صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : اختتامیه پر حاشیه جشنواره ی پلیس

اختتامیه پر حاشیه جشنواره ی پلیس

police-festival

چهارمین جشنواره فیلم پلیس که پس از چهار روز شب گذشته به کار خود پایان داد با حواشی همراه بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سینمای ایران، مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم پلیس حواشی و رخدادهای متعددی داشت، که می توان به این موارد اشاره کرد:
– با اینکه در دعوت نامه ها تاکید شده بود که مراسم به دلیل رعایت حقوق دیگران راس ساعت آغاز خواهد شد اما این اختتامیه با تاخیر نیم ساعتی همراه بود تا نشان دهد نیروی انتظامی هم در برگزاری به موقع مراسم ها و برنامه ها، تاخیر دارد.

– برخی از میهمانان مراسم به دلیل نوع برخورد مسوولان اجرایی جشنواره پیش از ورود به سالن از شرکت در مراسم منصرف شدند.

– مثلثی که دبیر این دوره از جشنواره در سخنرانی خود در جشن اختتامیه از آن یاد کرد با عنوان جامعه، پلیس و هنرمند، با عدم استقبال هنرمندان تنها دارای دو ضلع بود و میهمانان هنرمند مراسم بسیار اندک بودند.      

– از حاضران مراسم می توان به مسوولانی از جمله وزیر ارشاد و معاونت سینمایی و سردار احمدی مقدم و هنرمندانی همچون سیروس الوند اشاره کرد.

– سالن به دو قسمت خانم ها و آقایان تقسیم شده بود و خانم های خبرنگار حق نشستن در جایگاه خبرنگاران را نداشتند و باید میان جمعیت خانم های حاضر در سالن که در ردیف های پنجم به بعد قرار داشت و محل مناسبی برای پوشش خبری نبود، می نشستند.

– یکی از عکاسان خبری، حاضر در سالن با دریافت تذکرات پی در پی از سوی مسوولان جشنواره روبرو شد که با اعتراض به شرایط نامناسبی که برای عکاسی مراسم به وجود آمده بود، سالن را ترک کرد و با ادامه یافتن تذکرات به خبرنگاران دیگر به دلیل مسائل جزئی این نمایندگان رسانه ها هم سالن را ترک کردند.

– در قسمت هایی از اختتامیه از صدای برخی بازیگران برای بیان برخی معضلات اجتماعی استفاده شده و صدا بدون هیچ تصویری در تاریکی سالن پخش می شد که به نظر می رسید تاثیر فیلم بر مخاطب که مدنظر این جشنواره پلیس در نظر گرفته نشده بود.

– از علیرضا افتخاری به عنوان خواننده اختتامیه دعوت شده بود که وی بدون حضور نوازندگان به صورت پلی بک به اجرای دو قطعه پرداخت

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها