صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : اکران دو فیلم جدید از22تیرماه

اکران دو فیلم جدید از22تیرماه

inja_bedoone_man
سخنگوی شورای صنفی نمایش از آغاز اکران عمومی دو فیلم سینمایی “اینجا بدون من” و “اقا یوسف” از چهارشنبه 22 تیرماه خبر داد
حبیب کاوش سخنگوی شورای صنفی نمایش در این گفت: اکران عمومی فیلم “جرم” مسعود کیمیایی در گروه سینمایی آفریقا به اتمام رسید و از این هفته فیلم “اینجا بدون من” جایگزین آن خواهد شد. همچنین فیلم “دختر شاه پریون” کامران قدکچیان جای خود را به فیلم “آقا یوسف” در گروه سینمایی عصر جدید می‌دهد.

وی افزود: قرارداد اکران عمومی فیلم “یه حبه قند” ساخته سیدرضا میرکریمی بعد از فیلم “زندگی با چشمان بسته” در گروه سینمایی استقلال به ثبت رسید.

کاوش درباره دیگر مصوبات امروز شورا عنوان کرد: در آیین‌نامه شورا مصوب شده است که پردیس‌های سینمایی می‌توانند به صورت تک سانس یکی از سالن‌های خود را در اختیار نمایش فیلم‌ها قرار دهند. ما پنج گروه سینمایی داریم. پردیس‌های سینمایی عمدتا داری سه تا چهار سالن هستند، با توجه به این موضوع یک یا دو فیلم نمی‌تواند در این سالن‌ها زمان اکران خود به روی پرده برود.

وی ادامه داد: با توجه به این موضوع قرار شد هر پردیسی یکی از سالن‌های خود را برای نمایش آثار به صورت دو تا سه سانس در نظر بگیرد. البته این موضوع با نظارت شورای صنفی نمایش و با اجازه تهیه کننده انجام می‌شود. این طرح امروز در شورا تصویب شد و در هفته آینده برای نحوه آغاز کار تصمیم گیری می‌شود.

کاوش در ادامه بیان کرد: من چند هفته گذشته اعلام کردم طبق طرحی که موسسه فیلمیران به شورا ارائه کرده است بلیت‌های سینماهای میدان انقلاب به پایین به صورت نیم بها در طرح مبعث تا میلاد ارائه خواهد شد. اما جا دارد از مخاطبین عذر خواهی کنم که گویا اعلام نکردم که این بلیت‌ها در ایستگاههای مترو فروخته می‌شود و علاقمندان برای تهیه بلیت به گیشه‌ها مراجعه کردند.

وی در پایان گفت: موسسه فیلمیران با سینماداران در حال رایزنی است که در صورت امکان این شرایط فراهم شود تا بلیت‌ها در گیشه‌ها ارائه شود
با سپاس از سایت سی نت
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها