نسخه ی جدید

آنچه بر ما و وب سایت MovieMag گذشته به سادگی می تواند دست مایه ی ساخت فیلمی شود که چیزی از فیلم Social Network کم نخواهد داشت!. همانگونه که احتمالا متوجه شده اید در طی یک هفته ی اخیر دست به تغییرات گسترده ای در ساختار سایت زدیم و بخش های جدیدی به آن اضافه نمودیم. شما خوانندگان محترم سایت Moviemag به مرور و با افزودن مطالب به قسمت های جدید، با محتوای بخش های جدید آشنا خواهید شد. اما پیش از آن قصد داریم شما را مختصرا با نحوه فعالیت تمام بخش های سایت ( بخشهای جدید و بخشهای قدیمی ) آشنا کنیم :



بزودی اکران می شوند:

فیلم هایی که به زودی بر پرده ی سینما اکران خواهند شد با فاصله ی زمانی دو الی سه هفته زودتر ، بصورت کامل معرفی می شوند

اخبار ایران

یکی از بخش های جدیدی است که به سایت اضافه شده است و آخرین اخبار در مورد سینمای ایران را در بر می گیرد

اخبار سینمای جهان

هر آنچه در دنیای سینمای جهان رخ می دهد شامل اتفاقات ، اخبار ،شایعات و مانند این در این قسمت قرار می گیرد

نقد و بررسی فیلم

در این بخش فیلم های منتخب و مهم روز جهان به صورت کامل مورد نقد و بررسی قرار گرفته می شوند

گالری

قسمت جدید دیگری که افزوده شده بخش گالری است که در آن می توانید تصاویری از فیلم ها و همچنین جشنواره ها و مراسم های مهم سینمایی را بیابید

فیلم خانواده

هر جامعه و ملتی بنا به پیشینه ی خود دارای فرهنگ و آدابی است که تنها منحصر به خود اوست و در هیچ جای جهان نمی توان نمونه آن را یافت!از آنجا که ما در سایت MovieMag به معرفی آثار خارجی می پردازیم و آنچه در فرای مرزهای ما ساخته می شوند، دارای تفاوت هایی با ارزش ها و فرهنگ ماست، بر آن شدیم که بخش جدیدی را ایجاد کنیم که در آن به فیلم های خارجی از دیدی دیگر نگاه شود .در این بخش فیلم ها توسط تیم نویسندگان سایت MovieMag به صورت کامل دیده و تحلیل می شوند و پس از آن در مورد صحنه ها و مواردی که دارای مشکل و مورد هستند و با آنچه در خانواده ی ایرانی ارزش محسوب میشوند، در تضاد باشند اطلاع رسانی می شود. هدف کلی این بخش این است که افراد بتوانند با آسودگی خاطر کامل و با دیدی بازتر نسبت به انتخاب فیلم ها برای تماشا در کنار خانواده اقدام کنند ، این مورد به خصوص برای افراد بزرگتر خانواده که فرصت و آشنایی کمتری با فیلم های جدید دارند میتواند موثر و مفید باشد.

این بخش برای بهتر شدن نیازمند آن است که شما دوستان و همراهان با دادن پیشنهادات و ایده های خود آن را کامل تر و بهتر کنید

چهره ی هفته

فیلمهایی که در هر هفته بر پرده سینماها اکران می شوند، دارای چهره های شاخصی هستند که معمولا تمام خبرهای هفته را را خود اختصاص می دهند!. این بخش سعی دارد تا محبوب ترین چهره هفته را ( با توجه به محبوبیت فیلم ) به اختصار معرفی نماید.

گزارش ویژه

این قسمت که به تازگی به سایت افزوده شده است و به مطالب ویژه ای خواهد پرداخت که جذابیت های خاص خود را دارد. از جمله مصاحبه های اختصاصی و یا مطالبی ویژه در مورد هالیوود ، کمپانی های فیلم سازی و مطالبی که بدون شک جذاب و خواندنی خواهند بود

فیلم ایرانی هفته

در این قسمت هر هفته یکی ز فیلم هایی که بر پرده سینماهای داخلی اکران خواهد شد به صورت کامل معرفی و بررسی خواهند شد.سعی بر این است که فیلمی مورد بحث قرار بگیرد که دارای بالاترین ارزش کیفی است و البته در همه نقاط ایران بصورت همزمان اکران شده باشد.

پنج برتر هفته

در این بخش قرار است بصورت هفتگی، 5 موضوع برتر هفته که در یک موضوع مشترک هستند مشخص شوند! 5 برتر صرفا فقط مربوط به بازیگران یا کارگردانان خاصی نیست! این 5 برتر قرار است حتی در خارج از دنیای سینما نیز به 5 فرد برتری بپردازد که در یک موضوع اشتراکاتی داشته اند.

جشنواره ها

جشنواره قسمت جدیدی است که در نسخه ی جدید سایت MovieMag در اختیار همگان قرار گرفته است به پوشش خبر و و حواشی فستیوال های معتبر سراسر جهان و جشنواه های داخلی میپردازد

دیالوگ برتر

هر فیلم دیالوگ ها و لحظاتی دارد که با یکبار نمایش در ذهن ها باقی می ماند. در بخش دیالوگ برتر می توانید دیالوگ های جاودانه سینما را بیابید.

تمام تلاش و کوشش ما بر آن است که بتوانیم خود را به روز تر، کامل تر و حرفه ای تر کنیم. صمیمانه پیشنهادات و انتقادات شما را برای بهبود و بالا بردن کیفیت مطالب پذیرا هستیم.

تیم مدیریتی Moviemag

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها