صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : جورج کلونی رسوایی شنود تلفنی را به سینما می آورد

جورج کلونی رسوایی شنود تلفنی را به سینما می آورد

IMG10205850

جرج کلونی کارگردانی فیلمی بر مبنای رسوایی شنود تلفنی را برای سونی برعهده گرفت. 

به گزارش مووی مگ به نقل از مهر ، این فیلم که با عنوان «حمله هک» نامیده شده درباره رسوایی هک کردن تلفن های مردم توسط رسانه متعلق به روپرت مرداک است.

به این ترتیب پروژه بعدی جرج کلونی تعیین شد و این بازیگر-تهیه کننده و کارگردان این بار فیلمی را با اقتباس از کتاب «حمله هک» که درباره رسوایی هک کردن مکالمات مردم توسط امپراتوری خبری روپرت مرداک در بریتانیا نوشته شده، جلوی دوربین می برد.

گلونی و گرانت هسلو این فیلم را با همکاری هم و برای کمپانی سونی تهیه می کنند.

در حالی که اعلام شده کار ساخت این فیلم از سال آینده کلید می خورد، گفته شده این فیلم با اقتباس از کتاب نوشته نیک دیویس روزنامه نگاری که نویسنده کتاب «حمله هک: ماجرای این که چگونه حقیقت به دست روپرت مرداک افتاد» ساخته می شود که در ماه جولای امسال راهی قفسه‌های کتابفروشی‌ها شده است.

دیویس 6 سال را صرف تحقیق درباره کمپانی خبری مرداک کرد و در کتابش به شرح این پرداخته که این کمپانی چگونه با شنود مکالمات چهره های مشهور، مقامات رسمی و حتی مردم عادی سعی می‌کرد خبر تهیه کند.

رسوایی سال 2011 موجب شد تا روزنامه «نیوز آف د وورد» پس از 168 سال کار، تعطیل شود و شوکی بزرگ را به جامعه وارد کند.  نیل والیس سردبیر پیشین و ربکا بروکس دبیر پیشین این روزنامه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها