صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : واکنش خالق «The Boys» به انتقادها از “ووک” شدن سریال / بروید یک سریال دیگر ببینید!

واکنش خالق «The Boys» به انتقادها از “ووک” شدن سریال / بروید یک سریال دیگر ببینید!

The Boys

«اریک کریپکی» پدید‌آورنده «پسران» (The Boys) در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» می‌گوید هوادارانی که از «ووک» شدن سریال انتقاد می‌کنند بهتر است به «چیز دیگری» تماشا کنند. برخی از هواداران سریال این انتقاد را مطرح می‌کنند که شخصیت «هوملندر» با بازی «آنتونی استار» بیش از حد به «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا شباهت پیدا کرده اما کریپکی می‌گوید در واقع از خشمگین ساختن منتقدین لذت می‌برد.

او می‌گوید: «به روشنی زاویه نگاه معینی دارم و از قرار دادنش در سریال شرمنده نیستم. هر کسی که می‌خواهد سریال را «ووک» یا هرچه بنامد، ایرادی ندارد. بروید چیز دیگری ببینید. اما من بدون تردید کوتاه نخواهم آمد یا به خاطر کاری که می‌کنیم عذرخواهی نخواهم کرد. برخی از کسانی که سریال را می‌بینند فکر می‌کنند که «هوملندر» قهرمان است. به آن‌ها چه می‌گویید؟ سریال ویژگی‌های زیادی دارد. لطافت یکی از آن‌ها نیست. بنابراین اگر این پیامی است که از آن دریافت می‌کنید، دستانم را [به نشانه ناامیدی] بالا می‌برم.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، تیزر اخیر سریال روی افزایش تنش میان «هوملندر» و «بوچر» و رقابت میان آن‌ها تأکید داشت اما «پسران» از فصل اول ارجاعات زیادی به رویدادهای واقعی داده و آن‌ها را منعکس کرده است. کریپکی می‌گوید «پسران» سریالی بی‌زمان است: «از هرچه حرف بزنیم در اخبار دقیقاً بازتاب پیدا می‌کند.» فصل چهارم به فاصله کوتاهی پس از مجرم شناخته شدن «دونالد ترامپ» در دادگاه پرداخت حق‌السکوت به «استورمی دنیلز» بازیگر فیلم‌های پورن پخش می‌شود.

کریپکی در بخش دیگری از مصاحبه درباره همزمان شدن رقابت برای ریاست جمهوری در سریال با انتخابات پیش رو در آمریکا می‌گوید: «ما به هر حال به این سمت پیش می‌رفتیم، ولی ما درباره انتخابات و ریاست جمهوری و شمارش آرا در کنگره حرف می‌زنیم. عجیب است که این را خوش اقبالی بنامی، اما گاهی احساس می‌کنم در اتاق نویسندگان شیطان هستیم.»

او ادامه می‌دهد: «وقتی من و سث [روگن] و ایوان [گلدبرگ] این سریال را پیشنهاد کردیم، سال ۲۰۱۶ بود. فقط می‌خواستیم یک نسخه بسیار واقع‌بینانه از یک سریال ابرقهرمانی بسازیم، سریالی که در آن ابرقهرمانانش سلبریتی‌هایی بدرفتارند. ترامپ در آن زمان مردی بود که در موردش فکر می‌کردند: «او نامزد نمی‌شود، می‌شود؟» وقتی رئیس جمهور شد، ما استعاره‌ای در سریال داشتیم که بیشتر از دنیای فعلی می‌گفت. ناگهان، داستانی درباره اشتراک شهرت و تمامیت‌خواهی و اینکه چگونه از شبکه‌های اجتماعی و سرگرمی برای تحمیل فاشیسم استفاده می‌شود. درست در دل طوفان هستم. و به محض اینکه متوجه شدیم، احساس کردم که وظیفه داریم تا جایی که ممکن است در آن مسیر پیش برویم.»

دنیا در فصل چهارم «پسران» به مرز فروپاشی رسیده و «ویکتوریا نیومان» بیش از همیشه به ریاست نزدیک است. «بوچر» با بازی «کارل اوربان» پسر «بکا» و رهبری «پسران» را از دست داده و سایر اعضای گروه از دروغ‌های او به ستوه آمده‌اند. آن‌ها باید راهی برای نجات دنیا پیدا کنند پیش از آنکه دیر شود.

فصل چهارم «پسران» ۱۳ ژوئن از پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mikaeil
Mikaeil
1 ماه قبل

یه مسئله جالبی که توی این سریال سازنده ها بهمون نشون دادن این بود که نه هوملندر و زیردستاش و نه بوچر و گروهش اهمیت چندانی به عموم مردم و جامعه نمی دادن
یعنی قشنگ وقتی سریال رو میدیدم احساس میکردم سازنده ها علنا دارن بهم میگن جنگ این دو طرف برای قدرته نه مردم

علی
علی
1 ماه قبل

خواستم کامنت بزارم دیدم همون حرفایی که میخواستم بزنم رو کاربر ffff گفته یه مشت افراد نق نقو که فقط خودشونو قبول دارن نشستن از همه چیز ایراد میگیرن چرا فلان شخصیت سیاه پوسته چرا فلانی lgbt چرا این سریال ووکه این چرا اینجوریه اون چرا اونجوریه یه چیز جالبی که بین این افراد تازه مد شده دارن کروی بودن کره زمین هم زیر سوال میبرن میگن زمین تخته

FFFF
FFFF
1 ماه قبل

یه چیز دیگه هم باید گفت البته؛ درسته سازنده سریال خیلی تند جواب داده ولی یه عده هم اونور شورشو دراوردن دیگه که هرکی میگه بالای چشم ترامپ ابرو میگن ووک.
طرف معتقدترین فرد به اقتصاد آزاد و رویای آمریکایی و… هم باشه منتها بگه با ترامپ و اخلاقش حال نمیکنم میگن ووک! از نظر اینها تریلر gta 6 هم ووک بود!
مثل عقب مونده هایی که طرف مقابل تا چیزی میگی بهت میگن نژادپرست و جنسیت زده و هموفوب، اینها هم واژه ووک رو به ابتذال کشوندن.
جذابیت اصلی این سریال اینه که جای ابرقهرمان و خلافکار رو عوض کرده. یه حرف های سیاسی برای گفتن داره ولی دنیاش خیلی فانتزی تر از چیزی هست که بشه جز هجویه در نظر گرفتش.
یه کمپانی که توسط نازی ها ایجاد شده بعد الان هم فیلم سینمایی میسازه، هم دستی تو دارو سازی داره و هم با جرم و جنایت میجنگه! چمیدونم اسباب بازی میسازه، هم شهربازی داره با تم LGBT داره که توش همبرگر لای دونات سرو میشه، هم برای اسلحه بازا و nra اسپانسر میشه، سلبریتی هاش هم مراسم فوق مذهبی برگزار میکنن هم تو برنامه جیمی فالون میرن و…
والا تا جاییکه من میدونم کمپانی های تا این حد مین استریم (دیزنی مثلا که سریال مستقیم بهش تیکه انداخته) یه چیزهای بوداری درباره تاریخچه و رویه های کنونیشون مطرحه ولی اینها تو واقعیت یا فقط به یه جناح خاص سیاسی گرایش علنی دارن یا اصلا اینجوری قاطی سیاست نمیشن. فقط یوتیوب رو یادمه که هردو جبهه می‌گفتن شما تندرو های طرف مقابل رو پروموت میکنی و پولتو میگیری و مسئولیت پذیر نیستی، تو کانال های رسمی چیزهای ووک نشون میدی بعد از ویو های میلیونی امثال اندرو تیت و استیون کراودر هم لذت می‌بری و اونها هم پاسخ دادن که ما به حقوق افراد احترام می‌گذاریم؛ پس با این حساب وات الان گوگل هست بالاخره یا دیزنی؟! اپل و بیل گیتس و مارک زاکربرگ و ایلان ماسک و بقیه کجای این دنیا قرار میگیرن؟!
این سریال تمام ایرادات و انتقادات به تاریخ آمریکا، سرمایه داری شرکتی، فساد اخلاقی سلبریتی، ریاکاری مذهبی، فرهنگ مصرف گرایی و فرهنگ شبکه‌های اجتماعی و… رو جمع کرده تو یه چهارچوب واحد به اسم «وات»!

وحيد و
وحيد و
1 ماه قبل

این ووک که میگید معادل فارسی نداره؟

FFFF
FFFF
1 ماه قبل
پاسخ به  وحيد و

چپول

FFFF
FFFF
1 ماه قبل

دیسکورس جهان د بویز کلا چپ رادیکال هست، نمیدونم چه انتظاری داشتند!
اینها حتی چپ سوسولی و ووکیزم امثال دیزنی هم قبول ندارن!!
برای سرگرمی حالا نگاه میکنیم، از این نظر خیلی خوبه و بازیگران عالی ای داره.

nmskywalker
nmskywalker
1 ماه قبل

شخصا فصل سوم به بعد رو نیمه کاره ول کردم، از بس که ووک شده بود