صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بازیگران نقش نازنین زاغری و همسرش مشخص شدند

بازیگران نقش نازنین زاغری و همسرش مشخص شدند

نازنین زاغری و همسرش

«نرگس رشیدی» بازیگر ایرانی تبار «خلافکاران لندن» (Gangs of London) و «جوزف فاینز» بازیگر سریال «سرگذشت ندیمه» (The Handmaid’s Tale) در یک سریال درام برای بی‌بی‌سی نقش «نازنین زاغری-رتکلیف» و همسرش را بازی می‌کنند. زاغری در ایران به جاسوسی متهم شد و شش را را در زندان گذراند در حالی که همسرش «ریچارد رتکلیف» برای آزادی او بی‌وقفه تلاش می‌کرد.

«ددلاین» گزارش داده است که بی‌بی‌سی تولید این سریال چهار اپیزودی بر اساس زندگی زاغری-رتکلیف را از سه هفته قبل در بریتانیا و دیگر کشورهای اروپایی شروع کرده اما به دلیل حساسیت‌های موجود «فیلیپا لوتروپ» کارگردان برنده بفتا تحت تدابیر شدید امنیتی سریال را می‌سازد.

این سریال از کتاب خاطرات «یک یارد آسمان: داستان عشق، مقاومت و امید» (A Yard of Sky: A Story of Love, Resistance and Hope) نوشته زاغری-رتکلیف و همسرش اقتباس خواهد شد که پاییز آینده در بریتانیا منتشر می‌شود. اقتباس تلویزیونی مشکلات زاغری-رتکلیف در تهران و تلاش‌های همسرش برای آزادی او را به تصویر می‌کشد.

رشیدی بازیگری متولد ایران است که در آلمان رشد کرده و سابقه بازی در سه فصل سریال «خلافکاران لندن» را دارد. فاینز اخیراً برای تئاتر «انگلستان عزیز» (Dear England) نقدهای مثبتی دریافت کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mikaeil
Mikaeil
1 روز قبل

گربه محض رضای خدا موش نمی گیره
حکم تاییدیه جاسوس بودنش رو خودشون زدن