صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : دعوت ریبل ویلسون به مراسم ارتباط جنسی توسط دربار بریتانیا!

دعوت ریبل ویلسون به مراسم ارتباط جنسی توسط دربار بریتانیا!

ریبل ویلسون

ریبل ویلسون، بازیگر فیلم های «Pitch Pefect» که اخیراً کتاب پر حاشیه او منتشر شده، به موضوعاتی درباره یک مهمانی سلطنتی در سال 2014 پرداخته است.

ویلسون در بخشی از کتابش نوشته:«در سال 2014 یکی از اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا در سال 2014 من را به یک مراسم اورجی مواد مخدر و ارتباطات جنسی دعوت کرد. مردی که من را دعوت کرد، وارث پانزدهم یا دوازدهم تا‌ج‌وتخت بریتانیا بود. او سپس به یکی از دوستان مرد من گفت:‌ «دختران بیشتری لازم داریم.»»

ویلسون در ادامه نوشته که این مهمونی به شکل قرون وسطا برگزار شده است:« مردها روی اسب با نیزه با یکدیگر مبارزه می کردند و دختران به شکل پری دریایی درون استخر شنا می کردند. عمارت بسیار بزرگی بود و بعد ناگهان ساعت ۲ بامداد شد و مردی با یک سینی بزرگ با چیزی که شبیه به آبنبات بود سراغمان آمد و کمی بعد متوجه شدم این آبنبات ها در واقع اکستازی هستند!»

ویلسون همچنین در این کتاب در خصوص رفتار ناشایست ساشا بارون کوهن نیز افشاگری کرده بود که این بخش از کتاب در هنگام چاپ در بریتانیا سانسور شده است.

پس از انتشار این کتاب، همسر ساشا بارون کوهن از این بازیگر جدا شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرزاد
فرزاد
3 روز قبل

‘ریبل’ خانم وقتی چاق بود خوشگل و جذاب و با نمک بود! ولی الان…

FFFF
FFFF
3 روز قبل
پاسخ به  فرزاد

میخواستم همینو بگم راستش منتها دو به شک بودم چون حس کردم حرف خوبی نیست.
ولی خدایی تازگی قیافش کفاره داره!
زمانی که چاق بود بهتر بود. بعضی از افرادِ چاق، لاغر نکنن بهتره بنظرم. به ازای هر یه ادل، یه دونه مثل این و مهران غفوریان داریم!!!

فرزاد
فرزاد
2 روز قبل
پاسخ به  FFFF

دقیقا!
به نظرم توی هنر و سینما جذابیت ظاهری یه فاکتور مهمه؛ اینکه مثلا هنرمندی چاق باشه یا قدش خیلی کوتاه باشه یا دماغش بزرگ باشه یا…، شاید در واقعیت نقطه ضعف باشه، ولی توی سینما که مردم اون بازیگر رو اتفاقا به خاطر هنرش و در کنار همین ویژگی هاش دوستش دارند و باهاش خاطره دارن، نقطه قوت محسوب میشه!
لاغر شدن (البته طبیعی و نه به زور عمل جراحی!) چیز بدی نیست، ولی اینکه چهره‌ات هم زشت بشه و دیگه اون جذابیت و زیبایی رو هم نداشته باشی (مخصوصا برای خانم ها)، حداقل در عرصه‌ی هنر اصلا جالب نیست.
همین خانم ‘ریبل ویلسون’ تموم جذابیت و زیباییش وقتی بود که چاق بود نه حالا که وقتی میخنده شبیه یه دختر ترسناک و خون آشام میشه!!!
در ایران هم هستند افرادی مثل ‘مهران غفوریان’ (که همه‌ی اعتبارش رو با چاق بودنش به دست آورده) یا جدیدا ‘هومن برق نورد’ که بعد از لاغر شدن بیشتر شبیه معتادها شده‌اند تا یه بازیگر خوش استایل!
البته هنرمندانی هم مثل ‘ادل’ داریم که به نظرم هم وقتی چاق بود با نمک بود و هم الان که وزنش رو کم کرده زیباست و شاید بشه گفت جذاب تر هم شده.

میلاد
میلاد
7 روز قبل

سرعت سایت اونقدر پایینه که گاهی اوقات از باز کردن خبرها و گذاشتن کامنت منصرف میشم

رامین
رامین
10 روز قبل

الان کشته نشه یا هزاران بلای برای ایرانیان آشنا؟
از الان باید به علت نابود کردن وجهه سلطنتی که میگویند خط قرمز تمام غربه دنبال وثیقه یا گور یا داروهای دوره بیماری ها باشه