صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : فیلم بیوگرافی «جرج فلوید» ساخته می شود

فیلم بیوگرافی «جرج فلوید» ساخته می شود

جرج فلوید

فیلم بیوگرافی زندگی جرج فلوید در هالیوود با عنوان بابا دنیا را تغییر داد (Daddy Changed the World) ساخته خواهد شد.

فلوید شهروند سیاه پوستی بود که توسط پلیس در مینیاپلیس به قتل رسید و باعث شکل گیری اعتراضات گسترده در آمریکا شد.

ددلاین اعلام کرده که کمپانی رادار پیکچرز که سابقه ساخت فیلم های «جومانجی» (Jumanji) و «آخرین سامورائی» (The Last Samurai) را دارد این پروژه را تولید خواهد کرد.

خانواده فلوید از جمله دختر و مادر او در تولید این پروژه به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی مشارکت دارند. هنوز کارگردانی برای این فیلم انتخاب نشده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
21 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
FFFF
FFFF
22 روز قبل

دو نکته تکمیلی عرض کنم:

اولا که بنظرمن فساد پلیس اونجا، درگیری های نژادی اونجا و بحران مهاجرین اونجا و اینکه چه طیف و حزبی قراره چطور باهاش برخورد کنه فقط به ساکنان همونجا ربط داره نه ما. در حد یه نظر حرف میزنیم راجع‌بهش ولی دغدغه ما (اگه اینجا زندگی میکنیم) باید فساد نهاد های امنیتی خودمون و بحران مهاجرین در کشور خودمون و مسائل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی خودمون باشه. یه زمانی این عقیده طرفدار داشت که مثلا اگه فلانی رئیس جمهور آمریکا بشه برامون دموکراسی میاره و میاد نجاتمون میده و اون یکی طیف می‌گفت نه اگه فلانی بشه دلار ارزون میشه و صلح میکنیم و غیره!
دیدیم که همین دوسه سال باوجود بودن یه دموکرات تو کاخ سفید و ادعای فروش بیش از گذشته نفت، سفره مردم کوچک تر شد؛ یادمون هم هست که پرزیدنت قبلی، دموکراسی‌ای به ایران نیاورد!

نکته دوم هم اینکه درمورد شغلی که به ایشون نسبت میدید حقیقتا نه اون زمان و نه الان، هیچ علاقه ای نداشتم که بدونم ولی چون مرتب تکرار میشد، تحقیق کردم و هیچی راستش پیدا نکردم. ولی گیریم که راست باشه و اصلا اونکاره بوده، الان چه موضوعیتی داره؟! شما اگه میخوای ثابت کنی که رژیم شاغلان به اون «حرفه» رو چقدر دوست داره لازم نیست جای دوری بری؛ خبر های همین چند ماه اخیر رو یه زیر و رو بکن ببین درمورد کسانی که واقعا اینکاره هستند و مدرکش وجود داره و هنوز هم زنده هستند چه حرفای فشنگی زده شد!!!

سنکوپ
سنکوپ
22 روز قبل
پاسخ به  FFFF

چقد باهات موافقم لعنتی

Mikaeil
Mikaeil
21 روز قبل
پاسخ به  FFFF

اتفاقا اگه …برادر فلوید اونکاره بوده باشه موضوعیت بیشتری پیدا میکنه
چون توی اون دسته از فیلما توهین و آسیب روحی و جسمی زیادی به زنان زده میشه
و تو پشت صحنه به انواع موادمخدر معتادشون میکنن و در نهایت هم اکثر بازیگرای زن اون صنعت یا معتاد میشن یا افسرده و یا خودکشی میکنن
پس میشه گفت اون چیزی که زد این …رو نفله کرد زانوی پلیس نبود کارمای همه اون زن هایی بود که فلوید بهشون آسیب‌های غیرقابل درمان زده بود

و طبق نظر تکمیلی شما گرسنگی،جنگ داخلی،دیکتاتوری،شکنجه،تجاوز و …
که در کشور های آفریقایی و حدودا نصف کشور های خاورمیانه اتفاق میافته به جهان ربطی نداره و هرکی باید خودش مشکلش رو حل کنه و دیگران حق‌جبهه گیری،مشورت دادن و کمک کردن ندارن؟

FFFF
FFFF
20 روز قبل
پاسخ به  Mikaeil

بگو اخلاقیات پوسیده داری ولی من خوش ندارم درمورد یه فرد مرده اینارو بگم، در مورد یکی مثل میا خلیفه هم قربانی بودن نمیبینم.
نه واقعا ربطی نداره، اگه واقعا میتونید بهشون کمک کنید و مطمئنید بدستشون میرسه (نه بدست جنگ سالاران اونجا) انجام بدید در غیر اینصورت تکلیف ما خدمت به خودمون و خانواده و دوستانمون هست و بعدش اگه چیزی موند غریبه های تازه وطنی.

Mikaeil
Mikaeil
18 روز قبل
پاسخ به  FFFF

داداش نکته اولی که بهش اشاره کردی حتی تو دوره عربستان جاهلی هم قفل بود :/ یعنی الان در مورد هیتلر،موسلینی،استالین،الیزابت،چنگیز خان،اسکندر،آتاتورک و … حرفی نمیزنی و نظر نداری چون زندگیشون به پایان رسیده؟
و خیلی هم جالبه که زنان رو قربانی صنعت پ.و.ر.ن نمی دونی :/
و نکته سومت هم اگه اجرایی بشه باید درب یونیسف،حقوق بشر ،دادگاه لاهه و تمام سازمان های بین المللی رو تخته کنیم.

FFFF
FFFF
18 روز قبل
پاسخ به  Mikaeil

اولا یکی یه حرفی زد و یه قیاس مع الفارقی کرد که زانوی زنان قربانی یه یارویی که ادعا میشه (من مدرکی پیدا نکردم) پ*رن استار بوده رو کشته، گویی که طرف سرمایه گذار اصلی صنعت پ*ن جهان بوده! شما جالب تری که پای هیتلر و استالین رو هم وسط میکشی!!!
در بدترین حالت این آقا بازیگر این فیلم ها بوده دیگه که باز تکرار می‌کنم مدرکی من پیدا نکردم، لیاقت محاکمه در دادگاه داشته یا نه؟ یه کلام بگید از سیاها بدتون میاد، از فلوید هم بیشتر چون ج.ا روش مانور داد، هم مارو راحت کنید هم خودتونو!

دوما بله زنانی قربانی اون صنعت هستند ولی خیلی ها هم هستن به خواست خودشون رفتن تو بیزنس، به ثروتی که جمع کردن مینازن و نه شرمی دارند، نه خودشون رو قربانی میدونن بعد من بیام بدونم؟!

خودتون برید شواهد تاریخی رو ببینید تا متوجه بشید جهل از کی شروع شده.
در اون سازمان های بی مصرف هم تخته کنن و یا نکنن هیچ فرقی نمیکنه!

Mikaeil
Mikaeil
17 روز قبل
پاسخ به  FFFF

همین که تا نظر مخالف دیدی ربطش دادی به حکومت حاکم و تبلیغاتش یعنی اولین نفر خودت جبهه گیری سیاسی داری
من چون برای یه تحقیق دانشگاهی حدود دو هفته در مورد جامعه درونی آمریکا مطالعه کردم
سیاه پوستا و مهاجرین لاتین رو یه عنصر نامطلوب برای اون جامعه شناختم و بابام هم سفید پوست تگزاسی نبوده که ریشه های نژاد پرستی توی افکارم وجود داشته باشه
و بازم میگم جالبه که زنان رو قربانی اون صنعت نمی دونی !
چون طبق نظریه جناب عالی اون دسته از بچه های فقیری که به انتخاب خودشون توسط باند های مواد مخدر و گروه های تروریستی برای انواع کارهای خلاف و آدم کشی به کار گرفته میشن هم قربانی نیستن چون در نهایت یه تعدادیشون به پول و مقام میرسن و هر کسی هم که به دارایی رسیده نمی تونه قربانی باشه!

FFFF
FFFF
17 روز قبل
پاسخ به  Mikaeil

استدلال ها فوق العاده سطحی و قیاس و مثال ها کاملا بی ربط هستند.
شما اگه واقعا دانشگاهی هستی باید بدونی تو تحلیل گفتمان برچسب زدن ممنوعه. «عناصر نامطلوب» همون چرندیات و پروپاگاندای حکومت های فاشیستی هست.
شما اصلا مال خلق چین باش، من کار ندارم! علمی اگه می‌خوای بحث کنی بله یکسری از سیاها و یکسری از لاتین های اغلب مهاجر غیرقانونی یه گند هایی زدن و ضررهایی به جامعه میرسونن، مشکل هم از فقر فرهنگی و مالی و تنفر بعضیشون نسبت به آمریکا هست چون خودشون رو جزوی از اونجا نمیدونن (مثل افغان ها در ایران) و ربطی به نژاد و ژنتیکشون نداره، تو دام فتنه حزب دموکرات و ماله کش هاش که میگن اینها فرشته هستند و فقط غذای مکزیکی دارن درست میکنن و جمهوری خواهان تندرو که میگن اینها همه فاسدن و باید دیپورت بشن میخوای بیفتی میل خودته. شما دو هفته تحقیق کردی، من سالهاست دارم جو سیاسی و اجتماعی آمریکا رو مطالعه میکنم، داستان در حد فرد به فرد پیچیدگی داره منتها حرف های امثال شما ادعاست فقط. اون میگه پلیس آمریکا به هرکس گفت بالای چشمت ابرو اون آدم قربانیه و شماهم میگی هر زنی تو صنعت پ*رن رفت قربانیه! خب جز لایک و دیسلاک عوام‌الناس رو گرفتن به چی میخواید برسید؟! بگذریم که جنابعالی من یقین دارم اهمیت به قربانیان صنعت پ*رن نمیدی و فقط میخوای فلوید رو بزنی. اینهمه نوشتی و یه مدرک از اینکه اون کاره بوده هنوز رو نکردی!

Mikaeil
Mikaeil
23 روز قبل

آخه یکی نیست بگه ….سفید پوست چپول
همین پلیسای بدبختی که بیس چهاری دارید میکوبیدشون نباشن به روز که هیچی به ساعت نکشیده ….و مهاجران لاتین دارو ندارتون رو غارت می‌کنند
و زنو بچتون رو جلوی چشاتون میدزدن
ولی خب امان از اون روزی که خریت بشه فعالیت بشر دوستانه و …سکان کشتی اجتماع رو به دست بگیرن

امیرم
امیرم
23 روز قبل
پاسخ به  Mikaeil

It never stops’: killings by US police reach record high in 2022

این هیچ وقت متوقف نمیشه: کشتار توسط پلیس های آمریکا در سال ۲۰۲۲ به بالاترین رکورد رسیده است.

Law enforcement killed at least 1,176 people or about 100 people a month last year, making it the deadliest for police violence

اجرای قانون در سال گذشته حداقل 1176 نفر یا حدود 100 نفر را در ماه کشته است که مرگبارترین خشونت پلیس است.

The Guardian website
Fri 6 Jan 2023 11.00 GMT

وبسایت روزنامه گاردین، جمعه ۶ ژانویه ۲۰۲۳:
این آمار کشتار به دست پلیس، آمریکا را صدر اعدام کنندگان جهان قرار میدهد. جایی بالاتر از کره شمالی، عربستان و چین.

mikaeil
mikaeil
22 روز قبل
پاسخ به  امیرم

امید است روزی گیرچند برادر ….بیافتی و هنگامی که با زور اسلحه شلوارتم از پات درآوردن و ….
همینقدر طرفدار حقوق …باقی بمانی

فرزاد
فرزاد
23 روز قبل

شهید فلوید!!!

امیرم
امیرم
23 روز قبل
پاسخ به  فرزاد

فشار چیه مگه نمی بینی بندری می رقصم.

رامین
رامین
22 روز قبل
پاسخ به  فرزاد

فرزاد جان .ffff و… این خبرها بدرد خونشوران ….بنام سایبری می خورن مث این امیرم
که بیان مزخرف بگن
ولشون کنید. کسی که مردم وطن خودش براش مهم نیست برای فلسطین و آفریقایی ها هم اشک تمساح می ریزه . حتی اونا هم براش مهم نیست

فرزاد
فرزاد
20 روز قبل
پاسخ به  رامین

در واقع میشه گفت: نرود میخ آهنین در سنگ!

FFFF
FFFF
23 روز قبل

در سریال جفری دامر که دوسال پیش اومد، یه حقایقی رو گفتند درباره پلیس آمریکا ولی اونجایی که بی انصافی کردند این بود که نشون دادن اون دوتا پلیسی که باعث مرگ اون بچه شدند، آخرسر جایزه گرفتن که این حقیقت نداشت و صرفا هدف سازندگان شوک وارد کردن به اعصاب مخاطب و حمله مضاعف به پلیس بود.
این فیلم هم در اینکه پروپاگاندا خواهند کرد و از یه انسان معمولی فرشته خواهند ساخت و کلی حرف سیاسی خواهند زد، شکی نیست و پای lgbtq و فلسطین هم وسط میکشن احتمالا ولی دور از انصاف میدونم اگه این رو هم حداقل یه بار نگم؛ تعارف نداریم، یکی از بی اخلاقی های بزرگ اپوزیسیون ج.ا و بعضی از هموطنان تو دوران کرونا و بعدش این بود که گفتن این بابا حقش بود اونطوری کشته بشه چون فلان کاره بود و سیاه‌پوست بود و…
حالا مخالفت با سوءاستفاده حکومت یه بحث ولی شما قاتل و متجاوز سریالی هم دستگیر میکنی، اول محاکمه‌‌اش میکنی بعد مجازات و اونجا پا رو گردنش نمی‌ذاری تا زجر کش بشه.
یه اقدام غیرانسانی و نژاد ستیزانه بود که حداقل با استانداردهای اونجا، بنظر میرسه که به درستی هم مجازات شد. اعتراضاتی هم شد که به شورش کشیده شد و کانیه وست هم یه تئوری درموردش داره که کار ندارم.
من فقط نمیدونم این پنج دهه چی از ما ساختن که راحت این چیزا رو به مسخره میگیریم و توجیه میکنیم. البته در کل خرده ای نمیشه گرفت به مردم مظلوم، بقول طرف وقتی مثلاً حالا میبینیم که سازمان ملل داره همچین مسخره بازی هایی درمیاره، رواست برای هیتلر و موسولینی هم سوگواری کنیم!
به هر روی، گزینه مناسب برای کارگردانی این فیلم اسپایک لی هست!!

اصغر
اصغر
23 روز قبل
پاسخ به  FFFF

هیچ وقت کسی نگفت حقش بود که کشتنش!!! اولین بار هست که میشنوم همچین حرفی رو! تشویش اذهان نکنید لطفا!

صحبت سر سواستفاده از افراد (با هر شغلی) توسط ج.ا در راستای منافعشون بود در حالی که با جرایمی هزار بار کمتر (با تعریف خودشون از جرم) ملت خودمون رو سلاخی میکردن!

FFFF
FFFF
22 روز قبل
پاسخ به  اصغر

پاراگراف دوم رو خودم گفتم، صددرصد موافقم.
ولی درمورد پاراگراف اول، خب بنده متاسفانه بیشتر در گوشه و کنار های تاریک فضای مجازی گشتم اون زمان و خالق هم یه ظلم بزرگی به من کرده و یه BS detector خیلی قوی رو مغز من نصب کرده که نمیتونم مثل باقی دوستان ساده انگاری کنم و دنباله رو باشم. نمیتونم یکی رو بکنم قهرمان مطلق و عکسشو ببرم اون بالا ها و بهش وکالت دائم بدم و طرف مقابل رو بکنم شر و سیاهی مطلق و حتی وقتی میگه ماست سفیده، بگم نخیر سیاهه!
جنایت جنایته، میخواد هر بی شرفی تو هرجای دنیا با هر عقیده ای انجام بده، سیاست قاطیش نکنید.

رامین
رامین
20 روز قبل
پاسخ به  اصغر

درود بر اصغر و فور اف و بقیه
فکر کنم فور اف و بقیه متوجه حرف اصغر نشدن
آقای اصغر داره میگه تویی که (عرزشی عای حکومت)به پوشش خلاف منفعت یا عقیدت انگ فساد می زنی و زندگی شخصی رو به فساد زناشویی و جنسی متهم می کنی
حق نداری درباره یک قربانی که بازیگر پ*رن بوده اظهار نظر کنی
وون فقط کافیه جناب فلوید در اینجا سخن از زیبایی فیلم ار*تیک می زد نه پ*رن که اصلا هنر نیست
اون وقت به جرم فساد و ترویج فحشا هزار بلا سرش می آوردید
حرفش این نیست که پلیس جنایت نکرده

نقطه
نقطه
23 روز قبل

قراره سکانس های پ.و.ر.ن زندگیشم نشون بدن دیگه مگه نه…….پوف

امیرم
امیرم
23 روز قبل
پاسخ به  نقطه

توی اینستا یه آمریکایی عصیل مثل تو! این حرف رو زده بود. یه فردی هم سنگین جوابش رو داده بود. به نظرم همون جواب برای تو هم کافیه:
“حیوانات وحشی وقتی یکی رو می کشن و می خورنش بعدش سعی نمی کنند خانواده مقتول رو تحقیر کنند. شما جماعت از حیوان وحشی خون خوار هم کمترید. که پشت سر مرده حرف می سازید و وقتی کلی مقاله هست که اثبات می کنه فلوید، پ*رن استار نبوده بیخیال ماجرا نمیشید و سعی می کنید یه غم مضاعفی باشید برای خانوادش و دوستانش”