صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ویل فرل مسابقات NBA را بهم ریخت!

ویل فرل مسابقات NBA را بهم ریخت!

2 1 2015127203758

طرفداران تيم بسکتبال پليکان نيو اورلئان، هفته گذشته وقتي براي تشويق تيمشان به سالن ورزشگاه رفتند، با حوادثي که در مرکز آن ويل فرل قرار داشت، رو به رو شدند که هرگز خاطره آن را از ياد نخواهند برد.

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم، در اواسط بازي بود که ناگهان سر و کله ويل فرل در حالي که به نظر ميرسيد تحت تاثير نوشيدني هاي الکلي است، پيدا شد. او تلو تلو خوران وارد زمين بازي شد و وقتي تلاش کرد يک توپ بسکتبال را داخل سبد بيندازد، با توپ محکم به صورت يکي از دختراني که در حال تشويق تيم ها بودند، کوبيد و دست آخر ماموران امنيتي ورزشگاه وارد عمل شدند و او را از زمين بيرون بردند. اما درست در همين زمان بود که معلوم شد، تمام آنچه که اتفاق افتاده بخشي از يکي از سکانسهاي فيلم جديد او با عنوان «خانه پدر» بوده است و در واقع همه تماشاچيان مقابل دوربيني نه چندان مخفي بوده اند.

در اين فيلم که با کارگرداني شون اندرز (رئيس وحشتناک 2) ساخته ميشود، فرل نقش يک مدير اجرايي را دارد که به تازگي با زني که در ازدواج قبلياش شکست خورده، ازدواج کرده است. اين زن صاحب دو فرزند است. ويل فرل در تمام طول فيلم تلاش ميکند تا پدر خوانده خوبي براي اين بچه ها باشد. اما مصائب او زماني آغاز ميشود که پدر واقعي بچه ها از راه ميرسد. در سکانسي که طرفداران تيم بسکتبال پليکان شاهد آن بودند، ويل فرل با وجود آنکه از تعادل لازم برخوردار نيست، ميخواهد به مبارزه با پدر واقعي بچه ها که نقش او را مارک والبرگ بازي ميکند، برود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها