صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : رایان رینولدز در فیلمی ترسناک

رایان رینولدز در فیلمی ترسناک

RyanReynolds-56

رایان رینولدز در حال مذاکره با شرکت مستقل فیلم‌سازی ماندالای ویژن است تا در فیلم دلهره‌آور «صداها» نقش اصلی را بازی کند.

این فیلم که از حال و هوایی روان‌کاوانه و پررمرز و راز برخوردار است، توسط یک فیلم‌ساز اروپایی کارگردانی می‌شود.

تهیه‌کنندگان فیلم گفته‌اند به این دلیل یک کارگردان اروپایی را دعوت به همکاری خواهند کرد، تا «صداها» شبیه فیلم‌های دلهره‌آور و روان‌کاوانه هالیوودی نشود.

فیلمنامه این فیلم را مایکل آر پری نوشته که در کارنامه خود فیلم‌نامه فیلم دلهره‌‌آور و غیرمتعارف «فعالیت فراطبیعی» را دارد.

رایان رینولدز در قصه فیلم در نقش جری هیکفاگ بازی خواهد کرد که یک کارگر معمولی و مهربان، با روحیاتی عجیب و غریب است.

او پس از آشنایی با یک جوان، تصمیم به ازدواج با وی می‌گیرد، اما وقوع یک قتل مرموز مانع از عملی شدن برنامه‌های این کاراکتر می‌شود.

دو سگ و گربه‌ای که در منزل جری هیکفاگ حضور دارند، تبدیل به موجوداتی سخن‌گو می‌شوند و او را وارد دنیایی فانتزی گونه می‌کنند، تا بتواند مشکلات خود را حل کند.

ورود جری به این دنیای جدید و عجیب و غریب، به او کمک می‌کند تا به رستگاری برسد.

کلید فیلم‌برداری «صداها» اوایل سال 2013 زده می‌شود. سازندگان فیلم قصد دارند آن را برای نمایش عمومی در ایام کریسمس سال آینده آماده کنند.

رایان رینولدز در دو سال اخیر به خاطر بازی در نقش‌های ابرقهرمانانه در فیلم‌های «گرین لانترن» و «ریشه‌های مردان ایکس»‌ تبدیل به یکی از بازیگران مطرح روز شده است.

بازی در «صداها» فاصله‌گیری او از نقش‌های موفق کمیک استریپی و بازگشت به سبک بازیگری وی قبل از فروش خوب فیلم‌های «گرین لانترن» و «ددپول» است.

این بازیگر جوان هم‌اکنون مشغول بازی در هیچ فیلم تازه‌ای نیست و خود را‌ آماده حضور در نسخه جدید و دوباره‌سازی شده «های لندر/ کوه‌نشین» می‌کند که به احیای این مجموعه فیلم معروف دهه هشتاد میلادی می‌پردازد.

وی برای سال 2013 حداقل سه فیلم سینمایی را روانه پرده سینماهای جهان خواهد کرد

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها