صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : جنیفر لارنس در نقش همسر فیدل کاسترو

جنیفر لارنس در نقش همسر فیدل کاسترو

جنیفر لارنس

جنیفر لارنس بازیگر برنده جایزه اسکار در درام جاسوسی «ماریتا» در نقش ماریتا لورنز نامزد فیدل کاسترو جلوی دوربین خواهد رفت. اریک وارن سینگر (فیلمنامه‌نویس «کلاهبرداری امریکایی») کار نگارش سناریوی این پروژه سینمایی را به انجام رسانده و کمپانی «سونی» تهیه و تولید این فیلم را به عهده دارد.

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، لارنس بازیگر 25 ساله امریکایی بعد از بازی در نقش جوی مانگانو کارآفرین سرشناس امریکایی در فیلم «جوی» که جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر کمدی یا موزیکال را برایش به همراه داشت، این بار نیز تصمیم دارد در نقش یک شخصیت واقعی جلوی دوربین برود.

لارنس که هفته گذشته، برای چهارمین بار نامزد اسکار بهترین بازیگری شد، نقش ماریتا لورنز نامزد فیدل کاسترو را در درام جاسوسی عاشقانه «ماریتا» ایفا خواهد کرد. قصه «ماریتا» بر شخصیت لورنز و چگونگی آشنایی و دیدار او با فیدل کاسترو رهبر کوبا در 1959 متمرکز است. لورنز در آن زمان 19 سال بیش‌تر نداشت. او بعد از بارداری از کاسترو و سقط جنین، کوبا را ترک کرد و به مخالفان کمونیسم در ایالات متحده پیوست، جایی که سازمان سیا با استخدام لورنز، او را برای انجام ماموریتی مهم انتخاب می‌کند. در سال 1960، لورنز به کوبا برگشت تا ماموریت ترور را به انجام برساند، اما معروف است که در نهایت تسلیم عشق شد.

در هر حال، لورنز زندگی پرماجرایی داشته. او همچنین با یک دیکتاتور ونزوئلایی که گفته می‌شود در ترور جان اف. کندی نقش داشته، رابطه برقرار کرده بود و در سال‌های دهه 1970 برای اف‌بی‌‌آی جاسوسی دیپلمات‌ها را می‌کرد. او تا امروز دو کتاب درباره زندگی خودش نوشته و ساکن مریلند امریکاست.

به گفته منابع موثق، فیلمنامه جاسوسی سینگر به قدری جذاب از آب درآمده که بسیاری از استودیوهای معروف از جمله «فاکس 2000»، «برادران ورنر» و «پارامونت» برای تهیه و تولید این پروژه پیشقدم شده‌اند.

هنوز هیچ‌گونه جزییاتی در مورد کارگردان و سایر بازیگران فیلم منتشر نشده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها