صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : الیجا وود و بازی در فیلم « تاریکی را نفرین کن » درباره زامبی ها

الیجا وود و بازی در فیلم « تاریکی را نفرین کن » درباره زامبی ها

IMG08472079

الیجا وود همراه دنیل نوآ و جاش سی. والر همکارانش در اسپکتر ویژن فیلم جدیدی را با تمرکز بر زامبی‌ها تهیه می‌کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از مهر ، کمپانی اسپکتر ویژن که توسط الیجا وود، دنیل نوآ و جاش سی. والر هدایت می‌شود و تخصصش در تهیه فیلم‌های ترسناک است با فیلم جدید «تاریکی را نفرین کن» وارد ژانر زامبی می‌شود.

فیلمنامه این فیلم توسط برندون ماریس ویلیامز نوشته شده و خورخه میشل گراو مسئولیت کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت. وود، نوآ و والر تهیه‌کنندگان آن خواهند بود. ساخت این فیلم روز بیست و هفتم ماه اکتبر در ایالت لویزیانا آغاز می‌شود و کمپانی در حال حاضر به دنبال انتخاب بازیگران است.

تهیه‌کنندگان این فیلم را یک فیلم زامبی انسان‌شناسانه نامیده‌اند و علت به وجود آمدن زامبی‌هایشان را به انقلاب هاییتی در سال 1803 و مسموم کردن شیمیایی برده‌ها توسط صاحبان مزرعه‌ها باز‌گردانده اند. به گفته تهیه‌کنندگان، این فیلم با پس‌زمینه مشقت‌های ثبت‌نشده کارگران در مزرعه‌های نیشکر لوییزیانا اتفاق می‌افتد و داستان آن نگاهی ترسناک به سوءاستفاده سیستماتیک کارگزاران از کارگرانشان دارد.

وود در بیانیه‌ای گفت: ما همیشه گفتیم که می‌خواهیم از ژانر زامبی فاصله بگیریم و تا اینجا هم دقیقا همین کار را انجام داده‌ایم، اما وقتی فیلمنامه برندون را خواندیم برداشتی جدید از این ژانر را دیدیم و متوجه شدیم که این پروژه باید به حقیقت بپیوندد. «تاریکی را نفرین کن» هم بینشی سرد و ترسناک از ژانر وحشت است و هم جدلی است در مقابل وضعیت اسفناک کارگران مهاجر غیرقانونی در این کشور.

ویلیامز در حال کار روی پروژه‌ای دیگر با اورن موورمن کارگردان بود که با نوآ آشنا شد و نسخه‌ اولیه فیلمنامه خود را به او نشان داد. خورخه میشل گراو هم اولین تجربه کارگردانی خود را با فیلم «همین‌ایم که هستیم» تجربه کرده بود که در چرخه فستیوال‌های مطرح مورد استقبال بسیار واقع شده بود. «آسمان بزرگ» هم اولین فیلم آمریکایی او بود که از بازیگرانی مانند بلا تورن، کایرا سجویک و فرنک گریلو در نقش‌های اصلی استفاده ‌کرد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها