صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : مارک رافالو بابت حمایت از مردم فلسطین عذرخواهی کرد

مارک رافالو بابت حمایت از مردم فلسطین عذرخواهی کرد

مارک رافالو

«مارک رافلو» بازیگر نقش «هالک/بروس بنر» در «دنیای سینمایی مارول» و فیلم‌های «انتقام‌جویان» (Avengers) در هفته‌های اخیر از جمله معدود سلبریتی‌هایی بود که در جنگ خونین میان اسرائیل و فلسطین از مردم فلسطین حمایت کرد و به اسرائیل معترض شد و برخلاف دیگران هر دو طرف را به صلح دعوت نکرد.

با این حال، رافلو سه‌شنبه این هفته با ارسال توییتی برای حمایت از فلسطین عذرخواهی کرد و نوشت: «تأملی کردم و می‌خواستم برای این ادعا که اسرائیل در جنگ اسرائیل/حماس دست به «نسل‌کشی» زده عذرخواهی کنم. این ادعا درست نیست، آتش‌افروزانه و توهین‌آمیز است و بهانه‌ای برای توجیه یهودستیزی در داخل و خارج. حالا وقت آن رسیده که از اغراق بپرهیزیم

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، رافلو هنوز توییت‌های قبلی خود را حذف نکرده است. عذرخواهی رافلو بعضی از کاربران توییتر را ناامید کرد. آن‌ها سعی کردند او را متوجه اشتباهش کنند و نیز گفتند که او اولین سلبریتی نیست که حمایت خود از فلسطین را پس می‌گیرد. رافلو ۱۶ می توییت «الکساندریا اکاسیو-کورتس» سیاستمدار آمریکایی و از اعضای مجلس نمایندگان ایالات متحده که نوشته بود: «حکومت‌های آپارتاید دمکراسی نیستند.» را بازنشر کرده است. او ۱۵ می حتی خواستار تحریم اسرائیل شد و نوشت: «بیش از ۳۰ کودک کشته شده. مادرانی به قتل رسیده‌اند. هزاران نفر مصدوم شده‌اند. ما در آستانه یک جنگ تمام عیار هستیم. تحریم آفریقای جنوبی باعث شد که افراد سیاهپوست آزاد شوند – وقت آن رسیده علیه اسرائیل تحریم‌هایی وضع شود تا فلسطینیان آزاد شوند

 mark ruffalo tw p00

«بلا حدید» مدل فلسطینی تبار که در شبکه‌های اجتماعی به شدت از اسرائیل انتقاد کرده بود، یکی از استوری‌های اینستاگرامش را حذف کرد، در حالی که «پاریس هیلتون» توییتی در حمایت از فلسطین را حذف و سپس پیامی بی‌طرفانه‌تر ارسال کرد.

«گل گدوت»، «ادریس البا» و «لینا هیدی» از جمله اندک سلبریتی‌هایی بودند که سکوت خود را در مقابل درگیری خونین فلسطین و اسرائیل شکستند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها