«جان برنثال» برای بار دیگر در نقش «فرانک کسل»، معروف به «مجازاتگر» (The Punisher)، در یک پروژه جدید از مارول و دیزنی+ ظاهر خواهد شد. به گزارش «دنیل ریکتمن»، این کمپانی در حال کار بر روی سریالی تازه با محوریت این شخصیت است.
برنثال پس از پایان سریال «مجازاتگر» در نتفلیکس، در این پروژه جدید نقش خود را دوباره به دست میآورد. در سریال جدید، شخصیت «مجازاتگر» نقش کلیدی و محوری خواهد داشت.
سریال قبلی «مجازاتگر»، که بین سالهای ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ در دو فصل و ۲۶ قسمت پخش شد، داستان یک سرباز آمریکایی به نام «فرانک کسل» را روایت میکرد که پس از بازگشت به خانه، در کمال ناباوری شاهد قتل وحشیانه خانوادهاش میشود و برای گرفتن انتقام دست به اقدامات خشونتآمیز میزند. با لغو این سریال و دیگر پروژههای مشابه مانند «جسیکا جونز» (Jessica Jones) در نتفلیکس، انتقادات زیادی از طرف طرفداران و چهرههایی مانند «امینم» بهویژه از سوی جامعه طرفداران این آثار منتشر شد.
برنثال در گفتوگویی با «کلایدر» از دلایل محبوبیت این شخصیت گفت: «به نظرم این شخصیت به دلایل مختلف توانسته ارتباط عمیقی با مخاطبان برقرار کند. در دنیای هواداران کمیکها و همچنین در میان کسانی که با نیروهای نظامی و واکنشهای سریع سر و کار دارند، جاذبه ویژهای دارد. من معتقدم بخشی از «فرانک کسل» در هر کسی وجود دارد. خودم شخصاً این ویژگیها را در خودم میبینم و به شدت به این شخصیت علاقه دارم.»
در کنار «جان برنثال»، در این سریال دوباره شاهد بازگشت برخی چهرههای پیشین از جمله «چارلی کاکس» در نقش «دردویل»، «دبرا آن وول» در نقش «کارن پیج»، «الدن هنسون» در نقش «فرانکلین نلسون»، «ویلسون بتل» در نقش «بولآی»، و «ویسنت دنافریو» در نقش «کینگپین» خواهیم بود.
«برد ویندرباوم»، رئیس بخش تلویزیونی مارول، در مصاحبهای با «فیز هیرو» اعلام کرده که استودیو برنامههای بلندمدتی برای شخصیت «مجازاتگر» در دنیای سینمایی مارول دارد.
فصل اول سریال جدید «دردویل: تولد دوباره» از تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۵ (۱۴ اسفند ۱۴۰۳) در پلتفرم دیزنی+ به نمایش خواهد درآمد.
قسمتی دیگر از حماسه سازی بخش سینمایی مارول.. نابودی بیشتر میراث استن لی دوست داشتنی و بقیه نویسندگان و تصویرگران هنرمند حوزه کامیک
ساخت فاز بعدی شهر بازی😂😂
شهربازیای با پانیشر و خشونتش و پیشینه و پیام های سنگین ضدجنگش نیست؛ اگر دیزنی پلاس گند بزنه خودمون اول از همه جرش میدیم.
از طرف دیگه ما هنوز منتظریم یکی از شماها ابرشاهمار «مگافسیلوپولیس» رو گردن بگیره 😉
دقیقا واسه همین شهر بازی هست
چون سینما پیام نمی ده داستان می گه😉
برادران روسوی شما که انگار اصلا سی صفحه درس فیلمنامه نویسی سیدفیلد هو نخوندن و بروز نیستن 😂
ولی مارتی پدر جد کتاب های بروز درباره فیلمسازی رو بلده😂
حالاکی فسیله😁
مهم نیست
نهایت دستاوردش میشه قاتلان ماه گل، چهل میلیون تو جیب دیکاپریوی بچه باز و دست خالی شب اسکار!
ولی موضوع رو دایورت دادی، من هنوز منتظرم مگافلاپسوپوفسیل رو گردن بگیری!
مگه قرار نبود حماسه «پیروزی خون بر کوکاکولا» سینما رو برای همیشه عوض کنه؟! چی شد پَ؟! 😅
اول که دیکاپریو بچه باز نیست.. تموم دخترا بالای هجده سال هستن . اگر منظورت فهرست اسم جزیره پ..وفیل اپستاینه که باید صبر کنیم تا روز دادگاه
اگر هم باشه که گور باباش باید رسوا بشه بیفته زندان آب خنک نوش جان کنه..
بعدشم دایورت ندادم چون بحثمون مگالو پولیس نیست😂
شما می فرمایی فسیلمن میگم
کسی که سینمای آوانگارد و تجربی و موج نو و سینمای پست مدرن و حتی سینمای پینک ژاپن رو هم می شناسه😂
فسیل نیست ولی کارگردانای اونجرز که دو کلاس دیالوگ نویسی نرفتن نمی تونن حرف تو دهن کاراکتر بذارن
کفن پوسونده هستن.
در دانش هم فسیل بسیار ارزشمندتر از
استخونپوسیده یا کفن پوسیدست😂
من هم سینمای لوید کافمن و تروماویل رو میشناسم… امیدوارم اون هم حساب بشه!!!
الان رقابته اینجا؟! اگه اینقدر خوبه چرا هی میزنیدش تو سر این و اون؟! یه بزرگی یه زمانی گفت «اعتماد به نفس ساکته»
ولی باشه، یه روز دعوتشون میکنیم کلاس فیلمنامهنویسی اون یارو کی بود اسمش… کارگردان پوپک و مش ماشالا… من و شما هم میریم، سین هم میگیم بیاد، فرزاد هم میگیم بیاد و اصلا محمد جواد هم میگیم بیاد و فلافل با قارچ و پنیر و نفری یه قوطی کوکاکولا هم مهمون من!
«مگالوپسیلفسیل بحثم نیست» هم ترجمه اش میشه خجالت میکشم فیلم عمو کاپول رو گردن بگیرم ظاهراً! من مطالبه دارم این سایت نقدش رو منتشر کنه!
اول که من سخنگو یا وکیل مدافع مگالوپلیس نیستم
دوم که دنیای سینماست و بد و خوب داره. و مگالو هم فیلم بدیه . اما بد در حوزه سینما و داستان تصویری.
اما انتقامجویان مفهوم دوستی و باهم بودن و نجات و…همه رو در صحنه عای کوچکی ترتیب دادن تا جلوه های ویژه و بزن و بکوب خودشو نشون بده
این سرگرمی هست جذابم هست اما سینما نیست چون اصلا عاطفه و روان انسان براش مهم نیست.
خلافش ترمیناتوره
دوم که از شناخت تو از لوید کافمن ما چیزی نمی دونیم اگر دربارش چیزی جایی نوشتی بگو بخونم(اصلا کنایه نیست واقعا دوس دارم نگاه های دوشتان رو بخونم)
دوم که این که تو لوید کافمن رو بشناسی چه ربطی برادران روسو داره 😂😂
اونا طوری که باید بشناسن نمی شناسن😉
مارتی حتی شرکتی داره که فیلمای برتر سینمای ایران مث شطرنج باد رو بهسازی یا ترمیم می کنه. طرف حواسش همه جا هست.
پس بروز بودن و جهان نو رو شناختن ویژگی ای هست که مارول نه کامل بلکه تا حد زیادی خودش رو از اون تهی کرده
این حرفا مثل اینه که من بگم این نظری که شما نوشتی «کامنت» نیست… این کلمات «متن» تشکیل نمیدن… این استفاده صحیح از تکنولوژی نیست؛ نه اجتماعیتی رعایت شده نه شبکیتی در نتیجه «شبکه اجتماعی» نیست!!
خلافش میشه محمد جواد!!!! 😅🤦
اسکورسیزی یه چیزی گفت، خیلی سریع حرفشو عوض کرد گفت «نوع جدیدی از هنر» که شما دوستان گردن نگرفتید، همونطور که فیلم مگالوپوس رو که اونجور هایپش کردید، گردن نمیگیرید! بعد گفت باید بجنگیم با این نوع جدید! بجنگه خب… یه دویست میلیون دلار دیگه بریزه تو چاه ویل!!!
حالا این پیرمرد… من واقعا ازش در عجبم! از نولان و گرتا گرویگ مایه میذاشت!!
کرده باشه، مگه من گفتم نکرده؟! هیتلر هم کارای خوب کرد تو زندگیش!!!
الان هم یه جمله بهت میدم که بتونی سایتیشن کنی… آهنگ slow fast food love از فیلم poultrygeist حقش در اسکار خورده شده! اجرا ضعیفه ولی متن ترانه شاهکاره!!!
ببین
قیاس هیتلر با مارتی آدمو یاد داستان طوطی و بازرگان مولانا میندازه
هیتلر کارای ناجورش به تمام کارای خوبشو بدجور آسیب زد و کاراییشون رو وحشتناک پایین آورد.
دوم که. بنده دارم میگم مارتی از همه سینمای جهان با خبره حتی سینمای سنگاپور و سینمای تونس..
شما یه چتد تا مقاله ازش بخون
ولی مارولی ها همون کتاب فیلمنامه سید فیلد روکه هرکسی باید بخونه نخوندن😂😂(البته به جز سم ریمی و مانند اون)
خب فسیل اونان در اصل البته ببخشید کفن پوسونده..
سوم که..شما جنگ رو بردید
و توی هر کار چند دویست میلیون به چاه می ریزید ولی خدا ازتون نمی گذره که اودین با اون همه ابهتش رو در سرگرمی ثور چطور نشون دادید😂😂این گناه کبیرست کفره😂
و قیاست فیلم و کامنت هم که اول ذکر کردی قیاس از اساس غلطیه
بابا جان مارتی یه مصاحبه داره درباره مارول مقاله نوشته دربارش اونو بخون و بشنو ..
رویکردش حذفی نیست من خودم رویکرد حذفی رو رد می کنم
من نمره ۱۸ و نیم درس تحلیل گفتمانم رو مدیون عمو مارتی و مصاحبه اش هستم! همکلاسی هام همه مسائل روز سیاسی رو تحلیل کردن برای پروژه ترم ولی من همون مصاحبه اولیه رو تحلیل کردم و نمره گرفتم و اونجا هم در حق عمو مارتی کاملا منصف بودم و گفتم اینکه میگن حسودی میکنه براساس جایگاهش و شواهدی از درست بودن بعضی از نکات صحبتش نمیتونه درست باشه.
منتها نتیجه گیری من این بود که حرف اسکورسیزی در نهایت بخاطر شکاف نسلی هست بیش از هرچیز دیگه.
من اساساً با این گفتمان که فلان چیز «واقعی نیست» و اون اصلش نیست و این صحبت ها مشکل دارم.
شما تعریف سینمای واقعی بعنوان یک ترم رو از کجا میخوای بیاری؟ آیا تعریف دیکشنری مد نظرت هست؟ تعریف عام منظورته؟
شما یا تعریف خودت مد نظرته یا تعریف فلانی… من مجبور نیستم موافق باشم با این تعاریف! برای من چیزی که رو پرده سینما میره و یه داستان رو با شروع و وسط و پایان میگه، سینماست.
شما میگی اسکورسیزی مرجعه، کی گفته؟! کی این مرجعیت رو بهش داده؟ این طرفداران بعضاً بی ادبش که حرف هم بلد نیستن بزنن و فقط فحش میدن؟! من که بهش ندادم.
حالا میگی که نه، آثار و جایگاهش و میراثش در سینما داده… باشه، منصفانه هست اما اون فقط یه دیدگاه و رویکرد به مسئله هست و افراد مطرح و بزرگ دیگری با کارنامه های بسیار قابل دفاع در تاریخ سینما هم خلافش رو گفتن… جرج میلر یکیشون.
شما الان حرفت اینه که میخوای وزن کشی کنیم؟! خیلی آسون تر برای من و شما و همه اینه که بگید من سلیقهام این ژانر رو نمیپسنده… یه چیز دیگه رو میپسنده.
بنظرم موضوع سلیقه خیلی خیلی جای تاکید داره. ما باید این اندیشه که در برخورد با محصولات رسانه ای یه نوع استاندارد و متریک وجود داره که باید براش افتاد به جان ملت و جنگید و… رو بندازیم تو سطل آشغال! همه مشکلاتمون تو این بحث به جان خودم حل میشه با این رویکرد!
هرکس فقط باید از طرف خودش و براساس سلیقه خودش حرف بزنه.
حرفم رو با یه خاطره تموم میکنم؛ یکی بود چند سال پیش من توی یکی از سایت های همسایه کارم باهاش به فحش و فحش کاری کشید! خیلی ادعا داشت، میگفت من توی قم دارم سینما میخونم و دستیار فیلمبردار هستم و همه کتاب های فیلمنامهنویسی داخل بازار رو خوندم… اینا رو میدونید از کجا میدونم؟ چون این مردک یه اخلاقی داشت که وقتی میومدی یه اظهار نظر میکردی درباره فیلم ها، میمومد با نهایت پررویی میگفت «تو با چه رویی فلان چیز رو میذاری کنار فلان چیز و…» و وقتی در جواب خودش رو زیر سوال میبردی، اون نکاتی که گفتم رو بعنوان دفاع بیان میکرد!
من برام مهم نیست حتی اگه طرف بهترین فیلمنامه نویس و فیلمبردار تاریخ ایران باشه؛ کسی که از حد خودش تجاوز کنه و بخواد به من بی احترامی کنه رو با ده برابر توهین سرجاش مینشونم!
بگذریم که اون یارو عددی هم نبود و یه عقده ای بود که نصف کامنتهاش شده بود اینکه میرفت پاچه کسانی رو میگرفت که میگفتن زک اسنایدر فیلمساز خوبی نیست!!!
والا خیلی از این شاخه به اون شاخه پریدی من درست متوجه کل حرفات نشدم.
اما اونقدری که فهمیدم بگم
کسی نگفت مارتی مرجعه حرفی زده که حرفش تفکر برانگیزه
من در چند پیام پیشین گفتم مارتی چرا میگه اون فیلما سینما نیستن ولی سرگرمی اند. متاسفانه بیشتر کارای مارول
چنان از سینما دورند که مترش مشخصه.
و گرنه دد پول و چندتای دیگه استثنا هستن.
و اینکه جورج میلر درباره مارتی چی گفته ؟
و مسئله بعدی اینه میگی طرف بگه نمی پسندم ژانر مورد علاقم نیست
خب طرف هم همینو گفته
ولی دلیلشم آورده
در نقد و نظر مخالف هر کسی با ادبیات خودش چیزی میگه
اما به شرط اینکه راه بحث رو بر دیگری نبنده.
و اینکه من حرفم این بود فسیل به کسی میگن از جریان و اتفاقای روز سینما و جهان بی خبر باشه
که این در کارگردانای مارولی بیشتر نمود داره
پ ن: سینماداران روی خوش زیادی به ایرقهرمانی نشون میدن حق بیشتری در اکران داره.باید قدری شرایط منصفانه تر بشه
بعضی از اینها رو بخوام جواب بدم، به تکرار گویی میفتم. چندسال هست که فیلم های ابرقهرمانی مورد اقبال خوبی قرار نمیگیرن و حداقل در دوسال اخیر، دوتا از این «اسطوره» های سینما فرصتش رو داشتن که گفتمان جدیدی روی پرده بیارن و همه چی مهیا بود برای موفقیت و هردو، چه اونی که بودجه اش رو از اپل گرفت و چه اونی که خودش از جیب داد، شکست خوردن! یعنی اینکه با تمام انتقادهایی که میکنن و مشکلاتی که آدرس میدن و فهمی که از سینما دارن، هیچ نمیتونن کوچک ترین بهبودی در شرایط بدن!
این رو هم نذارید به حساب مرگ سینما و خنگ شدن مخاطبان، اینا رو عمدتاً مخاطبان دلمرده و هیچی نپسند هموطن ما میگن که هر فیلمی که نگاه میکنند براشون «بدترین» فیلمی هست که به عمر دیدن!
کلا این که «سینما مرده» و «فیلم ها همه بد شدن» که از یه گفتمان بین منتقدان عصا قورت داده فراتر رفته و افتاده دهن خیلی ها این چندسال، حقیقتش مزخرفه! عالم فیلم هم مثل دنیای موزیک میمونه و هرسال آثار خوب برای سلیقه های متفاوت در جهان عرضه میشه. کسانیکه اونطور حرف میزنن از دو حالت خارج نیستن؛ یا حوصله ندارن تا بگردن و پیدا کنند… یا اینکه سلیقشون هیچی پسنده! ما تو همین پنج سال فیلم های خیلی خوبی داشتیم که ربطی به ابرقهرمان نداشتن و مورد اقبال خوب مخاطبان و منتقدان قرار گرفتن.
جرج میلر هم بعد اظهار نظر اسکورسیزی اومد از فیلم های ابرقهرمانی دفاع کرد. این شخص یک نابغه هست، زمانی با حداقل پول تونست یکی از پر سودترین فیلم های تاریخ رو بسازه و خودش همون فیلم رو وقتی چهل سال بعد بازسازی کرد، تبدیلش کرد به یکی از بهترین فیلم های اکشن تاریخ سینما و من هم ندیدم وقتی این فیلم اخیر فیوریوسا که به وضوح ضعیف تر از فیلم قبلیش بود و شکست خورد، بیاد زمین و زمان رو مقصر بدونه!
درمورد اودین هم آپشن ها بازه، یکیش اون فیلمه هست که اون دانمارکی دیوانهه ساخت… با بازی مدس میکلسن!
چندتا انیمیشن طنز هم خود این اسکاندیناویایی ها درموردش ساختن.
بازی خدای جنگ: رگناروک هم هست اگه علاقه مند به گیمینگ هستید!
مهم اینه چطور بسازی
بین خال مهرویان و دانه فلفل فرق هاست
ضمنا برای کسی که در سنجش فیلم اسکار معیار مناسبی براشه (به شخصه این جور نیستم )باید بدونه که میدونه نامزد جایزه شدن چیز کمی نیست و مهمه.
و اینکه درباره دیکاپریو یه چی دیگه هم بگم پای جرم و جنایت وسط باشه
زندگی از سینما مهمتره
اگر و اگر در قضیه اپستاین تقصیرکار باشه
آرزو میکنم برای همیشه از سینما محو بشه و فراتر از این
آرزوی مرگ سخت و پر از ذلت براش دارم
من قبلاً تو یه کامنت نسبتاً مفصل گفتم؛ کاش درمورد زندگی شخصی این سلبریتی ها کمتر میدونستیم، به نفع خودمون میبود.
اینجا هم تقصیر عمو مارتیه! میگم چرا؛ من تا قبل از گرگ وال استریت دیکاپریو رو یه بازیگر نجیب و با پرستیژ میدونستم. صحنه های مبتذل اون فیلم رو میگیم نقش بودن و الکی ولی تو مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۴ یه شوخی ای تینا فی و اون یکی خانم که اسمشو یادم نیست با دیکاپریو کردن و از اونجا به بعد داونهیل شروع شد و بعدش هم تو اینترنت بررسی شد و دیده شد که زندگی شخصی این بابا پر حقیقت خیلی شباهت به همون جردن بلفورت داره!
همش تقصیر عمو مارتیه! پرده هارو اون باز کرد!
گفتنش شاید عجیب بنظر برسه ولی قاتلان ماه گل هم سود میکرد اگه یه آدم ارزون تر رو بجاش میاورد؛ آیریشمن هم سود میکرد اگه آدمهای جوون میومدن نقش بازی کنن!
اثرات پیریه دیگه، نمیدونه چه میکنه و چه میگه!!!
بیگ لایک…
بیگ L
ما فسیلها چندین گونه داریم….من یک نمونه فسیل همه چیز خوار از نوع عهد عتیقم….فیلمهای صامت و کلاسیک…سئوال تو رو باید از فسیلهای دوره میانه پرسید…
از شما سوخت استخراج میکنیم، بقیه رو میبریم موزه!