صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : بیماری علیدوستی مشخص شد

بیماری علیدوستی مشخص شد

ترانه علیدوستی

در روزهای اخیر اخباری مبنی بر وخامت حال ترانه علیدوستی ، بازیگر مشهور ایرانی منتشر شده است.

در پی انتشار این اخبار، مادر این بازیگر نیز با انتشار ویدئویی از مردم خواسته بود تا برای سلامتی این بازیگر دعا کنند.

به گزارش مووی مگ، در تمامی اخبار منتشر شده اما اشاره‌ای به بیماری ترانه علیدوستی نشده و گمانه‌زنی‌های بسیاری در فضای مجازی شکل‌گرفته است.

بااین‌حال، با پیگیری اهالی رسانه مشخص شده که خانم علیدوستی  6 ماه پس از آزادی از زندان دچار بیماری سندرم (Rash with Eosinophilia and Systemic Symptoms) که به اختصار (DRESS) نامیده می‌شود شده است.

این سندرم باعث می‌شود تا سیستم ایمنی بدن به مصرف برخی از داروها حساسیت فراوان نشان دهد. این مورد در نهایت باعث ایجاد علائمی مانند تب، ناهنجاری‌های خونی و التهاب اعضای بدن می‌شود.

همچنین اعلام شده که ترانه علیدوستی  ماه‌ها پیش پس از متوجه‌شدن از وجود این سندرم، مراحل درمان را آغاز کرده و در حال حاضر در حال گذراندن مراحل پایانی کنترل این بیماری است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
10 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بهناز
بهناز
7 روز قبل

بهتره اخبار تکمیلی رو هم بنویسین.
خانم حکیم الهی مادر ترانه در صفحه خودش از اینکه مردم شلوغش کردن و حرف و حدیث ساختن اظهار نارضایتی و تعجب کرده.تا یه چیزی میشه هر کسی سعی میکنه واسه اهداف و مقاصد خودش ازش بهره برداری کنه.

MMM
MMM
8 روز قبل

واکنش دارویی روش به روز برای مظلوم نمایی و کسب توجه واقعا در زندگی عادی بازیگران بهتری هستند تا دنیا سینما
فقط اینجاست که باید تا صد سال اینده مراقب محکومین دستگاه قضایی باشه با بهترین امکانات پزشکی که یهو دچار سرماخوردگی نشند که شاید توی زندان پتو کم بهشون داده باشند یکم از اون مالیات های که نمیدید رو خرج سلامتی خودتون بکنید یاد یه زندانی افتادم که مثل نی رفته بود زندان با حجمی از اضافه وزن اومده بود بیرون

احمد
احمد
10 روز قبل

لعنت بر هر چی سیستم و تفکر چپگرایی افراطی که انسانها رو برده دولتها میدونن و کوچکترین ارزشی برای یک انسان به عنوان فقط یک انسان قائل نیستن. تفکری که برای انسانها فقط در قالب امت و پایگاه و فرقه و مذهب و … ارزش قائلن و هر کس نخواد که جزو این دسته بندی های آشغال باشه هیچ حق و حقوقی نداره و حداقل وظیفه اش اینه که به قوانین اینها احترام بزاره. چه خوشش بیاد یا نیاد.
لیبرالیسم روزی تمام این کثافات رو خواهد شست و به توالت تاریخ خواهد ریخت.

امیر
امیر
10 روز قبل

توی امریکا چندتا بازیگر زندانی ان ؟

احمد
احمد
10 روز قبل
پاسخ به  امیر

اونجا رئیس جمهور سابق هر روز توی راه دادگاهه، اینجا هر کی دم از انسانیت بزنه یا توی راه دادگاهه یا در زندانه یا بعد از زندان در حال مرگه

فاطمه
فاطمه
7 روز قبل
پاسخ به  احمد

طرفدار ترامپ نیستم ولی واقعا باورم نمی‌شه که حتی یک نفر هم این دادگاه دروغی و نمایشی ترامپ رو باور کنه. قشنگ معلومه با هر ضرب و زوری که شده می‌خوان بندازنش زندان که انتخابات امسال رو شرکت نکنه. یک سوالی ازت دارم دوست عزیز. اگه توی آمریکا واقعا به فساد و این چیزها اهمیت می‌دن چرا بیل کیلنتون که رفیق جون‌جونی جفری اپستین هستش و بارها به جزیره‌اش سفر کرده رو نمی‌اندازن زندان؟ تازه بیل کیلنتون زمان ریاست جمهوریش با مونیکا لوینسکی رابطه داشت و جلوی دوربین به این همه آدم دروغ گفت راجع بهش. چرا پس آزاده؟ چرا ننداختنش زندان؟

Armin
Armin
9 روز قبل
پاسخ به  امیر

در آمریکا، بازیگر که چه عرض کنم، هیچ شخصی به چنین جرم های الکی زندان نیست
بعد شما با آمریکا چیکار داری، آیا متر و معیار شما برای یک کشور نمونه، آمریکاست؟

حسام
حسام
10 روز قبل

این تصویر فیکه..تصویراصلی مهران مدیری و الناز شاکر دوستن…ذهن های مریضتون رو درست کنید

مسعود
مسعود
11 روز قبل

هرکسی از زندان های جمهوری اسلامی میاد بیرون یه مرضی میگیره، بدون شک توی غذاشون چیز میز میریزن

سنکوپ
سنکوپ
11 روز قبل

زیباترین ترانه سرزمینم