صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : متوسط قیمت بلیط سینما در آمریکا چقدر است ؟

متوسط قیمت بلیط سینما در آمریکا چقدر است ؟

2 1 2015429105146

انجمن ملی سینماداران آمریکا متوسط قیمت بلیت سینما در آمریکای شمالی در سه ماه اول سال جاری میلادی را اعلام کرد.

به گزارش مووی مگ به نقل از هنرآنلاین نوشت: سینماروها در سه ماه اول سال 2015 برای دیدن فیلم‌هایی چون “تک‌تیرانداز آمریکایی” و “پنجاه طیف خاکستری” در ایالات متحده و کانادا به طور متوسط 8.12 دلار پرداخت کردند.

برابر با آمار انجمن ملی سینماداران آمریکا، این رقم در مقایسه با متوسط قیمت بلیت سینما در سه ماه اول سال 2014 (7.96 دلار) حدود دو درصد بیشتر است. این رقم همچنین یک رکورد برای قیمت بلیت سینما در سه ماه اول سال در تاریخ اکران فیلم‌ها در آمریکای شمالی است.

دیدن فیلم‌ها در سینماهای چند سالانه همچنان در مقایسه با سه ماه پایانی سال 2014 ارزان‌تر است. در آن مقطع، سینماروها برای دیدن فیلم‌های سه‌بعدی چون “هابیت: نبرد پنج ارتش” و “بین ستاره‌ای” تا 8:30 دلار پرداخت کردند. البته با توجه به اینکه در سه ماه اول سال عموما تعداد کمی فیلم‌های کم‌هزینه اکران می‌شوند، کاهش قیمت بلیت سینما طبیعی است. متوسط قیمت بلیت سینما در کل سال 2014 حدود 8.17 دلار بود.

از سوی دیگر، درآمد حاصل از فروش فیلم‌ها در آمریکای شمالی در سه ماه اول سال رقمی حدود 2.47 میلیارد دلار بود که در مقایسه با موعد مشابه سال گذشته 3 درصد بیشتر است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها