صفحه اصلی > رپرتاژ : موویکو | شوگان سریال محبوب این روزهای فیلم بازان

موویکو | شوگان سریال محبوب این روزهای فیلم بازان

df03868d 5a4b 4c8e 92f7 7cde41e7d5cd

موویکو در این مقاله به معرفی کوتاهی از سریال جدید و بسیار محبوب این روزهای فیلم و سریال بازان می پردازد. شوگان یک مینی سریال تلویزیونی درام تاریخی آمریکایی است که توسط راشل کوندو و جاستین مارکس ساخته شده است. این فیلم بر اساس رمانی نوشته جیمز کلاول در سال 1975 ساخته شده است که قبلاً در یک مینی سریال در سال 1980 اقتباس شده بود. گروه بازیگران آن شامل هیرویوکی سانادا، کاسمو جارویس، آنا ساوای، تادانوبو آسانو، تاکهیرو هیرا، تامی باستو و فومی نیکایدو هستند.

دانلود سریال شوگان

این مجموعه دو قسمت اول خود را در 27 فوریه 2024 در FX در Hulu و FX به نمایش گذاشت و بقیه تا 23 آوریل 2024 به صورت هفتگی منتشر می‌شوند. مورد تحسین گسترده منتقدان قرار گرفت، به ویژه برای کارگردانی، نویسندگی، بصری، ارزش‌های تولید، اجرای بازیگران آن، و وفاداری به منبع منبع.
شوگان داستان «برخورد دو مرد جاه طلب از جهان های مختلف، جان بلکثورن، یک ملوان انگلیسی ریسک پذیر را دنبال می کند که در نهایت در ژاپن غرق کشتی می شود، سرزمینی که فرهنگ ناآشنا در نهایت او را دوباره تعریف می کند؛ لرد توراناگا، دایمیو زیرک و قدرتمند، در تضاد. با رقبای خطرناک و سیاسی خود و لیدی ماریکو، زنی با مهارت های بسیار ارزشمند، اما روابط خانوادگی بی شرف، که باید ارزش و وفاداری خود را ثابت کند.

دانلود فیلم جدید

شوگان کلاول یک داستان تاریخی است. شخصیت بلکثورن بر اساس دریانورد تاریخی انگلیسی ویلیام آدامز است، که در ژاپن به عنوان یک سامورایی تحت رهبری توکوگاوا ایه یاسو، دایمیو قدرتمندی که بعداً بنیانگذار و اولین شوگان شوگونات توکوگاوا شد، تبدیل شد. ایه یاسو اساس شخصیت یوشی توراناگا است.

اگر میخواهید از جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی به سرعت مطلع شویر میتوانید سایت موویکو را دنبال کنید. برای دانلود فیلم ها و سریالهای جدید در ژانرهای مختلف و برای تمام سلایق از فیلم های قدیمی و کلاسیک گرفته تا جدیدترین فیلم و انیمیشن و سریال های روز دنیال کافیست سایت موویکو را بخاطر بسپارید.

دانلود فیلم کمدی

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها