صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : دو نویسنده زن فیلمنامه « کاپیتان مارول » را خواهند نوشت

دو نویسنده زن فیلمنامه « کاپیتان مارول » را خواهند نوشت

2 1 2015422112844

کمپانی مارول رسما اعلام کرد که فیلمنامه «کاپیتان مارول» را دو نویسنده زن خواهند نوشت.

به گزارش مووی مگ به نقل از تسنیم، کمپانی مارول رسما اعلام کرد که نیکول پرلمن و مگان لوفاو با همکاری هم فیلمنامه فیلم سینمایی «کاپیتان مارول» را خواهند نوشت. سال گذشته نیکول پرلمن فیلمنامه یکی از فیلم های پر فروش سال را نوشت. «محافظان کهکشان» که تا آخرین روزهای سال 2014 پر فروش ترین اثر سال در سینماهای آمریکای شمالی هم بود به کارگردانی جیمز گان، از روی فیلمنامه پرلمن و با بازی چهره های مطرحی چون کریس پرت، وین دیزل و بردلی کوپر ساخته شده است. او همین طور قرار است مجموعه کتاب مصور «گامورا» را هم با کمپانی مارول منتشر کند.

اما زمینه کاری مگان لوفاو کمی متفاوت بوده. او فیلمنامه جدیدترین اثر کمپانی پیکسار، Inside Out را نوشته. انیمیشنی که به زودی و برای اولین بار در حاشیه شصت و هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کن اکران خواهد شد. این اثر همین طور از روز 19 ژوئن اکران جهانیش را آغاز می کند.

پیش از این اعلام شده بود که این فیلم قرار است در تاریخ 2 نوامبر سال 2018 اکران شود. این اثر بیستمین فیلم سینمایی خواهد بود که در چارچوب پروژه سینمایی کمپانی مارول اکران می شود. گفته می شود چهره هایی چون کاترین وینیک، ناتالی دورمر، امیلی بلانت و… از مهم ترین نامزدهای بازی در نقش اصلی هستند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها