صفحه اصلی > دسته‌بندی نشده : کپی ممنوع و حواشی آن!

کپی ممنوع و حواشی آن!

captain-copyright

کپی ممنوع و حواشی آن!

کپی رایت، حق مولف،  حق امتیاز و جملاتی از این دست برای تمامی ما آشنا است و با مفهوم آن نیز آشنایی داریم.  به طور ساده کپی رایت یعنی  مالکیت معنوی و مادی هرآنچه که  شخص و فردی به وجود آورنده ی آن است خواه یک نوشته باشد در حد چند پاراگراف یا نرم افزاری به بزرگی ویندوز هفت!

حدوداً 2 هفته است اعلام کرده ایم “انتشار مطالب مووی مگ در سایر پایگاه های خبری ممنوع است”. دلیل اتخاذ این تصمیم سخت گیرانه این بود که متاسفانه با انتشار مطالب مووی مگ در سایر پایگاه های خبری مشاهده شد که دیگر سایتها اقدام به قرار دادن مطالب ما در انجمن ها و وبلاگ های خود نموده و در انتهای مطلب مورد نظر، نام سایتی که مطلب را از مووی مگ برگرفته بود به عنوان منبع مطلب ذکر کردند!

در این  2 هفته اما ایمیل های زیادی از جانب وبلاگ ها و سایتهای سینمایی برای ما ارسال شد که موضوع اکثر آنها رعایت حقوق معنوی سایت و نویسنده مقاله در سایتها و وبلاگهای شخصی شان بود. دقیقاً نمی دانیم که آیا باعث و بانی این تصمیم وبلاگ نویسان عزیز ما بودیم یا نه! اما بهرحال خوشحال هستیم که اتفاق رخ داد .

بحث را طولانی نمی کنم چون مطمئن هستم که حوصله خواندن آن را ندارید. تنها موضوعی که در انتهای این بحث قصد مطرح کردن آن را دارم این است که به مانند سابق

انتشار مقالات سایت در دیگر پایگاه ها با ذکر منبع بلامانع است

تنها از شما دوستان خواهشمندیم به حقوق معنوی سایت احترام گذاشته و در صورت استفاده از مطالب ، نام منبع را ذکر کنید.



کوتاه، درباره بخش های جدید

فیلم کلاسیک

همانطور که پیشتر اعلام کرده بودم. قصد داریم تا فعالیت های سایت را به شکلی گسترش دهیم تا بتوانیم تمام جنبه های دنیای سینما را تحت پوشش قرار دهیم به همین خاطر بخش جدیدی به نام سینمای کلاسیک در سایت آغاز به کار کرده است. آنچه در این قسمت قرار داده خواهد شد نگاهی است  به فیلم هایی که در گذشته ای دور ساخته شدند و جزئی از تاریخ سینما به حساب می آیند. در واقع هدف از ایجاد این بخش معرفی فیلم هایی است که هر یک از جاودانه ها و برجستگان سینما هستند و برای علاقمندان و دوستداران سینما که به دنبال بهترین ها هستند می تواند اطلاعات ارزشمندی به همراه داشته باشد. از این پس هر هفته یک فیلم را با توضیحات کامل داستانی و عوامل تولید ،بازیگری و کارگردانی به همراه اطلاعات  کوتاه و مفید در مورد کلیت فیلم به شما خوانندگان گرامی ارائه خواهیم کرد . این بخش در ابتدای کار خود است و از شما عزیزان می خواهیم  که نظر خود در مورد تمامی فیلم ها و همچنین پیشنهادات خود در مورد کمبودها و راه هایی بهتر شدن این بخش را با ما در میان قرار دارید.

دیدگاه وب نویسان

هر فیلم که در سینما ساخته و بر پرده ی نقره ا اکران می شود دارای نکاتی است. کمبودها و کاستی ها و نقاط قوت و برجستگی همواره در هر فیلمی وجود دارد و در این بین هر تماشاگری از دیدگاه خود فیلم را تماشا می کند و از فیلم برداشتی دارد که منحصر به خود او است. در بخش دیدگاه وب نویسان  قصد داریم تا نظرات و دیدگاه جمعی از نویسندگان فعال و شناخته شده ی ایرانی را در مورد فیلمی خاص به صورت کوتاه و مفید جویا شویم و با در کنار هم قرار دادن آن به یک جمع بندی کلی از فیلم برسیم.  مقالاتی که در این بخش قرار داده خواهد شد،  کوتاه و در حد چند سطر بوده و در عین حال دیدی کاملی نسبت به فیلم را در بر میگیرد ..امیدواریم در کنار نظر این نویسندگان شما نیز دیدگاه خود را در مورد فیلم مورد نظر با ما و دیگران خوانندگان در میان بگذارید.

در پایان بار دیگر لازم به ذکر است که برای هر چه بهتر شدن این بخش و بخش های دیگر ، سایت مووی مگ نیازمند نظرات مفید شما دوستان است.

سرافراز و پاینده باشید

مدیریت Moviemag.ir

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها