های تمام نشدنی سینما!