صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : کاربران ردیت، آزاردهنده ترین فیلم های ترسناک را انتخاب کردند

کاربران ردیت، آزاردهنده ترین فیلم های ترسناک را انتخاب کردند

فیلم ترسناک

هواداران ژانر وحشت با نزدیک شدن هالووین در شبکه اجتماعی ردیت تجارب خود از برآشوبنده‌ترین فیلم‌های ژانر وحشت را به اشتراک گذاشته‌اند. در این رشته پیام برخی از هواداران ژانر از فیلم‌های «اره» (Saw) و «کری» (Carrie) نام برده‌اند و برخی پایان «قدیسه ماد» (Saint Maud) را بیش از هر فیلم دیگری در تاریخ ژانر تأثیرگذار یافته‌اند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «مرثیه‌ای برای یک رؤیا» (Requiem For A Dream) به کارگردانی «دارن آرونوفسکی» دیگر فیلمی است که نامش چند بار تکرار شده است. «دعوت» (The Invitation)، «بد به دل راه نده» (Speak No Evil)، «مه» (The Mist)، «الدبوی» (Oldboy) و «شهدا» (Martyrs) دیگر فیلم‌هایی‌اند که هواداران ژانر وحشت برشمرده‌اند.

یکی از هواداران درباره فیلم «مادر» (Mother) می‌نویسد:‌ ««مادر» واقعاً ذهن من را آشفته کرد. به عنوان یک مسیحی، و یک مادر، تا چند هفته بعد ذهنم درگیر بود. هنوز دوست ندارم زیاد در موردش فکر کنم.»

کاربر دیگری درباره «ما» (Us) به کارگردانی «جردن پیل» می‌نویسد: «راستش فیلم «ما» من را مدت زیادی افسرده کرد… هنوز هم افسرده می‌کند اگر درباره آن فکر کنم.»

دیگری می‌گوید با فیلم «هزارتوی پن» (Pan’s Labyrinth) گریه کرده است:‌ «من هیچ‌وقت [با فیلمی] گریه نمی‌کرده‌ام. به جز با این یکی. یک گریه زشت و استثنایی. به راحتی یکی از استادانه‌ترین فیلم‌هایی که تا امروز خلق شده.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها