صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : تاریخ اکران فیلم « وارکرافت » اعلام شد

تاریخ اکران فیلم « وارکرافت » اعلام شد

11223423332232323

شرکت مستقل فیلم‌سازی لجندری پیکچرز اعلام کرد نسخه سینمایی «هنر جنگ/وارکرافت» را برای هجدهم دسامبر سال ۲۰۱۵ روانه پرده سینماهای آمریکای شمالی خواهد کرد.

این فیلم بر اساس یک بازی پرطرفدار کامپیوتری به نام «دنیای هنرجنگ» ساخته می‌شود و از آن به عنوان یکی از محصولات ویژه صنعت سینما اسم برده می‌شود.

تحلیل‌گران اقتصادی سینما می‌گویند «هنر جنگ» در هجدهم دسامبر 2015 باید با «دوزخ» (با بازی تام هنکس) رقابت کند ، که بر اساس قصه کتاب دن براون ساخته می‌شود.

مسئولان شرکت فیلم‌سازی لجندری پیکچرز در ماه آگست اعلام کردند کلید فیلم‌برداری «هنر جنگ» را اوایل فصل بهار سال 2014 خواهند زد.

این در حالی است که کار انتخاب بازیگران فیلم ادامه دارد و تهیه کنندگان آن، هنوز به صورت رسمی نام هیچ یک از بازیگران نقش‌های اصلی را اعلام نکرده‌اند.

ماه قبل رسانه‌های گروهی به نقل از منابع نزدیک به تهیه کنندگان فیلم گفتند بازیگرانی همچون کالین فارل، پائولا پاتن، آنتون یلچین و پل دانر قرار است در «هنر جنگ» بازی کنند.

به نوشته سایت اینترنتی موویز ، این خبر از سوی مسئولان شرکت فیلم‌سازی لجندری پیکچرز تائید نشده و آن‌ها گفته‌اند مذاکره و صحبت با تعدادی از بازیگران مطرح سینما برای همکاری با این پروژه ادامه دارد.

دانکن جونز امر کارگردانی نسخه سینمایی بازی ویدئویی «هنرجنگ» را به عهده دارد. او فیلم اکشن و ماجراجویانه خود را براساس فیلم‌نامه‌ای از چارن لیویت می‌سازد.

لیویت فیلم‌نامه اقتباسی خود را بر مبنای کاراکترها و خط اصلی قصه مجموعه بازی کامپیوتری «هنر جنگ» نوشته است و هنوز کسی اطلاعی از قصه فیلم‌نامه او ندارد.

بازی پرفروش کامپیوتری «هنر جنگ» در یک آینده نه چندان دور اتفاق می‌افتد و نبرد و جنگ حماسی بین دو گروه به نام هورده و الیانس را به نمایش می‌گذارد.

منابع نزدیک به شرکت فیلم‌سازی لجندری پیکچرز می‌گویند مسئولان آن در فکر تبدیل کردن «هنر جنگ» به یک مجموعه فیلم دنباله‌دار سینمایی هستند.

اما آن‌ها این موضوع را اعلام نکرده و قصد دارند پس از نوع واکنشی که تماشاگران به قسمت اول آن نشان می‌دهند، درباره آینده آن تصمیم‌گیری کنند.

گفته می‌شود نسخه سینمایی «هنر جنگ» یکی از کارهای پرهزینه صنعت سینما در سال 2014 خواهد بود و رقمی بالاتر از 100 میلیون دلار، صرف تولید آن خواهد شد.

دانکن جونز کارگردان این فیلم در کارنامه سینمایی خود فیلم‌های «ماه» و «کد منبع» را دارد. فیلم دوم سال قبل اکران عمومی شد و مورد توجه منتقدان سینمایی قرار گرفت

.

ذره بین : اگه فقط طرفداران بازی بخواهند دو بار به تماشای فیلم بروند، این فیلم پرفروش ترین فیلم یک دهه ی اخیر خواهد شد!

 

فارس

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها