صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ماریون کوتیار به مایکل فاسبندر در فیلم « Assassin’s Creed » پیوست

ماریون کوتیار به مایکل فاسبندر در فیلم « Assassin’s Creed » پیوست

2 1 201521415499

ماریون کوتیار بازیگر برنده اسکار «زندگی همچون گل سرخ» که امسال نیز با «دو روز، یک شب» نامزد جایزه اسکار شده است، در فیلمی بر اساس یک بازی ویدئویی بازی می‌کند.

به‌ گزارش مووی مگ به نقل از آنا، ماریون کوتیار در فیلم «کیش آدمکش» (Assassin’s Creed) به مایکل فاسبندر می‌پیوندد. این فیلم را جاستین کورتزل کارگردانی می‌کند. کوتیار، فاسبندر و کورتزل هم‌اکنون نیز در پروژه دیگری همکاری می‌کنند. پروژه فعلی آنها «مکبث» که اخیراً به پایان مرحله فیلم‌برداری رسیده است، اقتباسی از نمایشنامه مشهور شکسپیر است که جاستین کروتزل کارگردانی کرده و مایکل فاسبندر در آن نقش مکبث و ماریون کوتیار نقش لیدی مکبث را ایفا کرده است.

به گزارش ددلاین، همکاری تازه این گروه در فیلم «کیش آدمکش» مبتنی بر یک بازی ویدئویی به همین نام است که تاکنون 91 میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته است و بیل کالیج، آدام کوپر و آرون میلچان فیلم‌نامه‌اش را نوشته‌اند. اطلاعات مربوط به این پروژه و نقش‌های این بازیگران محرمانه نگه‌داشته شده است.

شرکت‌های نیوریجنسی و یوبیسافت سرمایه‌گذاری و تولید این پروژه را بر عهده دارند. پروژه «کیش آدمکش» در اوایل پاییز آینده کلید خواهد خورد و از هم اکنون تاریخ 21 دسامبر 2016 (30 آذز 95) برای افتتاحیه اکران آن تعیین شده است.

ماریون کوتیار متولد 1975 در پاریس، در سال 2008 برای ایفای نقش ادیت پیاف در فیلم «زندگی همچون گل‌سرخ» برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن نقش اصلی شده و در فیلم‌هایی مانند «زنگار و استخوان»، «نیمه‌شب در پاریس»، «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد»، «مهاجر» بازی کرده است. وی برای بازی در «دو روز، یک شب» به کارگردانی برادران داردن بلژیکی یکی از بخت‌های کسب جایزه بازیگری جشنواره کن به شمار می‌آمد که البته در این دوره آن را به شکلی غیرمنتظره به خانم جولین مور بازیگر آمریکایی «نقشه‌هایی برای ستارگان» واگذار کرد و به عنوان بازیگر «دو روز، یک شب» در هشتاد و هفتمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار نیز برای دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر زن نقش اصلی با جولین مور (این بار برای «همچنان آلیس») و همچنین ریس ویترسپون، رزاموند پایک و فلیسیتی جونز در رقابت است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها