صفحه اصلی > چهره هفته : بیوگرافی رایان رینولدز ( Ryan Reynolds )

بیوگرافی رایان رینولدز ( Ryan Reynolds )

Ryan Reynolds123

رایان رینولدز : Ryan Reynolds

تاریخ تولد : 23 اکتبر 1976 در ونکوور، کانادا

مهمترین افتخارات :

 

بیوگرافی کوتاه :

رایان رینولد در سال 1976 در شهر ونکوور در کانادا متولد شد. پدر و مادرش هر دو در فروش مواد غذایی فعالیت می کردند. رینولدز پس از گذراندن دوران تحصیلی و علاقه مند شدن به دنیای بازیگری، موفق شد در اولین حضور رسمی اش مقابل دوربین، در سریالی به نام « پانزده » به ایفای نقش بپردازد و پس از آن نیز در چندین مجموعه تلویزیونی دیگر به ایفای نقش بپردازد که هیچکدام از این آثار مورد توجه قرار نگرفتند.

رینولدز که برای مدتی از ادامه مسیر بازیگری منصرف شده بود، به وسیله دوست بازیگرش کریس میلیام مارتی ترغیب شد تا به جای ماندن در ونکوور کانادا و تلاش برای حضور در نقش های کم ارزش، به لس آنجلس بروند تا بتوانند نقشی مناسب برای خودشان دست و پا کنند. رینولدز پس از ورود به آمریکا و بازی در چند مجموعه تلویزیونی ، بالاخره با بازی در نقش مایکل برگ برگن در سریال « دو مرد، یک دختر و یک پیتزا فروشی » توانست به محبوبیت برسد و نام خود را بر سر زبانها بیندازد. رینولدز در سالهای بعد توانست نقش های پررنگ تری در هالیوود بدست آورد از جمله بازی در فیلم « قبر شده » در سال 2010 که وی در این فیلم ایفاگر نقشی بود که در درون یک قبر محبوس شده بود. بازی در این نقش تحسین منتقدین را به همراه داشت و برای رینولدز یک گام دیگر در موفقیت های بازیگری اش محسوب می شد. رینولدز در سالهای بعد موفق شد در آثار پرخرجی از جمله « R.I.P.D » و « فانونس سبز » حضور داشته باشد.

Ryan Reynold5

نکاتی که احتمالا درباره رایان رینولدز نمی دانید :

پس از اینکه در یک چتربازی، برای اولین بار چتر نجاتش باز نشد، از پرواز وحشت دارد.

مدتی در سوپرمارکت کار کرده است.

کوچکترین پسر از میان چهار برادرش می باشد. دو برادرش پلیس هستند.

اولین ازدواجش با اسکارلت جوهانسون در سال 2008 بود. این دو در سال 2011 از یکدیگر جدا شدند. دومین ازدواجش با بلیک لیولی بود که تا امروز دوام داشته و این دو بازیگر صاحب یک فرزند مشترک نیز می باشند.

در جریان وقوع سونامی در کشور اندونزی، به همراه نامزد سابق ، الانیس موریست که یک خواننده بود، در این کشور حضور داشت اما صدمه ای به آنها وارد نشد.

عاشق موتورسیکلت رانی است.

اصلیتی انگلیسی – ایرلندی دارد.

گفته که از بازی در فیلم « فانوس سبز » لذت نبرده چراکه در جریان فیلمبرداری رابطه بدی با کارگردان مارتین کمپبل داشته است.

تنها بازیگری بود که در تمام اپیزودهای سریال « پانزده » حضور داشت.

در پیاده روی مشاهیر کانادایی ها صاحب یک ستاره است.

green lanter45

مهمترین آثار رایان رینولدز :

Blade: Trinity

The Amityville Horror

Smokin’ Aces

X-Men Origins: Wolverine

Buried

Green Lantern

Safe House

Woman in Gold

 

 

امیر گلسفیدی

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

به جامعه مجازی سایت مووی مگ بپیوندید و دوستان سینمایی جدید پیدا کنید!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها